Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jim Tonic #12 üzenetére

    A konzolok helyzetét nem fenyegeti igazából semmi. Azok még mindig fix hardverek, így a jövőben is a nagyfokú kényelemért és az exkluzív címekért fogják vinni őket. A PC-piacon viszont lényeges változások lesznek. A SteamOS egyébként az elején még nem lesz teljesen kész, tehát csak stabilan működő verzió érkezik az év végére, de 2016-ban lesznek komoly fejlesztések. Egyrészt a Valve hosszabb távon egy saját DDM-et akar, amely nagyon hasonló lenne a WDDM 2.0-hoz, de ezzel még nincsenek kész. Az OpenCL-t is kötelezővé akarják tenni, ezen belül is a legjobb 2.1-es verziót, hogy a fejlesztők OpenCL C++-ban írhassanak shadereket. Későbbi SYCL támogatás is lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák