- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Projektor topic
- Egy extra Radeont kap Kína, igen nagy csendben
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nagyon kevés GeForce RTX 5090 készül, és senki sem tudja, hogy miért
- Hobby elektronika
- Asztrofotózás
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zombien
friss újonc
Köszi a válaszokat, igen nekem is rögtön a kontakthiba jutott eszembe, ezért azzal kezdtem, hogy lehúztam a szervóról a csatlakozókat, amik tisztának tűntek, de én azért megfújkáltam kontaktsprayvel, meg WD-vel, de a hiba sajnos visszajött. Nekem csak az a furcsa, hogy ha a sarura csiptettem az aksitöltőt, akkor miért tölt csak 12,8-al, és motorféknél ugyanakkor meg felnyomja 14,8-15-re, és nem is akar többel tölteni 12,8-nál amig le nem veszem a sarut, és vissza nem teszem, akkor meg rendbejön, és tölt 14,3-al. De tegnap feltöltöttem az aksit, annak ellenére, hogy az aksi is adta nyugalmi helyzetben a 12,7-et , és ugyan ez volt a jelenség, de nem használtam az autót, ma reggel meg úgy hogy volt töltése rendes, rögtön elvette a szervót, többszöri újraindítás után sem adta vissza, a diagnosztika szerint meg a P0606 hibakód él benne. Az a baj, hogy még bontva is a szervó ahogy nézegettem, 50k körül mozog, az új meg 140, ezért csak úgy nem szeretném megvenni, még be nem bizonyosodok róla, hogy az a baj, habár egyre inkább hajlok rá, hogy azzal lesz a gond, csak nem értem, hogy akkor miért kezd el működni, még ha rövid időre is, ha rossz. Lehet, hogy az elektrónikájával van valami, ami ezt produkálja?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest