Hirdetés
Aktív témák
-
drnet
aktív tag
Sziasztok!
Már régóta vágyakozom egy nagy plazma tv után, de a legfőbb gondom az volt, hogy minden szobában (még a konyhában is) van tv. A gondom megoldódott, mert a nappaliban lévő 82 cm-es hagyományos tv-m behalt.
Milyen 50"-os full hd-s plazmát ajánlotok? 250 ezernél többet nem nagyon szeretnék költeni rá, de ha ajánlotok 200-ért nem gond ám.Otthoni használatra lenne. Analóg tv adást (egyelőre), és mkv-kat néznék rajta. Valamint 1080i-s házi videóimat.
Válaszokat előre is köszönöm.
-
drnet
aktív tag
Véleményeteket szeretném kérni a Panasonic TX-P42UX30E-ről.
-
-
drnet
aktív tag
Sziasztok!
Vettem az Extreme Digitalnál egy Panasonic TX-P42UX30E Plazma tévét. Ma egy hete hozták ki. Tök jó minden, nagyon szép a képe.
DE!
Most vettem észre (és szerintem eddig nem is volt ott) a képernyő jobb szélétől kb 10 cm-re van egy függőleges csík a képernyő aljától a tetejéig. Mindig ott van minden bemenet esetén. Változó képtartalom mellett eltérő mértékben látható. Piros háttérnél fekete, világos háttérnél halvány zöld, stb. Nem feltűnő, de most hogy észrevettem, rettentően zavar. Tapasztalt-e már vki ilyet? Szerintem holnap visszaviszem, akkor lesz a 8. nap. Úgy tudom, még addig indok nélkül vissza lehet vinni.
-
drnet
aktív tag
válasz DM-Fan #44444 üzenetére
Neten rendeltem, és ilyenkor nekem kell visszavinnem a boltba.
Nem tudom, hogy fognak-e velem genyózni, mert lehet ugyan, hogy ők Pestről küldték le, de itt Szegeden is van nekik boltjuk, tehát akár itt is kicserélhetnék.
Ha keresztbe akarnak tenni, akkor azt mondják, hogy csak mittudomén melyik üzletükben foglalkoznak garanciális cserével, vagy mittudomén melyik üzletükből küldték, és oda kell visszajuttatnom. Nem tudom, hogy egyébként joguk van-e azt mondani, hogy a szegedi boltjukban nem veszik vissza? Valamint a számlán szerepel egy Asus médialejátszó. Most vajon azt is vigyem vissza.
Olyan kár ez a macera. Panasonicban még nem csalódtam. -
drnet
aktív tag
válasz DM-Fan #44446 üzenetére
"Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a partner pontjainkban történő személyes átvétel esetén is gyakorolhatja 8 napos elállási jogát. Kérjük, hogy ebben az esetben ne az átvételi pontba vigye vissza a terméket, hanem kérje ügyfélszolgálatunk segítségét a visszaszállítás bonyolításával kapcsolatosan...Interneten történt vásárlással kapcsolatosan szaküzleteink nem tudnak vásárlóink segítségére lenni."
Szívtam. Ez vagy 6-8 ezer forint.
Lehet, hogy inkább szervizbe viszem. Vagy megcsinálják, vagy kicserélik, mit bánom én. Remélem Pana szerviz van Szegeden. -
drnet
aktív tag
válasz M_AND_Ms #44477 üzenetére
Jogi alapon 2 lehetőségem van:
1, Garanciálisan javíttatom a TV-t, és így 1 hét vásárlás után már egy javított TV-m van, amit a fene tudja mennyi idő múlva kapok vissza a szervizből.
2. 6-8 eFt-ért visszaküldöm nekik Pestre, ők 30 napon belül visszaadják az árát, majd veszek valahol (valószínű már nem tőlük) egy ugyanilyet.Ehelyett írtam nekik egy levelet, amelyben leírtam, hogy nem értem miért kell nekem futárral felküldenem nekik Pestre, nekik futárral leküldeniük Szegedre egy újat, mikor ezt a cserét itt helyben is megoldhatnánk az üzletükben. Belementek. Tehát a vásárlást követő 7. munanapon kicserélik nekem a készüléket. Nem kell elállási jogommal élnem. Ez úgy gondolom mindkét félnek jó, bár ha az edigital nem lett volna ilyen rugalmas, akkor ez nekem többe fájt volna.
Ezzel megtartottak egy vásárlójukat, és nagyon korrektek voltak. Mindenkinek ajánlom őket!
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest