Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz Crytek #20 üzenetére

    de ott tartana, nagyon sokszor előfordult már ugyan ez a történelemben, minden területen :)
    Mert hogy az emberek többsége buta, és olyanok mint a legyek :)

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

  • pakriksz

    őstag

    válasz Crytek #51 üzenetére

    Persze, nem kell directx18 hogy valami jól nézzen ki, sőt c++ se c# nem kell! Ugyan azt el lehet érni gépi kódban :)

    Bár DX-nél mivel a hatékonyságra gyúr inkább ez jobban hangzik: Nem kell motort fejleszteni, jó az a 100 lóerős 20 litert fogyasztó benzintemető is az 50-es évekből, kinek kell olyan motor ami hozza ugyan ezt 7 literből? :)

    Nehogymár több tízezer objektumot meg lehessen jeleníteni egy játékban, több kilométeres látótávval hókuszpókusz nélkül, úgy hogy nem kell hozzá jéghűtéses tuningolt i7, fúj hát ez csak az amd érdeke :D

    @Peat: ryse mint szép játék? LOL sima átlag játék...

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

  • pakriksz

    őstag

    én is drukkolok hogy a vulcan-ból legyen valami, mert ez nagyon alávágna az m$-nek, ami így nem igazán tudná a saját platformjához láncolni a játékokat :)

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

  • pakriksz

    őstag

    válasz Peat;) #87 üzenetére

    "Tízezer objektum egy minden elemében komplex játékban(nem oldalnézetes amiga játék)?"

    Konzolon lehet hogy nincs sok (de azért előfordul), de egy Arma-ban max-ra(sőt még kisebbnél is) húzott látótávnál több is. Bármelyik repülő SZIMULÁTOR-ban is, de nagyon sok open játékban lehetne húzni a látótávot (már ha nem fosná össze magát az api a sok rajzolási hívástól), és nem kicsit kevesebbet kéne a modellezőknek is szórakozni az alacsony drawcallra való modell optimalizálással. Nyilván a R* is nagyon szívesen vette volna ha nem kell az objektumsűrűséggel és a rajzolási hívások mennyiségével tetvészkedni a pc-s kiadásnál.
    Az elite dangerous-nak is nagyon jót tenne ha nem kéne külön instance-okat töltögetni, hanem bárhonnan meg tudna jeleníteni több százezer sziklát egy gyűrűrendszerben.

    Tényleg komolyan gondolom az ugrásszerű fejlődést (mert át is látom hogy miről van szó, na meg nem imádok egy olyan gyártót ami semmit nem tett hozzá az egészhez :D ), ott van látni lehetett már a mantle-vel, és és a dx12 tesztekkel is hogy végre vége lesz a cpu limitnek. Ez már önmagában is óriási dolog, a többi csak ráadás. És ez nem csak a nyílt játékokban jó, hanem másnál is, hiszen a cpu teljesítménye kb irrelevánsá válik, egyel kevesebb dolog amit gyakran kell frissítgetni (pontosabban 3-al, mert így az alaplap, és a ram cserélgetés egy része is elkerülhető)...

    a ryse pedig egy nulla. Grafikailag is, mindenben. pc-n és konzolon is. Nem tudom te mit néztél...

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák