Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HookR

    addikt

    Gyarapítom én is kicsit a nyűgök hosszú sorát.

    - Frissen regisztrált account-omra személyesen, Unicredit fiókban befizettem 27e HUF-ot a Top Up menüpontban megadott adatok alapján. Mint utóbb kiderült, az ügyfélszolga és köztem valószínűleg kisebb kommunikációs szakadék húzódhatott, mert a kapott bizonylat közlemény rovatában az 'ID <Transfer ID> Vez.név Keresztnév' szerepelt a sima '<Transfer ID>' helyett. Izgultam is pöppet, hogy nem lesz ez így jó, de végül az összeg 2. nap gond nélkül megjelent Paypal-on. Ráadásul a személyim alapján kitöltött adatok szerint 'Vez.név Ker.név1 Ker.név2' volt a befizető, míg Paypal-on csak egy keresztnévvel regisztráltam és az is angol módra fordítva van, de ez sem jelentett problémát.
    - Account Type: Premier, Status: Unverified és egyelőre nem is áll szándékomban bankszámlát/hitelkártyát hozzácsatolni.
    - Fizetném az eladótól kapott számlát, de 'Review your invoice', 'Review your information', majd újfent 'Review your invoice' oldalak után állandóan ezt a hibaüzenetet kapom:

    Sorry — your last action could not be completed
    If you were making a purchase or sending money, we recommend that you check both your PayPal account and your email for a transaction confirmation after 30 minutes.

    If you came to this page from another website, please return to that site (don't use your browser's Back button) and restart your activity.

    If you came from PayPal's website, click the PayPal logo in the upper-left corner to return to our home page and restart your activity. You might have to log in again.

    Próbáltam FF, Opera és Chrome alól is, a helyzet változatlan. Valami ötlet? Kihagytam valami fontos lépést tán? :F

    ▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐

Új hozzászólás Aktív témák