Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz peestike #22291 üzenetére

    Mi volt a claim-ben leírt szöveg?
    De a Gearbest-s meg nem érkezett csomag esetén, első 2 körben velük kell egyezkedni, mivelt te fizettél és nem kézbesítették neked a terméket. Az hogy elveszett, vagy el sem küldték nincs jelentősége, nem kaptad meg.
    Ha ők nem orvosolják fordulhatsz a PP-hez, a nem érkezett meg case-el, ha arra sem reagálnak, mehet a claim, eddig a folyamatban neked nem kell semmit igazolnod.
    Ha GB igazolja hogy feladta, akkor az kevés, neki a kézbesítést kell igazolni. Neked még mindig nincs igazolási kényszered.
    De mivel semmit olyan információt nem osztottál meg, hogy mit írtál eddig a PP-nek, lehet, hogy megint csak úgy írogatok.
    De emlékeim szerint, ha nem fizetsz biztosítást - 100$ értékéig úgy 3$- akkor a szállítás közbeni elvesztésért a GB feltételei szerint ők nem állnak jót.

Új hozzászólás Aktív témák