Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz oAcido #55 üzenetére

    Nagyjából ott van az RX 480, ahol egy átlagos ROP limites játékban szokott lenni. Ennek semmi köze a driverhez, csupán 32 ROP-ja van, míg a GTX 970-nek 64. A Vulkan ezen nyilván nem segít, tehát ezek a limitek kb. megmaradnak, csak mondjuk TSSAA mellett van aszinkron feldolgozás, ami enyhít rajta. Illetve az RX 480-on Vulkan alatt gyors kód fut, míg a GTX 970 alatt a normál szabványos kód.

  • Simid

    senior tag

    válasz oAcido #55 üzenetére

    Ha maradunk a linkelt tesztnél, akkor látható, hogy nem csak AMD szar az OGL alatt hanem a Pascal is. Azt gondolom te is belátod, hogy az egyáltalán nem reális, hogy 1080 csak 30%-kal legyen jobb, mint a 970. Szerintem egyszerűen csak nem jól van megírva az OGL mód az új kártyák szemszögéből. De legyünk jóindulatúak és mondjuk azt, hogy nagyon jó a Maxwell optimalizálás. Viszont így ne legyen már probléma, hogy van egy AMDre optimalizált (de amúgy Pascalt is gyorsító!) leképző is.
    Már önmagában azt sem látom problémának, hogy a Radeonok csak direktben GCN optimalizáld kódokkal tudja felvenni a versenyt, hiszen pontosan ez volt a céljuk. Ezért más uarch, ezért nyomták a low-level API-kat és ezért hoztak át konzol funkciókat. De ha van egy általánosabb nV-nek kedvező és egy másik low-level AMDs opció akkor az mindenkinek jó. Nem sok ilyen játék lesz szerintem, ahol tényleg foglalkoznak az optimalizálással és ilyen élesen kijön a különbség. Szóval én örül neki, hogy van erre is példa.

    Mellesleg nem vagyok benne biztos, hogy az általad linkelt tesztet kellene alapul venni. Nagyon különböző eredmények és tapasztalatok vannak eddig. Mivel nincs rendes benchmark, így nehéz reális képet alkotni.

Új hozzászólás Aktív témák