Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Ez már csak azért is fura, mert az FPS lock min. +1 frame késést ad, a Vsync-off meg 0-át. Szóval ha nem is változik az 74FPS vs 74FPS, akkor is min. 13,5ms lenne különbség a kettő között mire a képernyőre kerül.
Esetleg megpróbálhatnád driverben az alkalmazásra bízni a V-sync vezérlését, játékban bekapcsolod, így a driver utólagos pufferelése ki marad, és az engine által összerakott összes képet látod. Nálam így semmi probléma nincs abból, hogy a játék átlépi a monitor frissítési frekvenciáját(100-350FPSvs.240Hz), mert se képtörést, se hirtelen lag csökkenést-növekedést nem tapasztalok.
[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A VSync mindig lagos - és minél több fps, annál reszponzívabb, képfrissítéstől függetlenül. [link]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
"Viszont nekünk már akkor teljesen logikus volt hogy teljesen felesleges több FPS-t lerendereltetni a géppel ha a monitorunk nem tud többet megjeleníteni"
Nem fölösleges, az input lag jobb lesz pl. 60 Hz @ 200 fps-en, mint 60 Hz @ 60 fps-en.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
#16939776
törölt tag
Azt írtam le amit a környezetemben láttam, nem magamból általánosítottam, nekik a 40FPS+ nem volt szaggatás AAA játéknál mert megkapták a látványt, nekem ezek 60 FPS-nél már a játszhatatlanul lassúak voltak. Nem is játszottam AAA játékokkal, csak megjelenés után 3-5 évvel, amikor már értelmezhető sebességre képes vasat is tudtak gyártani alá.
Kompetitív játéknál pl.: cs meg a motor limitje volt a cél, mert ott "felgyorsult" az a szerény fizika amit beleírtak, lehetett ugrás/futás közben USP-vel egyeneset/íveset lőni, meg gránátot bounce-olni párhuzamos falak között, pl szellőzőben, utáltak is mint a sz@rt érte.Nekem a régiek közül a Deadspace maradt mint nagyon gyors játék, nagyon frankó időzítés trainer volt, ha megvolt a 300FPS(motorlimit).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 13. nap: SIFU
- Milyen széket vegyek?
- Asztalos klub
- iPhone topik
- 2025 - Boldog Új Évet Kívánunk!
- Nem nő a Facebook: csökken az aktív felhasználók száma, de pörög a metaverzum
- 4K-s okosmonitort dobott piacra az ASUS
- Facebook és Messenger
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mi várható 2025-ben a mobilpiacon?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest