Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
-
PROHARDVER!
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
Páromnak volt egy nagyon régi előfizetése a T-Mobilnál, amit kb. két éve blindre fizetett, mert céges telefont használ. Gondoltuk lemondjuk az előfizetést. Bementünk az üzletükbe, ahol közöltük a szándékot. Kérték az előfizetéshez tartozó telefonszámot és egy szig-t. Pár másodperces kattintgatás után az ügyintéző azt mondta: semmi akadálya, küldeni fognak sms-t egy másik megadott számra, amikor megszűnik az előfizetés. Rendben, megköszöntük és pár nap múlva jött is az sms. Szuper. Két hétre rá aztán jött egy levél, melyben közel 30.000 Ft-os kötbér fizetésére szólítanak fel. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, megérdeklődtem a részleteket. A hölgy elmondása szerint másfél éve történt egy készülékvásárlás (valóban) az előfizetéshez, így akkor megújult a 2 éves hűségidő, amiből a felmondáskor még volt fél év. Erről mi teljesen megfeledkeztünk. Szeretném leszögezni, hogy megértem és elfogadom a „reklamációjukat”, de:
1. Azt gondolom az ügyintéző egy mondatban azért felhívhatta volna a figyelmünket a lemondáskor arra, hogy kötbérezni fognak. Ebben megerősített a telefonos ügyintéző is, elmondása szerint mulasztott a kollégája, amikor ezt nem tette meg. Persze tiszta, ettől még a szerződési feltétel él, na de na....
2. Elvileg van mód visszavonni az előfizetés felmondását, bizonyos szolgáltatási díj ellenében. Szerettem volna ezzel a lehetőséggel élni, de a levél készhezvételének napján erre már nem volt mód, ugyanis kifutottunk az időkeretből. Ergo ezt a lehetőséget kicselezték.A telefonos ügyfélszolgálat átirányított a reklamációs csoporthoz, akik egy max. 30 napos kivizsgálást követően levélben fognak tájékoztatni az ügy fejleményeiről. Én arra számítok, hogy változatlanul kiállnak majd a követelésük mellett. Kérdésem felétek, hogy a válaszlevelük után tudok-e valamivel védekezni a kötbér elkerülése érdekében? Számomra az is opció, hogy kifizetem a maradék 6 hónap havidíjat a szolgáltatás visszakapcsolása nélkül, vagy valami, de egy 2400 ft-os előfizetés miatt nem szeretnék 30 ezret befizetni nekik.
Köszönöm!
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- További aktív témák...
- MSI RX 6600 MECH 2X 8G eladó
- Új MSI 14 Cyborg FHD+ IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync Ryzen7 7435HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync i7-13650HX 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB W11 Garancia
- Hotwav Cyber 13 és Blackview Shark 9 Mobiltelefon
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest