Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • :AMF:

    senior tag

    válasz vg #3663 üzenetére

    miért hagyod, hogy sokadjára is visszaküldjék garanciába? kérd a cseréjét, vagy a pénzed, hiszen hibás a termék. én csak kétszer vittem vissza a 1016-ot. másodjára felsoroltam az összes létező hibát (van bőven), ami ennél a típusnál előfordul. pár nap múlva felhívtak a MA-tól, hogy mi legyen. kértem a pénzem és asszem már másnap a számlámon volt a teljes vételár.
    célszerű azokat a szoftveres hibákat felsorolni, amiről tudod, hogy nincs javítva. és mivel a kínaiak valószínűleg nem is fogják már ezeket javítani, a szervizben sem tudnak kezdeni vele semmit. (1016-nál ilyen volt a JB-sípolás, készenlétben ébredezés, töltőre dugva bekapcsolás, gyors készenléti merülés, stb.) mivel nincs olyan firmware, ami orvosolná ezeket a hibákat, el kell ismerjék, hogy hibás a cucc.

    próbáld meg bevinni a MA Arénába. ha beveszik gariba, talán pár napot nyersz a mm-hoz képest. (miskolcra viszik szervizelni, azé' ilyen tetű lassú a gariztatás.)

    szerk: ung.mario: "Lehet, hogy megpróbálják elhúzni az időt a garancia végéig"
    A garancia időtartama azzal az idővel hosszabbodik, amíg szervizben volt a cucc. Ha átvétel után rögtön kipróbálja és visszaadja, mert még mindig hibás, akkor szinte ki sem tud csúszni belőle.

  • ung.mario

    tag

    válasz vg #3663 üzenetére

    Nekem is MM-ben volt, és ajándékulalvány formájában levásárolhattam, de azt nem az MM hanem a myaudio küldte. Velük próbálj egyezkedni.

Új hozzászólás Aktív témák