- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy Tab tablet topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
oda van írva hogy milyen beállításokon fut, a grafikai preset-ekbe minden beletartozik, az AA és az aniso is... kb minden játéknál ez van. Ahol nem lehet tudni mik a pontos beállítások azt custom-nak szokták nevezni, nem ultra-nak meg high-nak... Egyébként kisebb grafikán még többet gyorsult volna...
De értem én kitaláltad hogy a mantle nem jó, és aki az ellenkezőjén állítja az mint kamu
Biztos az m$ is azért kezdte el a dx12-t fejleszteni, mert a mantle alaptalan marketingcucc... -
pakriksz
őstag
Mert nem értelmezted mit írtam. Nem ellentmond hanem alátámaszt. Mantle és dx12 alatt nem fog kelleni nagy cpu erő, de a mai hulladék apikra kell, éppen ez a baj velük, pazarolnak, fölösleges dolgokat csinálnak ráadásul max 1 szálon. konzolokon meg ugye rég olyan közvetlen (sőt közvetlenebb) gpu elérés van mint a mantle vagy a dx12. Ezért rúgott bele az amd az API-kba a mantle-vel.
-
pakriksz
őstag
Ilyen amikor a hozzá nem értés erős magabiztossággal társul(és frusztrációval hogy neked nem megy)
Gondolom azt sem tudod hogy mi az draw call, hogy eszik e vagy isszák, életetben nem készítettél 3d modellt(vagy nézted mivel jár az, hogyan kell optimális modellt készíteni), vagy néztél bele egy játékmotor működés. Azért próbálj egy FSX vagy ARMA szerű játéknál pár configot, egészen meglepően a az erősebb cpu sokkal többet fog dobni a teljesítményen mint egy erősebb gpu. Na vajon miért? Hát persze mert cpu limites mindig, minden nagy területet megjelenítő játéknál így van.
De azért pár teszt is: [link]
Nézd csak hogy gyorsult az i7-es config, főle 2 gpu-val! Hogy lehet ez ha nincs cpu limit?
Mellesleg i3 és i5-el is javul, thief-ben is.
Még jó hogy a thief-ben nincsenek egetrengető különbségek, hiszen gyakorlatilag egy cső játék, látótáv alig van, így nem is kell sok objektumot megjeleníteni-> kisebb az esély arra hogy az API cpu limitet érjen el.
-
pakriksz
őstag
Ezt a marhaságot honnan vetted? hol ront a mantle grafikai teljesítményt?
De bizony a mantle egy átfogó grafikai megoldás, nem trükk, hanem fejlődés, ugyan azt adja amit a dx12 és az új opengl fog.
Mondok még egy szomorú dolgot, bizony vannak olyan programok ahol egy i7 is vastagon cpu limites a jelenlegi apikkal, de 2 gpu mellett szinte mindben.
Emellett a fejlesztők dolgát is megkönnyítené, már ha nem kéne a jelenlegi directx(vagyis a csúcscpu-k) képességeinél megállni (~3000 draw call), mehetne több objektum, nagyobb látótávolság, kevesebb odafigyeléssel a modellezésnél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen légkondit a lakásba?
- iPhone topik
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Asus TUF RX 6800XT OC 16GB DOBOZOS
- ÚJSZERŰ! GARANCIÁLIS! RX 6900XT OC 16GB /Dobozos!/Jótállással!/Beszámítás! Posta ok!
- MSI GeForce RTX 3090 VENTUS 3X OC 24GB GDDR6X 384bit videokártya
- SAPPHIRE AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB GDDR6 Nitro+
- MSI GeForce RTX 4080 SUPER GAMING X SLIM 16GB GDDR6X 256bit Videókártya !
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- ASUS TUF Dash F15 - 15.6"FHD 144Hz - i7-11370H - 16GB - 1,5TB SSD - RTX 3060 6GB - Win11
- Apple iPhone 13 Pro Max 512GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 2600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB Zalman N4 FSP 400W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest