Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali médialejátszót?
- Házimozi haladó szinten
- Nikon DSLR topik
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Apple notebookok
- Léghűtés topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
Hirdetés
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #71522 üzenetére
Haha... Nekem szerintem utoljára akkor volt ilyen tiszta a láncom, amikor kitoltam a motort a szalonból.
-
HSM
félisten
válasz Doki16 #71652 üzenetére
Oké, enyém csinálja újkora (0km) óta. Szval nem hiszem, hogy ennek bármi köze lenne a használathoz.
Persze, amikor már többször nem veszi be, mint amikor igen, az nyilván gáz, de ha csak esetenként, az más. Engem nem zavar, mert nagyon ritkán fordul elő, akkor is egy másodperc sincs megoldani.Nem tudom, mitől függ, csinálja-e, de azt hiszem akkor szokta, amikor már álló helyzetben rakom ki üresbe, nem még előtte gurulás közben.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #71712 üzenetére
Az ilyen nagyon fel tud húzni engem is... Főleg, amikor néhány madárnak hirtelen nagyon sietős lesz amint megelőztem, és utána folyamatosan tol le az útról, amikor normális tempóban mennék tovább.
A bütykölt koromfelhőgyárakról nem is beszélve... Persze, nem ő szagolja, a másik meg nyugodtan pusztuljon el...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #71718 üzenetére
Én azokra a gyökerekre gondoltam, akik gyöketővel mennek előtted, szépen normálisan megelőzöd, és mennél tovább normális tempóben, de nem tudsz, mert vérszemet kapott valamitől a gyökér mögötted, és követési távolságot nem ismerve most már tol le az útról, és ilyenkor nem nagyon tudsz mást csinálni, mint a normális tempónál lényegesen gyorsaban menni, hogy elkerüld a balesetveszélyes követési "távolságot".
Nagyon nem szeretem az ilyet, szerencsére azért nem fordul elő gyakran.
-
HSM
félisten
válasz Kolondrum #71837 üzenetére
Túl nagy sebességkülönbséggel előzni ugyanúgy veszélyes... De szerintem amúgy nem is ez volt a lényeg, hanem hogy vajon miért fáj ezeknek az embereknek annyir az élet, hogy közúti veszélyeztetést csináljanak csak mert megelőzték őket, ahelyett, hogy mennének nyugodtan továb az addigi tempójukban....
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz D1Rect #71962 üzenetére
A GSXR750+125 nagyrobogó kombó jópofa, és nem is teljesen butaság... De.. Szval én inkább vennék egy SV-t. Én 100KG körül vagyok, ha csak én ülök rajta akkor kellemes fürge, még a kb. 50kg-os barátnővel is egész tűrhetően megy, szó sincs olyanról, hogy ne menne fel simán bármilyen hegyre. A fehérszámlapos K7 és újabbak fogyasztása is már egész kellemes.
-
HSM
félisten
válasz D1Rect #71979 üzenetére
Lendületes+dugós város nálam 5,5-6L között a K8-ammal, laza barátnős 70-100 az olyan 4,1L, autópálya 110 és 160 között vegyesen, élvezetesen nem gázspórolós üzemmódban olyan 4,6-4,7L/100km 80L-nyi csomaggal.
Hegyi kergetőzés is olyan 5L körül, egy személlyel.
Ja, és 100kg vagyok és 2 méter magas, szval a fogyasztási adatok így értendők, megyek vele hidegben, melegben egyaránt.A régi az tudomásom szerint durván egy literrel többet kér mindehhez, de majd fórumtársak írnak tapasztalatokat. Nekem amúgy a félidomos verzió van. A K7-nél kapott dupla gyertyás hengereket, hozzávaló gyújtást, és lett EURO3-as. Az emiatt valamivel halkabb is.
Bicajjal nekem is volt pár csúnyább zakó, de motorral érdemes óvatosabban menni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Ma úgy tűnik, leesett a hátsó kerekemről a kiegyensúlyozó súly. Ért ehhez innen valaki, mennyire gázos ez? Valami Fe5 feliratú cucc, és kettőt találtam meg a felni szélén lifegni de emlékeim szerint 4db ilyen volt fenn.
Ha hazaértem (1800km kb.) úgyis megyek gumicserére, addig vajon kibírja gond nélkül?
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #72009 üzenetére
Bizony! Mire hazaérek, már kb. 15 600km lesz bennük, szval ráfér a csere. A hátsón még szerintem maradna még némi futófelület (az előírt mintamélységen felül, persze), de tekintve, hogy javított és koros, inkább kukáznám azt is az elsővel együtt. Mindenesetre, szépen kiszolgált ez a gyári gumiszett, az egyszer tuti.
A kiszemelt utód egy szett Pirelli Angel GT.
(#72010) geresics: Az nem zavar, ha érzésre nem tökéletes, csak baja ne legyen tőle. Nem tűnik soknak 20g, de ugye én nem vagyok szakértő ebben.
Nagy tempót úgyse mehetek, mivel javított a hátsó gumim, szval max 130 tartósan.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Amúgy lehet bepattyogok itt egy helyi (autós, ez van közel) gumishoz, végülis a helye megvan a súlynak, emlékszem is, mekkora súly volt ott, csak két ilyen súlyt kéne vennem, meg a ragacsot, amivel felrakom.... És az úgy sanszosan nem lenne drága, és lenne egy 100%-os kerekem hazáig.
(#72015) bob.zxr: Igen, én sem akarnék. De ha le kell szedni a kereket, meg kibalanszolni újra az azért nem filléres, főleg itt angliában. Igazából ezt szeretném elkerülni, főleg gumicsere előtt, amikor úgyis újra balanszolják majd.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Geresics #72017 üzenetére
Ugyan már... Ez az "aki nincs szarásig pénzzel ne vegyen motort" duma nagyon unalmas. Nem tudom, feltűnt-e, hogy egy SV650-em van, nem egy BMW K1600GT-m.
Nézd, ha pontosan ugyanoda visszaragasztok pontosan ugyanakkora súlyt, akkor mit is rontok rajta? Azt el tudom képzelni, hogy árt neki, ha lepotyog, de ha visszarakom? Na neee....... Pontosan látszik a helye a ragasztásnyomból, pontosan ugyanoda fog visszamenni pontosan ugyanolyan súlyú és formájú súly.
Már utánanéztem, 2 fontért lehet venni ilyen öntapadós vackot ebay-en, ha megjött ragasztom is fel. Nem fogom gumicsere előtt a semmiért végigtolni ezt az egyensúlyozósdis macerát. Pontosan ugyanolyan, mint ami rajta volt, csak ez ezüst színű, de hazáig pont jó lesz...
Csak nem gondoltam korábban, hogy ilyen egyszerű ezt a csodát pótolni...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Személyeskedés helyett érveid is vannak esetleg? Ami ebben a szituációban jobb megoldás, mint amit kitaláltam? Vagy hogy mivel járnék jobban, ha a kb. 4000km-el ezelőtt egyensúlyozáshoz képest most újra egyensúlyoztatnám kerékcsere előtt, amikor úgyis újra egyensúlyozzák majd az új gumihoz? Nekem ez nem tűnik másnak, mint nettó pénzkidobásnak a semmire.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
1800 km nagyjából. Épp elég kiadás lesz most ha hazajöttem az új gumiszett. Feleslegesen nem akarok költeni rá, főleg hogy itt kinnt legalább dupla áron dolgozik mindenki az otthonihoz képest.
Amúgy még soha senkitől nem láttam vagy hallottam olyat, hogy egy külföldi túra előtt egyensúlyoztatta volna a gumijait, amiknek amúgy semmi bajuk az egyensúlyukkal. Dolgozni jöttem ki, nem pénzt szórni.
Szóval szerintem teljesen jó lesz ez, az eredetinek megfelelő súllyal az eredeti helyén pontosan, hazáig.
Nem gondolom, hogy ezzel így bármit ártanék a motornak. Az lehet gázos lett volna a súlyok nélkül hazajönni, de ennek így a logikám alapján már teljesen jónak kellene lennie.
Itthon meg majd szépen megcsinálja a bevált motorgumisom a gumicserét meg egyensúlyozást, korrekt áron.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Na, szval mégis személyeskedtél, és tudtál is róla.
Nem volt előre eldöntve, különben nem kérdeztem volna. Fogalmam nem volt róla, hogy mik ezek a súlyok, most kb. fél órája találtam, miközben beszélgettünk itt, hogy ez csak egy sima előregyártott öntapadós cucc, amit fillérekért készen lehet kapni, ráadásul éppen olyat, ami leesett... Akkor az ember nyilván ha ilyen egyszerű és olcsó, helyreállítja az eredeti, jó állapotot.... És úgy már egyértelműen újra rendben lesz a hátsó kerekem, kevesebb, mint 2 fontból és kb. 3 perc munákval.
polimof és bob.zxr tudott hasznos infót adni, ők nem csak személyeskedésre használták ki a lehetőséget.
No, meg geresics is, mégha kicsit túl óvatosra is vette volna a figurát.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Geresics #72027 üzenetére
"Nem azt mondtam, hogy mindig vegyél mindenből drágát, hanem azt, hogy amit muszáj, azt igenis rá kell költeni, különben következménye lesz."
Egyet is értek. Rá lesz költve a két font és 3 perc, hogy a helyükre kerüljenek a súlyok.4x5g esett amúgy le. De továbbra is érveket elfogadok, miért nem lesz jó, ha az eredeti helyére visszaragasztok ugyanannyi, ugyanolyan súlyt.
Értem amúgy, hogy mire gondolsz, de nem is célom, hogy tökéetes legyen a kerék, hanem az a célom, hogy elég jó, azaz ne tegyen kárt a csapágyamban hazáig. Senki nem jár nagyobb túránként kereket egyensúlyozni.
(#72028) kcsa: Nem lesz így hagyva. Vissza lesznek ragaszva a súlyok a helyükre. De mielőtt visszaindulok, megyek egy kört autópályán, jó lett-e, bármi rázás van, megyek a gumishoz. Szerintem így nem lövök nagyon mellé.
Amúgy még örülhetek, hogy észrevettem, és nem menet közben pottyant le hazafelé... Mikor elindultam otthonról, még frankón a helyén volt...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
De nem ezért dolgozok, hogy ilyen butaságokra költsek, hogy esetleg 1-2 grammal az idők folyamán elment a gumim egyensúlya... Ütésről szó sem volt, teljesen szépen működött idefelé, míg fenn voltak a súlyok. Igazából most a súlyok nélkül (pontosabban kettő 5grammosat vesztettem el a négyből) sem éreztem semmi rosszat, csak mikor ránéztem a motorra, láttam meg, hogy valami nem teljesen okés....
De írtam is, kipróbálom milyen visszaragasztva, aztán ha mégse jó, bejelentkezem a gumishoz. De ha reális esélyt látok 25 helyett 2 fontért megúszni, akkor inkább azt választom. Itthon úgyis új gumit és gyensúlyozást fog kapni...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz dugynok #72050 üzenetére
Barátnőm ősrégi netbookja kevés az ilyenekhez, a telefonján meg valamiért nem megy a store... Anyám meg más okból nem oké ilyesmire... Szval, van baj. Mindegy, írogatunk egymásnak, az működik, ingyen.
Két hét múlva úgyis megyek haza, megoldódik a dolog.A pénz csak az egyik fele amúgy. A másik, hogy nem vagyok ismerős errefelé, és elég nagy szívás lenne, ha valamit rosszul csinálna meg, vagy igénytelenül. Főleg nem akarok kockáztatni, hogy még pénzkidobásnak is tűnik nekem a semmire.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #72058 üzenetére
Hű, annál még a kis robogómnak is nagyobb volt a hatótávja a kb. 5 literes tankjával.
(#72059) Lipton:
Így van, a kettő együtt kerül egyensúlyozásra. Azért írtam, gumicserénél nemsokára úgyis meg lesz csinálva.
Nem volt a motorral se szitálás, se remegés, míg fenn voltak a súlyok, ez egész biztos. A hátsó 50L-es csomag csinált minimális kormány szitáltatást, de azt már megbeszéltük itt a topikban, hogy előfordul. Csomag nélkül kipróbáltam, és gyönyörű szépen egyenesfut elengedett kormánnyal, ahogy kell neki.Igen, ez a cél, az eredeti, számomra kifogástalannak érződő állapot helyreállítása. Engem nem zavar, ha nm tökéletes hazáig, ha ide jó volt nem tökéletesen, haza is jó lesz.
Köszönöm a hasznos infókat.
(#72061) Lipton: Free wifi van, skype nekem van, otthon senki nem boldogul vele. Anyámnak van vibere, de attól meg én mászok a falra, mert sokszor használhatatlan az itteni nettel. Szval azt inkább nem. Egyszer próbáltam, és elég csúnya vége lett.
(#72074) Doki16: Majd akkor nevess, ha a gumis egyszer jól tönkrevágja a felnid pl. karcokkal. Én már jártam így a robogóval mikor defektes lett. Azóta nem megyek idegen helyre. Számold bele ezt is kérlek.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Lipton #72076 üzenetére
A skype-la az a gond, hogy valamiért barátnő netbookján nem működik, az android telefonjára nem tudjuk felrakni, mert nem megy rajta a play store valamiért. Anyám vibert használ, ott meg néha egy irányba megszakad a kommunikáció, én hallom, de ő nem hall, és erről semmi visszajelzést nem kapok, ami iszonyat bosszantó tud lenni. Egyszer emiatt jól össze is balhéztunk, azóta nem használom és ő is inkább mobilon hív.
Hirtelen jött a lehetőség és gyorsan kellett jönnöm, sajnos nem volt időm ezeket rendesen megcsinálni otthon előtte, de végülis nem gáz.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Lipton #72079 üzenetére
Engem szoktak hívni, mert nekik belföldiként olcsó, nekem meg csak bő 3Ft roaming díj percenként.
De FB-on szoktam beszélgetni barátnővel, szval nem kerül sokba. Ha nem lett volna pár felesleges dráma, 3K-ból kijött volna a telefonom 2 hónapra. Így lesz mondjuk 10.
Sajnos ennél sokkal többe lesz a gumicsere, attól tartok.(#72080) Doki16: Igen, ez is lenne a cél, itthon úgyis megyek a bejáratott gumisomhoz, aki tudom, hogy érzéssel nyúl a motoromhoz, és korrekt áron.
Csakhát ez most tőlem durván 1800km-re van.[ Szerkesztve ]
-
-
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #72444 üzenetére
A bőrön lévő mikroák mennyisége meg fordítottan arányos a mosakodás gyakoriságával.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #72473 üzenetére
Vagy gagyimotor helyett a többi Safety képzés?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Asszociációs játék. :)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Wuthering Waves
- EAFC 25
- További aktív témák...
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen