-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
DarkByte
addikt
Sziasztok!
Vállalati Hipernet előfizetéseknél nem rémlik hogy régen lett volna olyan extra opció hogy "Teljesen korlátlan (sebesség & adat) csomag". Ez most tényleg az aminek tűnik vagy itt is van valami trükk? Magyarul ha fogok egy Hipernet Medium csomagot, 2362-1800Ft pluszt kifizet az ember az alap havidíján kívül, akkor tényleg egész hónapban limit nélküli a net?
Ez kicsit hihetetlennek hangzik nekem. Persze annak idején a T-Mobile-nál is volt pár hónapig teljesen korlátlan 3G-s internetem, csak aztán gyorsan meg is szüntették.Mielőtt elkezdenénk torrent-el dobálódzni, nem érdekel a torrent. Leginkább video streaming miatt érdekel a dolog ami szintén havi keretet pörget egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz x1port #28801 üzenetére
Valóban tud ilyet egy cella!
Ha nő a terhelés akkor csökkenti a teljesítményt ezzel kisebb lesz a cella lefedettsége azaz a távol lévő eszközök már leesnek a celláról azaz csökken a terhelés. Ha csökken a terhelés akkor növeli a teljesítményt azaz nő a lefedettség is.
Nekem ilyen már nem mondtak nyilván gondolták, hogy ezt már sok lenne. Egy -51dBm jelszintnél(gyakorlatilag szembe állsz a sugárzóval azaz max a jelszint) valahogy nem veszem be ezt a kamu szöveget. Na meg az egész városban sz@r. Még a sugárzókábellel lefedett metrón is megáll az LTE. -
DarkByte
addikt
válasz DarkByte #28802 üzenetére
Közben megtaláltam a választ [link] szóval tényleg lehetséges. Akkor azt hiszem új évben upgrade-elek.
Ha már itt vagyok, hátha tudjátok hogy mi történik akkor ha egy LTE képes router-re (pl. a DLink dwr-921-re amit a Telenor is árul) a két 3G/4G antenna csatlakozó közül az egyikre kötök csak külső antennát? Elvileg az LTE is ugyanabban a frekvencia sávban megy mint a 3G szóval valamit érni fog a mostani antennám. Csak hogy nem lesz MIMO mennyivel lesz gyengébb az LTE sebessége? Bár ahogy néztem a MIMO kültéri antennák sincsenek vészes árban, akkor már lehet lecserélem azt is és nem kell sakkozni [link]
Egyébként volt most ez a három napos ingyenes nap. Mobilon 100MB-os Vállalati Mobil Online előfizetésem van. Normális hogy ugyanúgy nem engedte fel a hálózat ebben a három napban sem LTE-re a mobilom? Direkt ki akartam próbálni mennyivel gyorsabb, a Nexus5-öm tudná.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Eddig tartott, sikerült visszaállítani.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
club1
veterán
válasz DarkByte #28804 üzenetére
A vállalati hipernet tarifák csak külön keretszerződés kötésével érhetőek el. Egy-két darab mobilnet előfizetésre nem kötnek keretszerződést. Most novemberben estem én is vele pofára...
A 4G/LTE hálózat kizárólag Hipernet Medium, Hipernet Heavy és Hipernet Pro tarifacsomagokkal, 4G/LTE kompatibilis eszközzel, USIM-kártyával, földrajzilag korlátozott területen vehető igénybe. Ez az akció alatt is így volt. -
Soma01
veterán
válasz x1port #28808 üzenetére
Voltál már olyan helyen ahol másnak tutira jó a sebesség? Vagy volt mostanában neked jó le/fel sebességed akárhol? Mert, hogy a lakásod körzetében lekapcsoltak egy (vagy több) tornyot, az rossz dolog. Térerőd van azért, de sebesség nincs sajna. De ha mindenhol rossz a sebesség, akkor el kell gondolkodni, hogy lehet nem a hálózat a rossz. Ill. a te beállításaid is rosszak lehetnek a központban vagy akár nálad is.
Mert így kiderülhetne, hogy a Telenor pikkel-e rád, vagy a nálad lévő valamilyen eszköz a hibás.
Azt viszont elismerem, hogy a Telenor internet szolgáltatása elég "pontszerű" egy két helyen jól megy, mész 10 métert és szinte 0. -
x1port
addikt
válasz Soma01 #28809 üzenetére
Egyszer sikerült már 4/3-as sebességet is mérnem.
Újpest központban talán.. meg Hajdúszoboszlón.Cseszhetem ha olyan helyeken mérek jót , ahol nem tartózkodom csak ritkán.
Volt sim kártya csere , készülékek egész palettája.
Ez van. Már nem hergelem magam.És így persze Titeket sem.
-
Soma01
veterán
válasz x1port #28810 üzenetére
Csak azért kérdeztem, hogy így kiderülne legalább, hogy mivel van a gond.
Olyan kellene, akinek 100% jó a netje és tudja, hogy hol 100%, hogy jó. Pl. valami központi helyen lévő üzlet... Ott valamelyik ott dolgozó Telenoros biztosan segít. Így a két készülék egymás mellett ha lenne, kiderülne, hol a hiba. -
x1port
addikt
válasz Soma01 #28811 üzenetére
Kiderült. A szutyok ZTE hálózattal.
Otthon mindenkinek pocsék. A melóhelyemen mindenkinek pocsék.
Tesóméknál is szinte 0. Ők is megszívták.
Apóséknál folyamatosan csak 2 G van. ( Budapest ).Mi derüljön még ki
Elébe mentem a problémának . Magenta.
Viszont így kicsit nonszensznek érzem , hogy fizetek de mire...
Tudomtudom 0kb/s a garantált.szerencsére nem okoz gondot kifizetni a maradék 4x 5000 forintot de azért ez így tényleg egy büdösnagy lehúzás.
-
DarkByte
addikt
Igen, ezt olvastam. Szerintem abban a flottában amiben vagyok ezzel nem lesz probléma de mindenképpen bízom benne hogy megoldható.
Ez volt a sejtésem nekem is hogy a maximum sebesség limitek (és így a 3G/4G használat) az ingyen net idejére nem változott. Kár érte.polonic: jó tudni. Tehát érdemes antennát cserélni, mert a mostani karakterisztikája 1900-2100Mhz-re van kihegyezve.
-
Littoral
aktív tag
Eger (eléggé külső kerülete) 2014-12-28 12:18
Ping 68 ms, Down: 7,56 Mbps, Up: 1,76 MbpsTegnap este a Down 2-vel, az Up 0-val kezdődött.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz Soma01 #28811 üzenetére
Ezt eljátszották velem is. Mondogatták, hogy a hálózat aaaz szuper semmi gond. A telóm a rossz és a SIM kártyám. Mikor a 2. csere után az üzletben egy másik telefonban 32KB letöltése után megállt az LTE úgy mint a szög, elnevették magukat a dolgozók...
Na várhatják a teljes havidíj befizetést... -
Littoral
aktív tag
Úgy fogsz járni, mint én régebben.
Egy másik szolgáltatással játszották ugyanezt: szerintem nem működött egyáltalán, szerintük jó volt. Később: szerintük jó (nálam továbbra sem), viszont már kikapcsolnák a kérésemre, de nem tudják... Én elkezdtem ennek a nem működő izének a havidíjával kevesebbet fizetni, majd ők három hónap múlva felfüggesztették a számomat úgy, hogy a panaszomra semmit nem reagáltak. A felfüggesztés napján reggel hét körül (!) hívott egy rendkívül taszító hangú nőstény a központjukból, azzal, hogy "most már úgysem tudnám kipróbálni, ha jó lenne, fizessem be az elmaradt díjat, aztán kivizsgálják".
Később befizettem a reklamált "tartozást", majd egy év múlva erre az összegre, plusz az ún. törvényes kamataira végrehajtót küldtek rám (csak ismétlésképpen: az egy évvel azelőtt a bemutatótermükben befizetett összegre). Csak egy büntető feljelentést az üzletben - az általuk kiállított befizetési bizonylatot felmutatva - meglebegtetve és tértivevényesen a központjukba küldve tudta visszavenni az arcukat. Azóta vágom őket, ahol hibát találok úgy, hogy én fizetem a szolgáltatást, ők meg képtelenek biztosítani.Kedves és hozzáértő emberek dolgoznak náluk minden szinten, az összes rendszerük is tökéletes, nem értem az itt elégedetlenkedőket...
-
club1
veterán
-
Littoral
aktív tag
válasz x1port #28819 üzenetére
Lehet, én használom azt a szolgáltatást, amit nyújtani képesek. A telekom FB-oldala - ahogy már írtam régebben - állandóan tele van olyan panaszokkal, hogy éppen mi hol nem működik, mi és hol lett elcseszve a központi rendszerben. Érdemes lenne egy automatikus azonnali választ rendszeresíteni a telekomnál minden fb-hozzászólónak: "sajnájjukhogykellemetlenségért-stb.".
A Vodafone nekem nem alternatíva, így marad a Telenor, a focis módszerrel: sárga lap, utána piros, valamelyik hatóságnál. -
Littoral
aktív tag
válasz x1port #28823 üzenetére
Én folyamatosan bombáznám őket a problémával, a sorok közé elrejtve a tarifakedvezmény (vagy a számodra megfelelő megoldás) lehetőségét, stb. Ez a 0,02 már ilyen zseb felé nyúlós állapot, valóban, mondjuk sokat tenni a folytonos jelzésen túl nem tudsz, maximum sok-sok utolsó figyelmeztetés egy későbbi sárga lap felvillantásával.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz Littoral #28818 üzenetére
Természetesen bemegyek az üzletbe, hogy megjöttem kifizetni a csökkentett havidíjat. Oldják meg ahogyan akarják, én megvárom.
Már eljátszották anno, hogy a "csak úgy" kiküldött számlát fizessem be. Ha nem, akkor kamat lesz rajta. Befizettem majd követeltem azonnal vissza. Nem adják. Miután az NMHH megkereste őket, a "csak úgy" beszedett összeg ötszörösét adták vissza.
Most újra megírták, hogy újra írjak a hibabejelentő űrlapos oldalon panaszt. Újra...Újra...
December 13-án már visszaírtam a novemberben írt panaszomra kapott válaszra. Most írjak újra, azaz várjak újra 30napot. Vicc ez a cég... -
dptrsk
addikt
Be kéne vezetni, hogy 72 órán belül kötelesek válaszolni a panasz mailekre, az érdeklődésre maradhat a 30 nap... Hisz azt telefonon is el tudják mondani.
De amit telefonon nem tudnak megoldani 72 óra...
Érdekes a Telekomnál munkaidőben van számlareklamációs osztály, ahol azonnal korrigálják a hibát és 1-2 nap alatt az online rendszerben is a javított számla szerepel és csak azt kell befizetni. -
félisten
-
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #28832 üzenetére
Nem tudom pontosan mire gondolsz, ha a márkaegyesítés miatti vezetékes oldali belépésre, akkor arra azt tudom mondani, hogy a Távszámlán mindig megjön a számla és be lehet fizetni a Telekom honlaptól függetlenül. De postán is megérkezik a számla. A Telekom topikban sem értettem azon problémákat, amik az online számlabefizetésre vonatkozott... Mikor az 100%osan megy távszámlán...
Nem tökéletesnek akarom beállítani, hanem egy olyan rendszernek ami jelentősen jobban működik, mint a Telenor rendszere...
-
félisten
válasz dptrsk #28833 üzenetére
Leírtam korábban, hogy a márciusi számla óta mivel harcolok velük
Postán nem feltétlenül érkezik meg, én egyetlen szolgáltatótól nem kérek számlát mivel a XXI. században az a minimum, hogy online vagy csoportos beszedéssel el tudjam intézni.
De mindegy mivel ez egyáltalán nem ide tartozik és úgyis felesleges mivel többek szerint is csak a telenor lehet a rossz mindenkinek.
(#28835) pietrasko: ahogy írtam nem itt van a helye a Telekom hibáinak össze szedésére, majd ha lesz időm összeszedem neked azt ami több embert is érint a másik oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #28834 üzenetére
A Telenor hibái nem egyediek, hanem sok előfizetőt keserítenek meg...
A Te telekomos hibád egy egyedi eset... Nem hallottam/tapasztaltam(nekem is Like volt) hasonló hibát a Telekomnál.
[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
félisten
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. Van olyan feltöltős csomag, melyben az sms ára kevesebb, mint a szokásos 30-40 forint?
Megnéztem, átolvastam a Telenor ajánlatait, de nem találtam erre vonatkozó infót. Sőt rácsodálkoztam. Új csomagok, sok egyforma, mind kihegyezve a beszédre és/vagy az internetre. Biz' isten tudok ovlasni, de nem találtam semmi sms-könnyítő csomagot. Ma már nem divat az sms?
-
janeszgol
félisten
válasz x1port #28838 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek. Nem nekem kellene, hanem muteromnak. Ő nem netezik, nincs okostelefonja, nem is akar. Hívni szeret, de mivel már nyugdíjas, ráér sms-eket írni.
Mégegyszer köszönöm!
(Talán a vaterán tudok venni egy lezárt csomagú simet, amiben van ilyen. De ha nem, akkor nem. )
-
indigen205
tag
Sziasztok!
Lassan 2 éve vagyok Telenoros és esedékes lesz egy hűségidő hosszabbítás.
Létezhet az hogy a Telenornál ilyenkor nincs olyan hogy nagyobb kedvezménnyel vehetek új telefont?
Voltam bent kb. egy hónapja hogy megkérdezzem, de nem is értették miről beszélek...
Pedig T-nél mintha lenne ilyen... -
x1port
addikt
válasz indigen205 #28840 üzenetére
Ugyanannyiért kapod mint ha most térnél be először az utcáról.
T-Com nál van Arany és Platina hűségkártya amivel lényegesebben kedvezőbben kapsz készüléket. -
aygo
csendes tag
Hú itt aztán megy a szájkarate! most jöttem erre a fórumra remélem értelmes felvetések is lesznek még itt!
nem csak a "kijé hosszabb" viták
Szerintem a telekomnál pofátlanabb cég nem sok van a magyar multi piacon, de a telenornál is szaladtam már késbe!
Saját tapasztalat, hogy a telenor azért még mindig használhatóbb cég de nem akarok olajat önteni a tűzre!
És remélem kapok válaszokat a nálabb tapasztaltabbaktól, és én is tudok segíteni!! -
janeszgol
félisten
Ha valakinek hasonló gondja van, mint muteromnak (prepaid+ inkább sms), annak lehet egy megoldás.
Ezek a szolgáltatások elkerülték a figyelmem. És rátehető a Limitre vagy a Praktikumra némelyik. Vodához is kéne ilyen, ezek nem is rosszak.
-
tomp
félisten
válasz Tibee86 #28844 üzenetére
Nem szidnám a telenort ha nem lenne rá okom. De adnak rá okot! Október 24-én jeleztem a hibámat először. Most december 28-a van! Mi változott? Semmi! Eddig a percig 23x azaz huszonháromszor írtam nekik, ők 22x válaszoltak nekem a fb-on. Épp most írtam nekik a 23. levelet. Űrlapos levelet is írtam. Az arra kapott válaszra válaszoltam is már, de most fogok másodjára válaszolni.
Régebben nem ilyen volt a szolgáltató! Ha volt valami gondom segítettek nem elhajtottak, hogy semmi gond nincs. Sőt régebben segítettem is a telenort a fb oldalon emiatt jóvá is írtak egy teljes havi számlámat. Ez még 2011-es években volt. Na ott történt egy 180fokos fordulat és kezdett mélyrepülésbe a cég. Nekem van egy sejtésem mi okozta ezt... -
#79335424
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest