Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz tothjozsef #4886 üzenetére

    No comment.

    Mondjuk volt egy HSZ, amin megakadt a szemem:

    Olyan techológiát vettél, amiről fogalmad sincs. Aztán úgy használtad, ahoyg nem szabad, ezért elromlott. És még neked áll feljebb.

    Valami ilyesmi jutott eszembe nekem is. Van benne valami. Mondjuk 2008-ban azért már elvárható egy plazmagyártótól, hogy kicsit jobban odafigyeljen erre a problémára, mert az ember tényleg nem azért vesz tévét, hogy félóránként csatornát váltson, ha szeretne, ha nem.

    Annyiban viszont igaza van a pórul járt vevőnek, hogy az eljárás méltatlan volt a Samsung részéről. Egy ilyen nívós cég nemigen engedhetne meg ilyet magának manapság. Az a baj, hogy ebben az országban a kereskedők nagy része ilyen. Németországban, vagy az USA-ban nem csinálnak ügyet abból, ha a hibás(nak kikiáltott) terméket panasszal visszaviszed, csomó helyen be se vizsgálják: visszahoztad? Vigyél egy másikat! Ha az se jó, hozd vissza, válassz más modellt! Adott esetben még a szállítás költségeit is állják helyetted. Nem tétel, mert úgyis kevesebb a rossz termék, mint a jó, a rosszal úgyis elszámolnak a gyártó felé, tehát pénzüknél maradnak, ráadásul az elégedett vevő visszajár. Marketing alapismeretek. Itthon mi van: amíg ki nem fizeted a terméket, addig körbenyalogatnak, amint a kezükben a pénzed nem vagy senki, csak púp a hátukon a hibás termékeddel együtt. Tisztelet a kivételnek, de sajnos nagyon kevesen vannak. Szomorú de ez van.

Aktív témák