- Kifarolhat az üvegszubsztrátumok piacáról az Intel
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Vezetékes FÜLhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Aktív témák
-
odonye
csendes tag
Üdv, remélem erre kapok választ. Van egy glade-em, de nem tudom sehol beállítani hogy c nyelvre mentse le. Mert más, mint amikről a leírások szólnak. Bocs a hülye kérdésért. De tényleg furcsállom.
-
odonye
csendes tag
Vagy mint már kértem, valaki mondjon egy jó magyar nyelvű leírást az ncurses-ról.
-
odonye
csendes tag
Egyszerű kérdésem lenne, hgoyan tudom ncurses-al a háttér szinít változtatni?
-
odonye
csendes tag
Belátom én is nagyon kezdő vagyok hozzá, de nem értem mit nem értesz. Ha ott a fügvény, akkor?
-
odonye
csendes tag
Amúgy ha én nem értem félre mit akarsz, akkor ez benne van a Kerninghan féle könyvben. Úgyhogy ha keresgélsz benne, akkor meglesz. SZerintem még a 100. oldal előtt.
-
odonye
csendes tag
doc, én is agyaltam egy kicsit rajta hogy mit is kéne csinálni,a de látom, hogy nem kezdőségemből fakadóan nem értettem.
-
odonye
csendes tag
Hát én például nem igazán értem, hogy miért nincs a while után semmi utasítás csak egy pontosvessző.
Szerk: Bár van még 1-2 dolog.
-
odonye
csendes tag
Elfeljtem én, ha mondasz jobbat.
-
odonye
csendes tag
Üdv itt is feltenném a kérdést. Mikor a bekért karaktersort mentem egy masik fájl-ba, akkor a szóközt és az utánna jövő araktereket miért nem menti?
Aktív témák
Hirdetés
- Kifarolhat az üvegszubsztrátumok piacáról az Intel
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EAFC 25
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kuponkunyeráló
- E-roller topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?