Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #37 üzenetére

    Ha valaki, akkor te tudhatnád, hogy az AotS lényegesen nagyobb előrelépés, mint a Stormrise. Utóbbi programban az előny annyi volt, hogy 25%-kal gyorsabb volt a futás DX10-hez képest DX10.1-ben. Ez vegytisztán egy API-ből származó előny volt, amit egy csomó DX11-es játék ki is használt automatikusan a DX10.1-es kártyákon.
    Az AotS ezzel szemben egy gyökeresen új motorra épül, amely ráadásul először használ object space renderinget. Talán a modern valós idejű grafika legnagyobb áttörése most, hogy valaki ezt ténylegesen megcsinálta. Valószínűleg sokan szemeznek ilyen texel shading eljárással, csak nem sok cég megy bele abba, hogy dobják az aktuális asset pipeline-t, szóval inkább ezzel kompatibilis megoldásokat keresnek.

Új hozzászólás Aktív témák