- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- CES 2025: beharangozta az RDNA 4-et az AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
a tiednek már szabályozott katalizátorosnak kell lennie, a katalizátor előtt és után is kell egy szondának lenni, úgy auro 3-at már tudja a kis renault is! nem tudom, hogy mi a menete, nem kizárt, hogy kpm-es vizsgára fogják a kocsit rendelni.....
amúgy ez még a dupla optikás béka lámpás, vagy az újabb? mert nem kizárt, hogy a ráncfelvarrással került bele az euro 3-as motor, bár ezek szerint már 2000. január(2001.januárig lehetett euro 2-es legyártottat forgalomba helyezni még)-ban történt az euro2-euro 3 váltás.
ha megkeresed a katalizátort és előtte/mögötte ott van 1-1 szonda kábellel, akkor valószínű euro 3-as, ha nincs, akkor ne küzdj....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest