Hirdetés
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Kapott egy gyorsjavítást a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- Az ASUS ROG Astral kártyák tájékoztatnak arról, ha épp megrogynának
- Olcsó "üvegkalitka" az Ocypus kínálatából
- Kapott egy gyorsjavítást a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
lehet, de minek olyannak otthonra 24 vagy 32 szálas CPU-t megfizetni, aki csak játszik és a játékok nem igen futtatnak gyakorlatilag 10 esetleg 12 párhuzamos programágat. Veszek egy 16/32 magos CPUt aztán játszok rajta 6 párhuzamos ágat használó játékot...... alapvetően azért még ma is ritkák az olyan játékok, amik 8 esetleg 10 programágat használnak. Hivatalosan egyetlen játékról tudok például, ami bizonyos esetekben használ egy időben 10 magot vagy szálat. a CP 2077, de az is csak akkor ha 4K-ban játszol minden extra be van kapcsolva, fut a RT és használsz közben DLSS-t. Na akkor a használt 8 magról felugrik 10 magra. de csak full extrém esetben. De például ha csak FHD-ban játszol nem használsz RT-et és minden csilivili extrát simán beéri a játék adott pillanatban csak 6 mag körül. Az utóbbi 2-3 évben jelent meg pár játék, ami képes a szokásosnál 1-2 maggal többet igénybe venni. Azzal nem kell foglakozni, hogy amikor nézi az ember a proci terhelést akkor azt látja, hogy minden magon zajlik valami. Ugyanis ezek a mérő programok nem a pillanatnyi állapotot mutatnak, hanem mondjuk az utolsó másodperc átlagos használatát. A rendszer feladatütemezője, ami osztogatja a magokat a futó folyamatoknak meg igyekszik alapvetően szétteriteni a terhelést. Ha csak mindig ugyan azokat a magokat terhelné, akkor lokálisan forró pontok alakulnak ki. rövid kis idő szeletkéket osztogat a folymatoknak a procin. Simán lehet, hogy egy program ág 1 másodperc alatt megjárja az össze proci magot és szálat. Ezért simán úgytűnik mondjuk egy task kezelő alapján, hogy egy valójában 4 magot használó program egyszerre fut mondjuk 32 szálon. Ha valaki csak 4 párhuzamos programágat programoz bele egy kódba, akkor az adott pillanatban nem fog 12 szálat használni. A lényeg, hogy játékhoz nincsen szükség 24 vagy 32 végrehajtó szálra, hiszen nincsen mivel kihasználni a CPU-t és csak feleslegesen költök olyan kapacitásra, amit nem is használok.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A CES-en bemutatott fejlesztés már hivatalosan is elérhető, de a startra senki sem kapott tesztterméket belőle.
- Futás, futópályák
- Kapott egy gyorsjavítást a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- Házimozi belépő szinten
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Tőzsde és gazdaság
- FErgeteges frissítés: két rajongói mobil kapott One UI 7-et
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest