- Megerősíti a platformfüggetlen sugárkövetéses tesztjét a 3DMark
- A Seenda ollós klaviatúrája a Microsoft Sculpt Ergonomic Keyboard nyomdokain jár
- Gamescom 2025: Itt a legújabb Gaming NUC
- Cicomától mentes Palit GeForce RTX 5060 a kevésbé tágas gépházak gazdáinak
- Eldőlt: nem építhetnek hátsó kaput az Apple termékekbe a britek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Home server / házi szerver építése
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter Kiss
őstag
válasz
pvt.peter #11093 üzenetére
Lehetne, hogy egybe rakd őket, csak akkor rugalmatlanabb a kód. Ha mondjuk most megcsinálod, amit szeretnél, és később az alkalmazásod egy másik részén is szeretnél hasonlót, de mégis kicsit más lenne pl. a body rész (akár teljesen üres, bár ennek most nem sok értelme lenne), akkor az új leszármazott osztályodban csak a _renderBody() metódust kell újraírni, minden más maradhat a helyén, feltéve, hogy nem szükséges még valami plusz hozzáadása.
Ha egybe raknád (mondjuk a Render()-be), akkor a bővítés úgy történne nagy valószínűséggel, hogy az új osztályodba bemásolnád a régi Render() kódját, és módosítgatnád pár ponton, ez nagy méretű duplikáció.
Ettől nagyobb fokú rugalmasságot pedig úgy érheted el, ha megoldod azt, amit a Render()-hez írtam a kommentbe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 7
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Jövedelem
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Home server / házi szerver építése
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Bemutatkozott a Star Trek: Voyager - Across the Unknown
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Gigabyte GeForce GTX 1660 Ti OC hibátlan, dobozos, 14 nap személyes garanciával
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD
- Playstation 5 Lemezes kiadás!
- Lenovo Thinkpad W520 alkatrésznek
- PS5 3D nyomtatott tartók, vertikális, horizontális és egyéb kiegészítők.
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital RED Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z97X-Gaming 3 Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 320S-13IKB - i5-8G I 8GB I 128SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506H / 11400H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512 SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest