- Az Office-t is elengedi a terméktámogatás nélküli Windows 10-en a Microsoft
- Fagyos hangulatú, Intel B860-as deszkák a Colorful receptje szerint
- AMD Strix Point platformra épül az AOKZOE közelgő kézikonzolja
- NAND flash NAS-ként használható mini PC jön a GMKtec berkeiből
- A Jonsbo legfrissebb kompakt házaiba Flex táp való
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz #81556480 #39010 üzenetére
Nem mondtam én egy szót se szablyozásról azt se tudom mi az Hátfó fékpofa volt kb 2 mm -es, azt kapott újat. Összesen 41 ezret fizettem, ebből 12 ezer volt a 8 gumi szerelés, 2 ezer a teljes átvizsgálás meg biztos valemennyi a takarítás mert bekarikázta. Tehát egy 20-as 2db hátsó gyári fékpofa H -ba
-
KrAt
veterán
válasz #81556480 #39010 üzenetére
Nekem vállasak lettek a tárcsák, új betétekkel kicsit nyikorgott fékezéskor. Ellenben még nem "fogytak el" a tárcsák, tehát nem csereérett.
Megtanultam haveromtól anno a trükköt, hogy lehet flex + csiszolókoronggal eltüntetni a peremet: megemeled az egyik felét (úgyis raktam fel a nyári gumit), berakod 4-5be, alapjárat, és a diffi elkezdi forgatni az emelt oldalt.
Végeztem a művelettel, majd örömittasan nézhettem az ABS hibajelzést..
Szerencsére elmúlt pár km után.. -
_seth_
veterán
válasz #81556480 #39010 üzenetére
Nekem tavaly 50 volt, elol minden gyari, hatul utangyartott kerult be, munkadij nincs benne, en csereltem ki
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN