- Több játékon engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- Adobe Creative Cloud előfizetést kínál az NVIDIA App
- Gyárilag csendes mechanikus klaviatúra jön az MCHOSE-tól, nagy akkuval
- Hamarosan kapható a Helegaly linuxos handheld gépe
- Újabb variáns érkezett a Cooler Master legfelkapottabb Mini-ITX-es házából
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED monitor topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA® driverek topikja
- Gyárilag csendes mechanikus klaviatúra jön az MCHOSE-tól, nagy akkuval
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Sajna, nem találtam jobb témát a kérdésemnek, de szerintem itt kapok választ.
Nos, érdekelne akár leírva, akár belinkelve valami olyan dokumentáció, ami leírja nekem az OpenGL (legújabb változata), és a Directx10 közti különbségeket (ha van értelme így fogalmazni).
Arra vagyok kiváncsi, hogy az DX10-ben újdonságnak számító dolgok hogy működnek OpenGL-ben, ha egyáltalán használhatóak.
Szóval egy olyan doksi kellene, ami úgy általában fényt gyújt az agyam pokoli sötétségében e témában.
Az sem baj, ha az írás elmagyarázza a graf. hardverek működését, és minden ehhez kapcsolódó alap dolgot; pl. mai játékok felépítése grafikai, és programozási szemszögből, stb...
(C, C++ alaptudás megvan, úgyhogy ha erre alapoz a cikk, akkor az nem baj.)Kösszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Thinkpad X13 Gen2i 13.3" FHD+ IPS i5-1145G7 16GB 512GB NVMe gar
- Gyakorlatilag új, GARANCIÁLIS (2026.12.23-ig!) Asus ROG Strix G16 (G614JV) gamer laptop RTX 4060-nal
- Switch OLED piros-kék, 2025. novemberig Alza garis, dobozával és minden tartozékkal
- Eladó! MSI mag 360r-v2 komplett cpu hűtő (Csomagküldés az árban)+vezérlő
- NEOS BAZÁR számtek kellékek, kábelek, tartozékok, egerek
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest