Hirdetés
Aktív témák
-
odonye
csendes tag
Üdv, remélem erre kapok választ. Van egy glade-em, de nem tudom sehol beállítani hogy c nyelvre mentse le. Mert más, mint amikről a leírások szólnak. Bocs a hülye kérdésért. De tényleg furcsállom.
-
odonye
csendes tag
Vagy mint már kértem, valaki mondjon egy jó magyar nyelvű leírást az ncurses-ról.
-
odonye
csendes tag
Egyszerű kérdésem lenne, hgoyan tudom ncurses-al a háttér szinít változtatni?
-
odonye
csendes tag
Belátom én is nagyon kezdő vagyok hozzá, de nem értem mit nem értesz. Ha ott a fügvény, akkor?
-
odonye
csendes tag
Amúgy ha én nem értem félre mit akarsz, akkor ez benne van a Kerninghan féle könyvben. Úgyhogy ha keresgélsz benne, akkor meglesz. SZerintem még a 100. oldal előtt.
-
odonye
csendes tag
doc, én is agyaltam egy kicsit rajta hogy mit is kéne csinálni,a de látom, hogy nem kezdőségemből fakadóan nem értettem.
-
odonye
csendes tag
Hát én például nem igazán értem, hogy miért nincs a while után semmi utasítás csak egy pontosvessző.
Szerk: Bár van még 1-2 dolog.
-
odonye
csendes tag
Elfeljtem én, ha mondasz jobbat.
-
odonye
csendes tag
Üdv itt is feltenném a kérdést. Mikor a bekért karaktersort mentem egy masik fájl-ba, akkor a szóközt és az utánna jövő araktereket miért nem menti?
Aktív témák
- iPhone topik
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad Intel I7 - 32GB DDR4 - SSD 1TB - NVidia 4GB DDR6 - 4K LCD - Carbon Fiber/Magnesium
- Metabo PowerMaxx 12V akkus gépek és szettek 2/2
- Metabo PowerMaxx 12V akkus gépek és szettek 1/2
- Eladó ZTE MC888A 5G + router LTE Sim kártyás
- Dell Latitude 5450 14" FHD IPS ULTRA 5 135U vPRO 12 Mag 16GB RAM 512GB NVME SSD 2028-ig Gar