Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HookR

    addikt

    válasz HookR #7091 üzenetére

    Oh yeah... 2 napnak kellett eltelnie, de végre hibaüzenet helyett ki tudtam fizetni a kapott számlát.

    Szóval még egyszer leírom, hátha valakinek elkerülte a figyelmét:
    - A frissen regisztrált és így premier típusú accountom a top up menüpontban megadottak alapján töltöttem fel Unicredit bankfiókban személyesen készpénzt befizetve a megadott számlaszámra, tehát bankkártya/bankszámla megadása nélkül. Ez esetben nem számított, hogy a nevem magyar sorrendben két keresztnévvel szerepelt, míg az accountomat angol sorrendben írt, 2. keresztnév nélküli névvel regisztráltam. (Ettől függetlenül bankkártya/bankszámla regisztrációnál még lehet jelentősége, nem tudom.)
    - Az általam kezdeményezett fizetés során tapasztalt hiba idővel magától megoldódott, ahogy azt más fórumokon is olvastam.

    ▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐

Új hozzászólás Aktív témák