- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
- Elektroncsöves Hi-Fi
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Videós, mozgóképes topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Team Group pendrive Teslánk biztonsági rendszeréhez
ph A négyféle kivitelben gyártott, strapabíró terméket kimondottan a Tesla Model 3, Y, S és X típusú autók Őrszem (Sentry) üzemmódjához szánták.
-
Premier előzetesen a Fabledom teljes kiadása
gp A PC-s verzió a mai naptól lesz elérhető, konzolokra valamikor az év második felében érkezik a játék.
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Yoshida #75171 üzenetére
Éppen erről írtam tegnap: "Ami ezeket a modernebb (prémium) motoros rendszereket illeti (kanyar ABS, verseny ABS, amikről olvasni lehet), elképzelhetőnek tartom hogy ezek már túlléptek a korábbi rendszerek gyerekbetegségein. Ki kéne próbálni. " [link].
Kocsis ABS-nél is írtam, hogy a modernebb rendszerekkel nem volt komolyabb bajom (leszámítva, hogy pl. öcsém kocsijában az elvileg fail-safe ABS mégsem bizonyult fail-safe-nek).
Ezt mindenképpen jó trendnek tartom, hogy itt is van fejlődés. Mondjuk a gumira vonatkozó megkötés azért a gyakorlatban elég erős lehet... És azért érdemes azt is észrevenni, hogy a futómű jelentősége sem véletlen lett úgy kiemelve a cikkben. " gyakran azt tapasztaljuk, hogy a rugóstagok szelepelése, a csillapítás karakterisztikája is más...." Namármost az általam is említett 3M alatti géposztályban alapból nem is a szelepes futómű az elterjedt, hanem egy fix lyukkal operáló förmedvény a 70-es évekből, amit az SV-men is sokszor szidtam a kereket úton tartani képtelen, cserébe úthibákon nem túl kényelmes mivoltából.(#75180) LustaDick123: Tisztában vagyok vele, hogy egy nem éppen egy finom szerkezet az a kétdugós úszónyerges valami. Ugyanakkor a "fos" talán kicsit mégis erős kifejezés rá, vannak ennél lényegesen rosszabb megoldások is. Tudom milyen utassal lejtőn, nem győzöd tépni a fékkart, hogy megálljon...
Ha ez megnyugtat, próbáltam a fékeit egy Brembo-s GSXR1000-esnek, hát nem egy liga, tisztában vagyok vele.
Egy olyan futómű/fék kombnációért előbb fizetnék, mint az ABS-ért a kétdugós úszó Tokico-ra.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest