Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Yoshida #75171 üzenetére

    Éppen erről írtam tegnap: "Ami ezeket a modernebb (prémium) motoros rendszereket illeti (kanyar ABS, verseny ABS, amikről olvasni lehet), elképzelhetőnek tartom hogy ezek már túlléptek a korábbi rendszerek gyerekbetegségein. :K Ki kéne próbálni. " [link].
    Kocsis ABS-nél is írtam, hogy a modernebb rendszerekkel nem volt komolyabb bajom (leszámítva, hogy pl. öcsém kocsijában az elvileg fail-safe ABS mégsem bizonyult fail-safe-nek).
    Ezt mindenképpen jó trendnek tartom, hogy itt is van fejlődés. :K Mondjuk a gumira vonatkozó megkötés azért a gyakorlatban elég erős lehet... És azért érdemes azt is észrevenni, hogy a futómű jelentősége sem véletlen lett úgy kiemelve a cikkben. ;) " gyakran azt tapasztaljuk, hogy a rugóstagok szelepelése, a csillapítás karakterisztikája is más...." Namármost az általam is említett 3M alatti géposztályban alapból nem is a szelepes futómű az elterjedt, hanem egy fix lyukkal operáló förmedvény a 70-es évekből, amit az SV-men is sokszor szidtam a kereket úton tartani képtelen, cserébe úthibákon nem túl kényelmes mivoltából. :D

    (#75180) LustaDick123: Tisztában vagyok vele, hogy egy nem éppen egy finom szerkezet az a kétdugós úszónyerges valami. Ugyanakkor a "fos" talán kicsit mégis erős kifejezés rá, vannak ennél lényegesen rosszabb megoldások is. Tudom milyen utassal lejtőn, nem győzöd tépni a fékkart, hogy megálljon... :B
    Ha ez megnyugtat, próbáltam a fékeit egy Brembo-s GSXR1000-esnek, hát nem egy liga, tisztában vagyok vele. ;)
    Egy olyan futómű/fék kombnációért előbb fizetnék, mint az ABS-ért a kétdugós úszó Tokico-ra. ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák