Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vico87

    tag

    válasz norbiphu #169 üzenetére

    Hello!

    Természetesen tudsz hozzá shadereket írni, függetlenül attól, hogyan adod meg a modellt a pipeline-nak.
    A vertex buffert meg próbáld ki, ha gyorsabb, akkor nyertél a dolgon. Az előnye a vertex buffernek, hogy rugalmasabb, mint egy display list (lehet módosítani, amit display listtel nem lehet). Persze ha erre nincs szükséged, akkor mindegy.

    @Zorro1985 : a görbét ugyanúgy adod meg, mint bármelyik más Bezier-t. A görbe mentén animálni úgy tudsz, hogy a görbe futó paraméterét folyamatosan növeled az idő függvényében, a pillanatnyi érték alapján kiszámolod a görbe adott pontját, majd glTranslate-tel odarakod a kockádat.

    szerk. : ha azt is szeretnéd, hogy a görbén mindig a haladási irányba nézzen a kocka, akkor deriválnod kell a görbét a paraméter függvényében, és a kapott irányba kell állítanod a kockát glRotate-tel.

Új hozzászólás Aktív témák