- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Na ez egy újabb forradalmi dobás lehet, biztos vagyok benne, hogy valamelyik jövőbeni DLSS fő funkciója lesz, de nem hiszem, hogy a DLSS 4-nél, legalábbis én ahhoz picit korainak érzem főleg miatt, mert egyelőre nincs legacy API (DX11, OGL) támogatás hozzá. Na persze az új AAA címek mind DX12 vagy Vulkan API-t használnak, viszont az indie címek ne, így az indie fejlesztőknek ez egyelőre tárgytalan, őket nem tudnák megszólítani a DLSS 4-el, ha ez lenne a húzó feature benne. Én ezt egy esetleges DLSS 4.5 vagy DLSS 5.0-nál látom reálisnak. Itt már csak az lesz a kérdés, hogy ezzel mennyi melójuk lenne a játék készítőknek.
Na persze nyilván a Nixxes ráugrana, de ők egyedül évente 1-2 PC portot tudnak kihozni, az pedig édes kevés egy új DLSS marketingjéhez.
Ahogy azt írtam korábban, én arra tippelek, hogy a DLSS 4 az NTC-t fogja hozni, és ez az új shading cucc majd a következő nagy DLSS dobása lehet.Végül is a kettő nem zárja ki egymást, így ha jövő évben a DLSS 4 mindkettőt hozza, az egy újabb erős fegyver lehet a zöldeknél. Én viszont még kicsit korainak érzem.
#44364: Felnőnie a többinek? Ugyan már, ne nevettess, egy másik topicban meg lett mondva, hogy az FSR 3.1 a legjobb, szóval a DLSS-nek és XeSS-nek kell felnőnie az FSR-hez. Most már tudjuk, hogy az a jó, ha eltűnnek a részletek, mint mondjuk a különböző részecske effektek.
(Trololololol!)
/Irónia off[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest