Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyok2

    senior tag

    válasz Noukoum #19 üzenetére

    Te most komolyan azt akarod mondani, hogy ami elektromos autózás terén megy, az teljesen rendben van, sőt, szuper? Hogy lassan a 3 tonnát közelítik a nagy hibrid/villany SUV-ok, és kedvezőbb az elbírálásuk, mint a kis 1 tonnás autóké, amik 4-5 L benzinnel elvannak? Ha megnézed, lassan nincs olyan villanyautó, ami ne lenne 2-2,2 t, még a kisautók is 1,5 t-ra híznak tőle, ha valami káros és pazarló, az ez, cipelni a sok fölösleget magaddal, főleg egyedül ülve.
    Ami a fogyasztást is növeli, de ugye, ez kell, mer' mekkora királyság az űrsiklót is legyorsulni, szétb.ni a még érintetlen területeket a lítiumért és egyéb hozzávalókért, aztán szénerőműből tankolni és ez lesz, ami megmenti a Földet. Nem, de legalább a hype megvan körülötte. Pont ez ellenkezője lenne értelmes, ami már elhangzott, kisméretű 100-150 km hatótávú dodzsemek kellenének, akár bérrendszerben, kedvezménnyel és akkor már lenne valami értelme, de ahhoz gondolkodni kéne, az meg nem menő, egyre kevésbé. Amíg nincs valami akkutechnológiai szintugrás, addig ebben a formában ez egy zsákutca. Addig a valódi hybridek sokkal életképesebbek, amikkel ugyanúgy hozható egy 5-6 L átlagfogyasztás és normál autó méreteik vannak.

    A budapesti tömegközlekedés meg elég sokat javult, a dedikált sávokkal a dugókban is sokkal jobbak, a vasúti fejlesztések is haladnak, mégha lassan is, de azért látszik egy jó irány és vannak eredmények, amiknek köszönhetően többen választják ezt.

Új hozzászólás Aktív témák