- Csendben leállította a Deep Link fejlesztését az Intel
- Már Vulkan API-val is működik a Smooth Motion képgenerálás
- Driftelős és lövöldözős hangulatú lett az új Arc meghajtó
- Ollós klaviatúrával és az eddigi legkisebb Basilisk egérrel jelentkezett a Razer
- Viszonylag kompakt léghűtésekkel gyarapította kínálatát az Arctic
- Everest / AIDA64 topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Fellép a hamisított paszták ellen az Arctic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
atillaahun
veterán
válasz
RootRulez #24382 üzenetére
Ennek érdemes részletesebben utána nézni, de a 2. éves garanciát a gyártó/szolgáltató már "önként" adja, így ott a számla már nem kötelezi őket a javításra. Javítással nem indul újra a garancia, csak a javítások idejével hosszabbodik. Illetve a 2. évben már csere esetén sem indul újra. Javaslom valahogy a visszafizetés/beszámítás kibulizását. Ha szép szóval nem megy, akkor írni kell egy panaszt róla a vásárlók könyvébe.
-
atillaahun
veterán
válasz
RootRulez #24380 üzenetére
A garancia 1 éven belül papír nélkül is érvényes, és érvényesíthető - egy számla azért jól jön ami igazolja a vásárlást. Elsőre lehet nem fog nekik tetszeni de ha határozott vagy intézniük kell. Sajnos arra nincs szabály hogy hányszor javíthatják (cserélni talán 3-szor lehet?), ez már inkább hozzáállás részükről és határozottság kérdése részedről hogy felajánlják-e a beszámítást, vagy visszafizetést. Mindenesetre kérni kell. Nem árt ha van vele egy felnőtt, úgy több esélye van hogy nem koptatják le.
-
-
asdf_
veterán
válasz
RootRulez #13242 üzenetére
Na de hello, az a +40 ezer, az szamlaeloleg, az lebeszelheti, tehat a telefon 139e-be lenne (netshoposan 133-ba), az meg egy gyenge negyvenessel kevesebb a fuggetlen nem nepperes arnal.
(oke, azt en is alairom, hogy ilyen kis csomaggal nem biztos, hogy a legjobb otlekt galaxy3-at venni szolgaltatotol) -
Winner_hun
félisten
válasz
RootRulez #13120 üzenetére
Az tök jó, mert szerződésben sehol se tallátam. De a sim dobozán, se. Felhívtam ma az Invitelt (net mellé lesz mobilnet) hogy nem lehet használni a mobilnetet és hogy van-e szám (sticket 2 gépen nem lehet használni). 2 ügyintézővel is beszéltem, mindketten azt mondták hogy nincs hozzá szám. Mivel a stick 2 gépen is használhatatlan azt mondták vigyük be Inviteles pontra majd ott megnézik. Öcsém elvitte magával, remélem megcsinálják, plusz a számot is remélhetőleg megmondják. Amúgy lehet hogy a szám csak nagyon el van dugva a szerződésen - ha ez igaz akkor tényleg nagyon el van dugva.
Na mindegy, nekem új ez a terület meg az is marad.. -
club1
veterán
válasz
RootRulez #9169 üzenetére
Sajnos nem jelenti azt. Konkrétan azt jelenti, hogy a korábbi HSDPA cellák cseréje megtörtént ZTE HSPA+-okra. Az új ZTE cellák alig (0-20%) nagyobb körzetet fednek le, és még folyamatosan problémák vannak velük. A % semmit nem jelent, nagyjából -100 dBm feletti értékeken már jó használható a hálózat, maximális stabilitás -80 felett, full térerő -70 felett (ex has). És működik addig, amíg újra nem indítják. Magyarul ne állítsd fix 3G-re a készüléked...
-
darvinya
titán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
RootRulez #8041 üzenetére
Velem is szórakoztak így a múltkor. 3 napon belül bármikor elállhatsz a vásárlástól ugye.
Szintén bevizsgálásra akrta beküldeni. Mondom akkor elállok a vásárlástól, pénz vissza és rögtön helyben vettem egy másik ugyanolyan telót.
A kereskedő feje pirosas-lilás színben játszott de nem tudott mit tenni. -
club1
veterán
válasz
RootRulez #8038 üzenetére
Amennyiben olyan termékről van szó, amely a az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében szerepel, és az igényünket három munkanapon belül érvényesítjük, úgy a forgalmazó nem vizsgálhatja a csere előtt, hogy a hiba oka a vásárlást követően keletkezett-e (azaz például gyártási eredetű) köteles azt nyomban kicserélni.
A Legfelsőbb Bíróság álláspontja is az, hogy a meghibásodott fogyasztási cikket a forgalmazó - három munkanapon belüli érvényesítés esetén - köteles kicserélni (EBH2007.1744)
Az igényérvényesítéshez mindenképp szükséges a jótállási jegy, számla vagy a nyugta, amelyet a vásárláskor a termék mellé kapunk. Az említett Korm. rendelet 7. §-a rögzíti, hogy ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt a forgalmazó nem hivatkozhat arra, hogy a csere aránytalan többletköltséget eredményez számára. Csupán egy feltételt ír elő az érintett termék cseréjéhez a Korm. rendelet, ez pedig nem más, mint hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Ilyen esetekben a forgalmazónak tehát nincs választási lehetősége, mindenképp cserélni kell, ettől eltérni nem lehet.
Fontos tudni, hogy a cserének mindig ugyanolyan típusú termékre kell történnie. Amennyiben ez nem oldható meg, például az a típus már elfogyott és nem is lesz készleten, úgy a vételár visszafizetését lehet kérni, azaz fogyasztó elállhat a szerződéstől (természetesen azzal a megkötéssel, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).
Amennyiben kifogásunk van, és azt jeleztük, mindig készüljön jegyzőkönyv, amelynek egy példánya a fogyasztót illeti meg, mert később ezzel tudjuk igazolni, hogy kifogásunkat kellő időben jeleztük
Jótállási igényünket a forgalmazónál, vagy a jótállási jegyen feltüntetett szervizben is érvényesíthetjük, erről a fogyasztó szabadon dönthet
Ha a kifogásunk bejelentésekor a forgalmazó nyomban a szervizhez irányít, ne fogadjuk el, hiszen a jótállás kötelezettje a forgalmazó, kifogásunkkal köteles érdemben foglalkozni
A jegyzőkönyv készítés megtagadása esetén kérjük el a vásárlók könyvét, ahová bejegyezhetjük panaszunkat -
club1
veterán
válasz
RootRulez #6368 üzenetére
Automatikusan ilyen nincs. Kártyás egyenlegfeltöltés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Everest / AIDA64 topik
- Disney+
- Alien: Rogue Incursion - Jön a VR mentes kiadás
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Elite: Dangerous
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- További aktív témák...
- Xiaomi 14T Pro 16/512 1év garanciával, Független!
- Új Dell 16 Inspiron 5630 FHD+ IPS i5-1340P 4.6Ghz 12mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- AMD Ryzen 5 5600X Dobozában
- MacBook Air M1 (13", 8/256 GB) Szép állapotban, dobozával, töltőjével!
- Lenovo legion 5 gamer RTX3060 tgp130w 32gb ddr4 , 1.5 terra m2 ssd
- LG 55CS6 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest