Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tutuhawer

    őstag

    válasz NFree #7343 üzenetére

    holnap délután fogok begördülni, de csak egy kicsit, akkor megpróbálok időt szakítani. Elöljáróban annyi, hogy leírom, én hogyan teszek-veszek.
    1. kulcsfontosságú az erős nitró szerintem, habár mondom, elise-zel is szenzációsan nagyokat lehet ütni, mert jól tapad, fól fordul.
    2. jól kanyarodó autó kell, mert pl. Az 1 milliós skyline-ommal nem könnyű manőverezni és utána még a kanyart , féktávot vagy egy civilt is megoldani együtt
    Amikor nitrózok, akkor rálegyezek kicsit vagy ha van mód akkor nagyobbat az ellenfélre. A nitró azért jó, mert úgy jobban megnyúlik az autóm az adott irányba. Megy nitró nélkül is vagy gyenge nitróval ,de akkor fennáll a veszély, hogy az ellenfél reagál rá egyet. Alapvető, hogy nem a hosszú egyenesben próbálom megcsinálni, hanem speckó helyen, pl szűk úton, kanyar után a kigyorsításon vagy akár a kanyaron belül. Egyenesben én is meg tudom nyomni a nitró gombját, de bárki más is, viszont a komoly rammoláshoz a nitrót nagyon sok játékhelyzetben kell tudnom használni. Aki ilyen irányban is trükközni szeretne, annak nem elég a nitrót tudni. Ismerni kell a játékot annyira, hogy tudni kell, adott helyzetben hol is van pontosan az ellenfél hozzám képest, és adott helyzetben ő az adott szinten az adott autóval milyen mozgásra képes. Tud-e kontrázni, tud-e nitrózni... Ha tud rámhúzni, akkor ki tudok-e bújni másik ívre, miközben ő lecsúszik nagyon. Ha tud nitrózni, meg tudja-e tartani vagy lecsúszik és elszáll vagy akár kipördül. Aztán a tereptárgyak, civilek a barátaim - ha elöl megyek. Rá tudok legyezni azokra is, aztán pörögnek ide-oda. Vagy egy hirtelen mozdulatta kiugrok előle, az ellenfél meg elkapja. Vagy akkor zárok közel hozzá, amikor egy civil is jön, és ő azt elüti. Van egy kiálló fal a pályán - az is segít. Ezekben az esetekben még csak test-test elleni kontakt nem is volt, le se lassultam. Ha van, akit érdekel, miért megyek néha ilyen "gonosz" stíliusban, megkérdezheti, de el ne ítéljen senki emiatt. Ugyanis: lerammolom a kiváló, hú de IsstenCsászár szuperpilóta játékost, aki utána powerupokkal se ér utol: azaz leteszem a hibátlan futamot a pályára amellett, hogy gonosz voltam. Tessék utolérni - mondom magamban. Tessék megelőzni, gondolom. Most már nem is olyan könnyű elmenni mellettem, mert van nekem is jó autóm. Annyit tudni kell még, hogy az adatlapom mutatja, hogy a kevésbé erős, 1 évvel ezelőtt kalibrált autókkal is bőven van multiplayer futamom. Azokkal előzéseket kellett bemutatnom - azokat is megcsináltam, ha kellett. Ha én a szarral megcsináltam, akkor az imént leütött szupersztár pilóta is tudjon megelőzni engem. Van az a helyzet természetesen, amikor hibázunk, ügyesebb, jobb az ellenfél, akkor ő megérdemli, kész, jár a piros pont neki. :C
    Ami fontos és ide tartozik: ha leütjük az ellenfelet, illik megnyerni a futamot, mert ha nem, az nagyon égő - még ha erősebb autótól kapunk ki, és bravúr lett volna, akkor is szar érzés nekem, neki meg jó, és jogosan szól be. :B

Új hozzászólás Aktív témák