- Melyik tápegységet vegyem?
- CPU léghűtés kibeszélő
- Régi vágású miditorony a GameMax receptje szerint
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jackal2
senior tag
Sziasztok, szeretném lecserélni az igen hitvány állapotban lévő, döglődőd Thermaltake Massive 23LX notebook hűtőmet, mert a ventilátora már a végét járja.
Egy Lenovo Y580 Core i7-et kellene lehűtenie (15,6'). Nem laikus vagyok, de nem tudom mostanában mi a trend és mi az ajánlott hűtőpad. Tudnátok nekem ajánlani valamit ami tényleg jól hűt ebben a méretben?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz pixelblondie #6118 üzenetére
Én a Cooler Master Notepal U3-mal szemezek. A Zalmannt sokallom, főleg hogy kb. ő semmit sem gyárt, csak rányom egy címkét.
-
Jackal2
senior tag
válasz pixelblondie #6120 üzenetére
Nem csak ez van a kalapban, de ha rosszak a tapasztalatok, nem kardoskodom mellette. a Thermaltake XL23 nem volt rossz, csak így 8 év után már eléggé lelakott állapotban van, tehát ha valaki ilyen szintű hűtőt tudna ajánlani, azt megköszönném. Lenovo Y580 Core i7 16GB RAM 660GTX vid kártya alá kell.
-
Jackal2
senior tag
válasz pixelblondie #6122 üzenetére
Nos, mivel megküldtem a laptopomat a benti kompresszorral és orrán-száján dőlt a kosz, ezért most egészen jól hül, kb 80 foknál nem megy feljebb, tehát lehet, hogy megtartom a Thermaltakemet. Amiket néztem és szerintem jó lehet, bár nem szuper halk:
Deepcool wind pal FS 17, sok levegőt szállít de két ventis. Van ebből egy másik verzió is.
cooler master Notepal X-Slim, ez meg nem állíthatóAz alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz pixelblondie #6124 üzenetére
Nekem a legmagasabb a volt HP-m, 106, de az már deformálta a műanyag aljat, na azt ne várd meg
A 72 fok nem sok.