Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz namaste #63 üzenetére

    A Tiled Resourceshoz olyan GPU kell, amiben van MMU. Ez egy alapvető feltétel, hogy a Tier_1 vagy a Tier_2 szint működjön. Ha nem teljesül, akkor Tier_0 és megy a szoftveres megatextúrázás. Az OpenGL-ben az ARB_sparse_texture kiterjesztéshez nem kötelező az MMU, de ez DirectX. Itt a Tier_1 szintet nem butítják annyira keményen, cserébe kvázi a Keplerre van szabva. Az kétségtelen tény, hogy az ARB_sparse_texture kiterjesztést az AMD sokkal jobban lebutította, hogy működjön egy rakás architektúrával. Cserébe két fázisban zajlik a címfordítás, tehát kvázi nem ingyenes.

    A VRAM-ba csak a szükséges texelekre vonatkozó információ kell. A rezidens mozaikok (vagy csempék) a rendszermemóriában vannak kikódolás után. Csak a Tier_2 szint támogatja az ettől eltérő tile menedzsmentet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák