- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Házimozi haladó szinten
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen videókártyát?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
-
addikt
válasz SafE84 #106403 üzenetére
Legtöbb opel-nél a kuplungozáshoz nem kell "kivenni" a váltót. Annyira félre tudod tolni, h elférj. Full sachs szett 40 körül van (volt) az egyémbe (B vectra) ha cserélnéd. Azt, h a nyelestengely csapágyat ki tudod-e így bányászni azt nem tom
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz SafE84 #106403 üzenetére
Valamikor 8-10 éve családban szintén volt baj Zafira váltóval, bontott ment bele, aztán jól ment. Olcsóbb, mint egy váltófelújító készlet, szerintem nem kell tőle félni. Meg nem csak úgy felrakják, hanem elvileg átnézik.
Nekem most pár hónapja a Ford Focusomban váltócsere, ami kb hasonló kategória, ott 185e forintból lett cserélve bontott váltóra, de teljes kuplungcsere is volt meg a két új első kerékcsapágy. Ebből 40e volt a bontott váltó, azt tudom, a többi 145e nem tudom hogy oszlik el, de valószínűleg kb kuplungolás árában lehetett a váltócsere mindenestül.
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest