Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    Sziasztok!

    Sajna, nem találtam jobb témát a kérdésemnek, de szerintem itt kapok választ.
    Nos, érdekelne akár leírva, akár belinkelve valami olyan dokumentáció, ami leírja nekem az OpenGL (legújabb változata), és a Directx10 közti különbségeket (ha van értelme így fogalmazni).
    Arra vagyok kiváncsi, hogy az DX10-ben újdonságnak számító dolgok hogy működnek OpenGL-ben, ha egyáltalán használhatóak.
    Szóval egy olyan doksi kellene, ami úgy általában fényt gyújt az agyam pokoli sötétségében e témában. :D
    Az sem baj, ha az írás elmagyarázza a graf. hardverek működését, és minden ehhez kapcsolódó alap dolgot; pl. mai játékok felépítése grafikai, és programozási szemszögből, stb...
    (C, C++ alaptudás megvan, úgyhogy ha erre alapoz a cikk, akkor az nem baj.)

    Kösszi! :R

Új hozzászólás Aktív témák