Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz F_Gergely #77 üzenetére

    ha te tényleg olyan régen tanultál vezetni, mint ahogy mondod, akkor neked nem azt tanították, hogy hegyről lefelé pumpálva fékezünk, hanem azt, hogy abban a fokozatban motorfékkel jövünk le, amiben az autó kényelmesen fel tudna menni. a pumpálós fékezés egyébként is azt jelenti, hogy ha megcsúszott a kerék, akkor felengedjük a féket és ismét benyomjuk, kicsit finomabban.

    tehát nem fékezünk folyamatosan, nem ég be a fék.

    de, le lehet fullasztani az autókat, pláne úgy, hogy vészfékezel és nem nyomod ki a kuplungot. esetleg csúszik is az út. akkor az átlag sofőrnek kakukk van, elszáll a kormányszervó, a fékszervó, a vészfékasszisztens, meg a fene tudja még mi. ez a mezei sofőrnél minimum sok karosszérialakatos melót jelent 100 rugó önrésszel. úgyhogy vészfékezés szigorúan kinyomott kuplunggal, szigorúan teljes erőből benyomott fékkel és hagyjuk dolgozni az elektronikát.

Új hozzászólás Aktív témák