Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1699 üzenetére
Élezés ugyanolyan, kivéve ha van rajtad élezős skill amivel gyorsabbá teszi az animációt.
A szörnyek ugyanolyan nagyok. Ez a "nem látom a szörny teljes egészét" az MH experience része. De ezt azt hiszem már mondtam neked korábban.
Más:
Egyáltalán nem annyira fontos feature, de az megvan hogy lehet játszani a palicóddal a sátron belül a jobb ravasz gombbal? Vannak vicces animációk. Mikor pl. próbálna aludni, de te elkezded piszkálni. -
spleenszuru
őstag
válasz
N.YCityBoy #1698 üzenetére
Köszi.
Mennyire dolgoztak azon, hogy látható legyen a szörny? Worlddel ez az egyik nagyobb gondom, hogy nem fér bele a szörny a kijelzőbe.
Illetve itt az élezés hogy működik? Redditen olyasmit olvastam, hogy itt egy élező "mozdulat" vissza ad egy kis élt, és nem kell kivárni a teljes animációt. -
válasz
spleenszuru #1697 üzenetére
Szerintem sokkal felhasználó barátabb lett, a casual playereket is célozva ezzel akik még soha sem játszottak egyik résszel sem! Minden sokkal egyértelműbb, nem kell nyomokat keresni például ,nincs túl bonyolitva semmi sem! Pont most pereg a stáb lista, kicsit rövidnek érzem a sztorit,de itt ebben a játékban ugye nem az a lényeg! Alapjaiban amúgy semmit sem változott,mert ugyan azt kell csinálni mint bármelyik MH játékban, csak itt sokkal egyszerűbben van prezentálva!
-
spleenszuru
őstag
Összességében mi változott a Worldhöz képest?
Főleg QoL és gameplay érdekel, grafika most nem. -
Rony949
őstag
válasz
N.YCityBoy #1695 üzenetére
Én nem vettem észre ilyen változást. Viszont sajnos még mindig crashel néha. Remélem javítva lesz hamarosan.
-
Ma jött egy 980mb-os update, és SOKKAL szebb lett a játék, nem tudom mit csináltak,de nincs az a köd/homály effekt vagy mi a bánat, így azért már jóval élvezhetőbb
Sokkal élesebb lett, a textúrák is jóval szebbek és színesebb és jobb lett az egész összkép 👍
Ja és gyorsabban tölt be mindent, nem mintha eddig várni kellett volna sokat, és az online szegmens is gyorsabban talál partit és csatlakozik! -
válasz
N.YCityBoy #1693 üzenetére
Pedig változott, az alapok nyilván ugyanazok, maxos beállítással viszont jóval szebb, mint a world, legalábbis PCn. Az sajnálatos, hogy csak PCn van hálózati probléma, mert akkor szerintem lassabban fogják javítani.
-
Én Ps5Pron tolom, és eddig sem fagyás és semmi anomáliával nem találkoztam! Partit is egyből talál és csatlakozik, szóval ahhoz képest teljesen rendben van, hogy némelyik játék day one milyen bugos és játszhatatlan😳
Nekem egyedül a grafika ami nem tetszik, kb 8 évvel ezelőtti színt,szerintem simán a World is volt ilyen kb...szóval az nem igazán fejlődött 😂 Persze egy fullos PC-n biztos más a helyzet, habár néztem PC-s 4K-s streameket, hát ott sem dobtam hátast...sőt!
-
válasz
Rony949 #1691 üzenetére
Nekem 2 gépen van fent, az egyik egy Ryzen 7 5800x3D + 6800 XT, ezen minden fullon, kivéve qz upscale, mert hátha amiatt fagy, a másik egy pedig talán huh egy Ryzen 5 5600G és egy 5700 Mech OC. Utóbbi azért már nagyon nem mai darab és mediumon, high texture beállítással azért megyeget 2560x1080ban.
A másik, amikor olyan értékelést írnak, hogy nekem jól fut, de másoknak nem, ezért lehúzom én is, hááát, értem én a review bombingot, de na. Ennél sokkal rosszabb AAA címek is jöttek már ki, a vegyeset nem érdemli meg szerintem, mert az összképet nézve ajánlott játék.
Ettől függetlenül elhiszem, hogy sokaknál gond van, a crash engem is zavar, ahogy az is, hogy időnként beragad a hálózati kapcsolatba pl. squad,link party lekérdezés és akkor 1-2 percig homokórázik, netán hibát dobál fel fight közben. Ezeket jó volna, ha javítanák, de őszintén nem tudom, hogy a Capcom ebben mennyire gyors.
Ma még lesz pár órám talán, irány a HR, már nagyon várom. Viszont remélem, hogy lesz valami mati farm lehetőség, pl. az ültetés, mint az előző részben, mert a mountról lövöldözés nem az igazi.
Arra is rájöttem, hogy a dangerous helyre nem érdemes sátrat tenni, mert simán legyalulják a dögök,van, hogy akkor, amikor veled harcol éppen.
-
válasz
Rony949 #1689 üzenetére
Nekünk is csak az utolsó pár dögre sikerült így összeállni, hogy szinronban csináljuk. Furcsa ez a party rendszer, még akkor is, ha kb. egyforma időben értünk az adott részhez. Pl. azért is, mert a party joinból ki tud ütni egy mob (
), szóval mindig el kell futnia a többieknek, ha át akarnak menni.
Az talán nem spoiler, de olyan nagyon extrém méretű lény, mint Shara Ishvalda vagy fatalis nincs szerencsére a storyban - vagy csak nem tűnt fel, mert IGvel vagyok megint
- , itt máshogy sz*patnak a fejlesztők ( bár ha ez az első Doshagona harcod, akkor azért lesz pár nagyobb méretű még. Fatalisnál utáltam, hogy olyan volt, mint egy elszabadult locsolócső, a fél pályát képes volt a tekergésével beríteni. Itt azért még ez nem jellemző, de nyilván vannak méretesebb lények, méretes támadásokkal. Vannak kirívóan nehezebb harcok, de alapvetően lineárisan nehezedik a végéig, az utolsó is szerintem elég epikus a fázisaival és illik a történetbe.
A sztori tényleg jobb, bár néha az agyamra ment, hogy leszállnék bányászni, de nem lehet, mert beszélgetünk, vagy mondja valaki, hogy siessünk, aztán meg oh, look, a campsite! És nézzük meg. A gyereket is a sztori felénél már odaadtam volna valamelyik dögnek, de na.
Egyértelműen fejlődött az egész, közönség barátabb a rendszer, leszámítva a menüt, az capcom.
Steam értékelések furák, a crasht megértem, idegesítő tényleg, de az, hogy a játék rövid? 2 mozi ára kb. 20 óra storyt ad és onnantól indul csak a monster hunter játék. Valószínűleg akik írták ezeket, azon nem játszottak soha a korábbi részekkel, nem értik, hogy igazából a story.az, amit más játék a tutorialnak hív.
Ha gép elé kerülök, megkeresem majd a hunter idmat, vegyél fel, ha gondolod, tolhatjuk majd, ha úgy jön ki, én terveim szerint úgyis sokáig lekötöm magam a játékkal.
-
Rony949
őstag
Nekem eddig kettő crash volt a 10 órám alatt. A sztorit még nem fejeztem be, most tartok ott, hogy legyőztem az Alpha Doshagomát és végre testreszabhattam a saját seikretemet. Roppant mód élvezem a játékot, az az igazság. Sokkal jobban mint anno a World-öt. A World sztorija és low rankje borzasztó volt azzal a hegy méretű Elder Dragon-nel.
Persze maga a narratíva nem nagy kunszt, meg a karakterek se annyira érdekesek, nem erről beszélek, csak maga a pacing itt sokkal jobb. Nem köntör-falaz, egyből a lényegre tér, gyorsan végigvisz a játék a low rank-en, hogy aztán bedobjon a high rank-be, ahol végre beindul az igazi Monster Hunter élmény.
Én sajna egyedül tolom, egyetlen ismerősöm sincs, akivel tudnék játszani. De azért nem szomorkodom, solóban is adja nagyon, mint ahogy a régebbi részek is.
-
válasz
Rony949 #1687 üzenetére
Közben elkezdett crashelni is hébe-hóba, de azért sikerült végig tolni. Mármint a story részt. Nekem tetszett, talán nem annyira hosszú, de ugye ez még csak a bemelegítés volt, most jön majd a java.
Gearből annyira nem kellett sok, kb. 2 csillagos dögökből volt az, amivel végig mentem/ünk. Íme a csodacsapat (egyik NPC miatt spoileres, ha valaki még nem kezdett el játszani)
A Coop érdekes, link party, mindenki külön megy és amikor boss van, akkor automatikusan meghívja a többieket (és be is tudnak lépni, ha nem jár sokkal hátrébb valaki a történetben, nyilván előre nem tud joinolni). -
-
Rony949
őstag
Aki gondolja, csatlakozzon! A név alatt lévő 8 karakter kombinációval tudtok rákeresni.
(Felicitánál tudjátok ezt intézni, a nagy sátornál üldögél) -
válasz
Rony949 #1680 üzenetére
Én elengedtem első körben a SWAXot és megyek IGvel, nem sokat tudtam tolni, de valahogy furcsa volt, lehet másra van állítva az irányítás, de nyakatekert, ráadásul én bill+egér kombóval tolom - plusz melóban folyamatosan basztatnak valamivel, de majd este otthon... Viszont azt már most látom, hogy ez nagyon be fog húzni.
Addig is: kis segítség az elején a beállításokhoz, hogy mit lehet érdemes változtatni.
-
Rony949
őstag
Csak hogy értsétek miért nagy szó ez. Viszonyítás az előző részekhez:
-
Rony949
őstag
Jó vadászatot kívánok mindenkinek, aki már tolja a Wilds-ot!
Én mára kivettem szabit emiatt, szóval mehet a kockulás egészen vasárnap estig. Alapvetően Charge Blade main vagyok, de most úgy döntöttem bepróbálkozok a Gunlance-szel. Érdekes fegyver, szokni kell, de egyelőre élvezem.
Steam-en meg már túllépte az 1 millió aktív játékosszámot.
-
krokk
senior tag
válasz
spleenszuru #1675 üzenetére
nehéz kérdés, úgy gondolom könnyebb a Rise. Wirebug ide vagy oda
De ahogy mások is mondják: lehet csak ügyesebbek lettünk a World után -
Rony949
őstag
Vadul kattintok a a "Play" gombra, hátha...HÁTHA...de nem.
Amúgy így néz ki a három játék Steam-en. Ennél jobban nem is baszhatták volna el.
-
válasz
spleenszuru #1675 üzenetére
Szerintem nehezebb, mert ott van wirebug, amivel még foglalkozni kell. Plusz anno Switchen toltam egy ideig, de nekem controllerrel nem ment. PCn meg eszméletlenül nagy az UI, számomra borzalmas volt, kihagytam.
-
spleenszuru
őstag
Rise-t amúgy nyomjátok?
Az könnyebb esetleg? Látom ott van mount, meg elvileg az élezést lehet azon is folytatni, mentve ezzel magam. -
spleenszuru
őstag
Olvastam kicsit előre mielőtt elkezdtem, és igen, megvan a defender, de mindenki azt ajánlja, ne használja az új játékos, mert az is csak jól átver, hogy milyen könnyen végigszalad az alapjátékon, majd hatalmasat koppan az Iceborneben a nehézség emelkedés miatt.
Köszi a linkeket.
-
válasz
spleenszuru #1669 üzenetére
Az biztos, hogy méretben ahogy haladsz előre - 1-2 kivételtől eltekintve - csak nagyobbak lesznek, pl.:
Szóval a méret az általánosságban, a halál a progress része, mert itt tanulod a monsterek mozgását, nem egy sima hack and slash, annál jóval több. Ha ez nagyon zavar, akkor tényleg el kell engedni, mert High Rankon, főleg a második felében már lesznek szívások.
A coop miatt meg egyébként ne fájjon a fejed, mert coopban erősödnek a bossok is, több HP jut egy főre, szóval nem lesz easy mód. Annyi az előny inkább, hogy nem mindig rajtad van a focus, ami kezdőként nagyon sokat jelent!
HBG statokat lehet tenni a fegyverbe +shield talán, ami:
1 shield = SnS shield
2 shields = CB/GS shield
3 shields = Lance/GL shield1 shield mod is estimated to be a little less than 2 lvls of guard, e.g. 3 shields + Guard 1 = 2 shields + Guard 3. Generally, blocking has 3 different results: strong/medium/weak knockback (which the game refers to as "impact of attack"). On the other hand, chip damage is proportional to stamina loss from blocking. The Guard skill differentiate the "impact of attack" and stamina loss because they are not dependent on each other. However, weak knockback mostly has no chip damage. Note: A lot of attacks require 3 shields + Guard 5 to get weak knockback. Even then most elder's ultimates will still get at least medium knockback. Guard Up do not affect blocking effectiveness, it simply lets you block some special attacks. Use odd levels of Guard only. Remember that you have to face the source of attack to block an attack and you have to be not shooting/reloading (including recovery from recoil) in order to block. You can still move around however.
HBG egyébként talán a legerősebb fegyver, nem véletlenek az ilyen meme-k:
Nem tudom melyik van meg, de bemásolom a Progression guideokat, a basegame valószínűleg már defenderrel készül az iceborne kiegészítő miatt, de igazából ha a fegyverből azt használod, akkor max kicsit gyorsabb lesz a progress, nem vészes.
Iceborne Progression Albums:
Spread: https://imgur.com/a/dTSS4ku
Pierce: https://imgur.com/a/bljgVYE
Normal: https://imgur.com/a/fM71O1l
Sticky: https://imgur.com/a/zChhv7vBase Game Progression Album:
Spread/Pierce: https://imgur.com/a/Lqho5aF -
krokk
senior tag
válasz
spleenszuru #1671 üzenetére
Ismerni kell a szörnyet
De amúgy jah ez ilyen engem is felhúz néha, de azért játszok vele, mert nagyon szeretem a világát
Mondjuk szerintem Rise-al többet játszottam, az könnyebb az biztos. -
spleenszuru
őstag
Igen, van.
Csak úgy vagyok vele, ha tényleg feladom, legalább tudjam mondani, hogy jó, ez tényleg nem nekem való, x és y okokból.Még amit már szintén írtam fentebb, az is nagyon zavaró, hogy a támadási animációt nem lehet megszakítani. Mivel miközben a kombómba akar betámadni a szörny, tudnék reagálni, játszottam már gyorsan reagálós játékkal, de ez a játék azt sem hagyja.
Úgy meg, hogy irányt sem lehet váltani a támadások közben, még rosszabb.
Szóval hiába gyors a dual, mert a szörny akkor is lazán beletámad a kombómba. -
krokk
senior tag
válasz
spleenszuru #1669 üzenetére
Hát lehet nem neked való akkor ez a játék
Van ilyen, előfordul.
A szörny méretek miatt a belefér a képernyőbe dolog nem nagyon fog változni ha közelharcolsz.
Válassz gyorsabb fegyvert, de ahogy láttam dual bladezel ami gyors. Esetleg még a kalapács fajtákat próbáld ki. Hátha. Azt nem kell annyira élezni és nem is annyira lassú.
Vagy pajzs + kard kombó. ott tudsz tárgyat használni miközben a fegyvert nem pakolod el.
A heavynek van egy pajzsa azt jelenti a guard stat, szóval ha célzol vele az ellenre akkor véd is valamennyit, mintha pajzsot tartanál magad elé.
Amúgy HBG és LBGnél is próbáljd ki több fajtát is az aktuális legnagyobb elérhető közül. mert más és más lesz picit. van amit én annyira nem szerettem használni. Illetve az elemi sebszése sem mindegy ahogy lentebb írták már. -
spleenszuru
őstag
Sajnos mindenáron magamban érdekel csak, ha más bejönne, és megölné, az csak hamis képzetet adna, miközben tudom, hogy magamban nem megy.
Kraft listáról a legjobb igen, de sajnos nagyon gyenge, fejlesztve is. Nem is értem, fegyver miért nem kraftolható erősebb hamarabb, mint az armor, ahogy ölöm a szörnyeket.
#1667Rony949
Azt úgy értem, hogy nem fér bele fizikailag, nem úgy, hogy kimegy pl. oldalra. Követni a kamerával tudom őket, ill. persze, használom a fókuszt.
Tehát pl. mennék ütni, és csak a lábát látom a képben, mert a farka, feje már nincs ott, mivel nem fér bele, ezáltal nem is látom, hogy pl. ad egy szép nyaktekerős támadást.#1666CactuS
Majjó, akkor egy utolsót megyek a Heavyvel is.No de várj, mi az, hogy "van bent guard stat?" Mert ha az farmolós, akkor nagy eséllyel az nekem még nincs.
Egyébként nem lövöldözni szeretnék ebben hosszú távon, van elég shooter játékom, de nem tudom, melee fegyverekkel tudom-e ezt játszani.Összességében, az animációk túlzó hosszúsága kiakaszt továbbra is.
Mikor elesem, és fel kell állni, a poti ivás, ha valami stunnol, stb., olyan hosszú ideig tart minden, hogy megőrülök tőle.Ja, meg nem tudom miért, így hogy távolságival vagyok, nem akar működni a clutch claw, tehát egyszer sem tudtam földre tenni Anjat.
Mit rontok el ilyenkor?
-
krokk
senior tag
válasz
spleenszuru #1665 üzenetére
Ahogy CactuS is mondja próbálj rá a heavy verzióra, az lehet jobban bejön. kicsit lassabb de tudsz vele védeni. Amúgy én csak ilyen hobby monster hunteres vagyok
szóval szinte mindig LBG vagy HBGvel játszok, az állandó élezgetés engem is kikészítetett...
A 33 perc majd lesz jobb is, de az sem mindegy, hogy az aktuális legjobb LBG-vel játszottál-e illetve, hogy milyen ammo... de szerintem érdemes behívnod segítőket esetleg, ha nem mindenáron soloban akarod nyomni.
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1665 üzenetére
Említetted korábban többször is, hogy egyszerűen nem látod az ellenfelet. Szoktad használni a "focus" gombot? Amit ha lenyomsz, akkor a kamera automatikusan a szörny felé fordul. Szintén egy nagyon fontos funkció.
-
válasz
spleenszuru #1665 üzenetére
HBGnél ha van bent guard stat, akkor blokkolsz, ha a mobra nézel és nem lövöldözöl közben. Megértem, hogy frusztrál, de ez még csak a jéghegy csúcsa, belejönnél szerintem.
-
spleenszuru
őstag
Köszi, mentem egyet Anja ellen lightbowal, mert azzal legalább lehet mozogni.
Maga a játék tényleg könnyebb ezekkel, legalább látja a játékos, mi ellen harcol.33 percig szenvedtem, sebzése kb. semmi, őrület..
Majd a finálé helyén, ahova meghalni megy, one shottolt egy db lánggal.Na ez megadta a löketet, hogy engedjem el ezt a játékot a p*csába.
Semmit nem utálok jobban, mikor a játékidőm a semmire megy, és ez a játék olyan.
-
krokk
senior tag
válasz
spleenszuru #1647 üzenetére
Amúgy ha ennyire zavar a fegyverkopás akkor ajánlom a light/heavy bowgunokat
azoknál nincs ez a probléma
-
válasz
spleenszuru #1662 üzenetére
Oh igen, Anjanath az első nagyobb ugrás a nehézségben, legalábbis nekem az volt. A sebzést sem minegy, hogy mivel vered, van olyan elemental sebzés, amire immune: [link]
A felkapaszkodás, forgatás, falnak lökést gyakorold be, mert az sokat segít a harc során. Rengeteg sebzést tudsz bevinni miközben fetreng.Mondanám, hogy segítek, de nincs fent, a nagyobb baj az, hogy fél éve be sem léptem és ma este otthon sem leszek.
-
spleenszuru
őstag
-
válasz
spleenszuru #1660 üzenetére
Azért is kérdeztem, mert akkor tudok linkelni pl ilyen progression guide-ot, hogy lásd, mennyi tartalom van és mennyire kell építkezni a karakterrel: [link].
Azr hozzáteszem, hogy elég sok fegyvert kipróbáltam a 400 óra alatt, pre-fatalis (utolsó boss) szinte minden fegyverből van maxos, szóval nem a világvége összeszedni 2-3 fajtát, de vannak kritikus pontok, azért is jó, ha egynél maradsz, mert akkor azzal szerzel rutint, ami kelleni fog a High Rank küldetéseknél. Low.Rankot a játék betanító részének mondják, kvázi a tutorial.
-
válasz
spleenszuru #1658 üzenetére
A fegyvereknél a Tree-t is tudod majd fotózni?
Melyik fegyver tetszik a leginkább végül?
-
spleenszuru
őstag
Itt lesznek:
Teljesen megértem, hogy te pl. megveszed day0, nálam pl. az AC sorozat ilyen, Shadows pl. preorder lesz.Sok alapanyagom egyébként hiányzik kraftolni is. Fő küldik előtt még menni kell vissza farmolni ezekhez az anyagot, hogy full szettjeim legyenek?
Anja ellen kimentem ugye M defense kajával, de ledarál azonnal.
-
spleenszuru
őstag
Na eljutottam az Anjanathig. Ahogy nézem (mivel 3 ütésből megölt, M def boostos kajával), ő lenne az első "igazi" boss?
(Az elektromos ellen semmit nem érzékeltem amúgy a kajával, ugyanakkorákat sebzett kb belém)Mert akkor tényleg itt a vége nekem.
Egyetlen támadása sem látszik, mert teljesen kint van a képernyőből. Azt sem tudom, hogy vagy mivel üt meg, mert látni sem látom, és gondolom tőle csak nagyobb dögök jönnek majd.
1 kérdésem maradt: mikor megölnek elsőnek, és van még 2 próba, olyankor full HP-val teremnek vissza?
-
válasz
spleenszuru #1652 üzenetére
MH idehaza annyira nem népszerű, de világszinten az és a játékosok többsége az őskor óta tolja ezt. A QoL annak szól, hogy nyilván nem igaz, hogy régen minden jobb volt, illetve, hogy nyitnak a nagyobb közönség felé, de úgy, hogy az alapok megmaradnak. A másik, hogy igen, néha nem fogja eléggé a játék a kezed, pl. a másik hsz-re fűzve én ki sem engedném a kezdőket úgy, hogy nincs rajtuk kaja buff, mert ég és föld pl. az HPd.
Wildos én megveszem, ha lesz időm rá, mert azt day0 akarom tolni - már amennyi időm erre lesz -.
Még annyi, hogy a fegyver / armor craftolós ablakot ki tudod fotózni, hogy lássuk hol tartasz? Lehet, hogy a craftingnál marad ki valami és azért is akadtál meg a progressben.
-
válasz
spleenszuru #1654 üzenetére
Akkor az az egyik probléma. Irgalmatlan különbség van a buffolt állapot és az alap között. Az is megér egy külön misét, mármint a kaják, de talán az alap ajánlott menü is megteszi a HP miatt.
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1652 üzenetére
"Egyet rám ugrik, és a HP 3/4 odavan, stb."
Ez érdekes. Gondolom Tobi Kadachi-ra gondolsz. Ő neki nem szabadna ekkorát ütnie. Szoktál enni egyébként hunt előtt a cantine-nál? Drasztikusan megnöveli a statjaidat, beleértve a HP-dat is. Az evés minden hunt-nál kötelező.
Még utolsó mentsvárként felajánlom segítségemet. Nekem le van töltve a játék. Feltételezem PC-n játszol, ez esetben tudnék segíteni.
-
spleenszuru
őstag
válasz
Rony949 #1651 üzenetére
Lehet oka van, hogy ilyen QoL-okat csinálnak.
Talán a játékosbázis jobban szeret játszani, mint kínozni saját magát, ezért játékról játékra finomítanak.Ahogy mondod, ez szerintem sem az én játékom, és nem a játék eleji türelmetlenség itt most a lényeg, mert hát ha már az eleje teljesen elveszi a kedvét a játékosnak, akkor hogy merüljön bele, nem MH veteránként?
Majd jobb lesz.. de mikor, 50-100 óra múlva? Meredeknek tűnik.
Most pl. az első elektromos monnál nyomtam rage quitot, és azóta vissza sem léptem. Még csak páncél sem fedi, mégis, továbbra is 5 ütés, és a fegyverem kopott.
Egyet rám ugrik, és a HP 3/4 odavan, stb.Lényeg a lényeg, én nem mondom, hogy nem jó a játék, mint ahogy pl. az Elden Ring topikban is írtam arról, szimplán én vagyok noob hozzá, ill. türelmetlen, hogy kivárjam, mikor lesz jobb/könnyebb az egész.
75% akcióval vettem, szóval mérges nem vagyok, a Wildsnak is adok majd esélyt egy akcióban, ahogy olvastam, van benne további könnyítés, pl. mozgás közbeni élezés.
-
Rony949
őstag
És a World ráadásul tényleg nagyon a ráncfelvarrott verzió. Én kíváncsiságból kipróbáltam a PS2-es első részt. Hááát, 10 óráig bírtam, aztán kiégtem.
Már az, hogy a fegyverélező tárgy az véges, tehát abból folyamatosan utánpótlás kell, a csákány amivel bányászod a nyersanyagokat szintén el tud törni és venni kell másikat. Itt nem az Y és B gombokkal támadsz, hanem a JOBB ANALÓG KARRAL. Sebzési számokat nem ír a játék, kb magadtól kell kitalálni hogy te most tényleg sebzed-e a szörnyet vagy csak csikized. Folyamatos pénzszűkében vagy, a questekért elsősorban fizetni kell, ha meghalsz háromszor, akkor bukod ezt a pénzt, folytassam?
A World teli van QoL újításokkal és a Wilds ezt tökéletesíti.
-
válasz
Rony949 #1648 üzenetére
Igen a MH mindig is az előkészületekről és a grindról szólt, arról, hogy miután 50x agyonvert egy dög, 51. alkalommal elégedetten rázod az öklödet, hogy igen, ez is megvolt és akkor lehet farmolni. De ezt valahogy úgy adja elő, hogy jobban emészthető és addiktívabb, mint bármelyik souls játék. Talán azért, mert a bevezető része sokkal könnyebb, mint egy souls játék, viszont a végén már azok fölé nő. Itt nincsenek trükkök pl. a mobok megkerülésére, végig kell járni a gearnél a lépcsőfokokat.
Nyilván az UI és az egész menü az Capcom, ezt el kell fogadni, ilyen és kész, sosem fognak megváltozni.
#1649: Na az szuper.
-
Rony949
őstag
Steam-en már reggel 6-kor lehet majd nyomatni a vadászatot 28-án.
25-én pedig már elő is lehet tölteni.
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1647 üzenetére
Én csak egy keveset játszottam az első bétával, de nekem a Charge Blade érzetre kb ugyanúgy kopott.
Én nem akarom elvenni a kedved, de ha ennyire türelmetlen vagy, akkor ez a széria lehet nem neked való.
Amiket elmondtál, hogy zavar a fegyver kopás, zavar az elhúzódó harc, a "fapados" irányítás...ezek mind a Monster Hunter szerves részei. Ezek mind koncepció alapján léteznek és nem pedig dizájn beli malőrök.
-
spleenszuru
őstag
A Wilds demot amúgy nyomtátok? Ott is ennyire gáz a fegyverkopás az elején, vagy dolgoztak rajta kicsit?
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1641 üzenetére
"4. A futás, és a fegyver eltétel gomb egy és ugyanaz. Miért?! Teljesen logikátlan, és megszokhatatlan.."
Ez nem logikátlan. Fegyverrel a kezedben alapból nem tudsz futni, így teljesen logikus hogy a futás gomb lenyomásával automatikusan elrakja a játék a fegyvered. Ez inkább pont hogy egy QoL feature.
A másik dolog meg az, hogy a hivatalos dedikált fegyver elrakó gomb az X (Xbox kontrolleren, vagy a négyzet (PS kontrolleren).
-
válasz
spleenszuru #1643 üzenetére
Gém az az autocorrect, gem akart lenni, amik esnek a küldetésekből, mobokból random. Nekem van valahol egy olyan buildem ami direkt supportra van építve, gyorsan potizik és aoe healt meg buffokat csinál.
Fegyverek akkor nyilnak meg, amikor kiesik a mati hozzá a mobokból és a többség az első szintről kell upgrade-elni a magasabb irányba. Nem túl egyértelmű a menürendszer, ebben a capcom mindog is szörnyen béna volt. Itt egy guide a firge-ról: [link]
High Rank, akkor lesz megint egy ugras, jobb cuccok, erősebb mobokkal.
-
spleenszuru
őstag
1. Igen, bár fegyverekből még mindig csak bone van, amit nem értek, mert armorból meg mindig ott van a legutóbbi dög, amit leölök, ugye most ez a Barroth.
3. Mit jelent a "gémet"?
6. Ezek javát már megtaláltam más videókban, hasznos dolgok, csak nem elegek.
7. Modokon már gondolkodtam, mikor kiderült, hogy alig látni valamit a történésekből.
Mi a HR?
-
válasz
spleenszuru #1641 üzenetére
1. A fegyverekből craftolsz magasabb szintű darabokat vagy csak az alapokkal mész az első oszlopból? Mert azok nagyon könnyen elkopnak.
2. Igen, animation lock az van benne, ez nyilván egyéni ízlés kérdése, számomra így még inkább kihívás.
3. Lehet gémet használni a gyorsabb potizásra, sőt a group healre is, és, hogy bizonyos eséllyel ne használja el a potit, ha use-olod.
4. Ez passz, nem rémlik, de már direkt nem akarok a wild előtt belépni.
5. Igen, mert később az itemek baromi erősek lesznek, így ez kell bele, hogy ne lehessen azokat ész nélkül használni.
6. Ez így van, szép nagyok, lesz, amelyiknek a körme tövéig érsz majd kb.
De beállításokkal sokat lehet javítani a dolgon: [link]
7. Ha UIban nem lehet kijelezni, akkor akár moddal megoldható, a játékot lehet modolni, pl. nexusmodon van egy szép gyűjtemény. [link] Én is használtam grafikai modot, mert a lehulló partsok pl. nagyon rosszul látszódnak.
Kitartás, HRnél kezdődik a móka.
-
spleenszuru
őstag
Na 8,5 órája nyüstölöm, hát, nagyon vegyesek az érzések, ahogy haladok, egyre jobban elfelé megy a kedvem, nem megjön..
Most kellet kinyírni a Barroth nevű sziklás dögöt. Nem ölt meg igazából egyik sem eddig, de az a kínlódás, amit le kell művelni minddel, kiábrándító.
Fő okok, amiért csak arrafelé hajlok, hogy ez a játék nekem nem való:
1. Kopás - teljesen kiakaszt, esküszöm, 10 ütést nem viszek be, és élezni kell (Dual, SnS, Long Sword amikkel eddig mentem)
2. Támadási animációt nem lehet megszakítani, ezalatt mindig betalál a szörny
3. Élezés és Potik használati animációja borzasztóan hosszú
4. A futás, és a fegyver eltétel gomb egy és ugyanaz. Miért?! Teljesen logikátlan, és megszokhatatlan..
4.1 Nem lehet cuccot felvenni, csak ha elteszem a fegyvert. Szintén zenész funkció
5. A szörny süketítő ordítása kevesebb idő alatt valósul meg, mint 1 másodperc, erre mégis hogyan készüljön a játékos?
6. A szörny "nem fér bele a képbe", far kameraállással sem, így sokszor azt sem látni, mivel, vagy honnan támad
7. Nem mutatja sehol, mennyi van hátra az 50 percből, ami folyamatos nyomasztó hatást gyakorol rámEddig ennyit tudtam összegyűjteni, és sajnos nem a pozitívok gyűlnek, hanem ezek.
-
-
válasz
Rony949 #1636 üzenetére
Anjanath számomra meghatározó volt, az első nehézségi szint ugrás, ráadásul emlékszem sokszor elöntött a barna amikor random megjelent 1-1 harc során. Annál már csak deviljho volt rosszabb, főleg, amikor az első alkalommal gyakorlatilag megfogott egy másik dögöt és azzal vert agyon.
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1633 üzenetére
"Eszméletlen sok ideig kell püfölni őket, nekem ez már kicsit a túlzás kategória sajnos"
Időben ez mennyi konkrétan? Egy veterán játékosnak 5-10 perc egy kisebb szörny, 10-15 perc egy nagyobb szörny leterítése.
Kezdőknél még normális ha a harc elhúzódik 20-30 percig. Emlékszem, én kifutottam az időből Anjanath-nál, mikor még nagyon kezdő voltam, Rathalos harc is rendesen lefárasztott, de ezeket ma már megoldom 20 perc alatt.
-
spleenszuru
őstag
Akkor egyelőre kell nekem másik típusú fegyver, na majd kísérletezem. Csak mindet fejlesztgetni sincs ingyen, aztán a mati is véges.
A Great Jagras-ra, és arra a madár cuccra gondolok, aki köveket szed fel, hogy védekezzen vele.
Na nyüstölöm tovább ma du is, mert egyébként a hangulata kiváló.Jajj a falnak nekiküldés is.. tegnap nyomtam le a claw tutorial küldit is, de mire rájöttem, mit akar mondani a játék - ráadásul egy nem szüneteltethető játékban, hogy legalább rákeressek neten - lefialtam.
-
válasz
spleenszuru #1633 üzenetére
Az élezés a dual bladesnél kritikus tud lenni, annál talán csak az IG rosszabb ilyen téren. Később armorba akár tudsz tenni olyan statot, hogy ne kopjon a fegyver vagy lassabban kopjon.
Az eleje az ilyen lesz, főleg soloban, többször fog elmenni, főleg, hogy benne van a mechnikában, hogy a végén a legtöbb dög elmegy aludni, ilyenkor lehet kényelmesen csapdázni őket - ami általában jobb/több matit és XPt ad, így érdemes csinálni később -. Ha lesz rutinod benne, akkor simán el tudod kapni, és nekiküldeni a falnak, hogy ne meneküljön el. Eleve amikor a földön fetreng, akkor jól lehet sebzést bevinni. Ha jól sejtem az első nagyobb az talán a sima Anjanath volt - annak a tesójára itt egy 3 perces arena kill -, de lehet a Great Jagras-ra gondolsz. Azt később ennyi lesz megölni, bár ez nyilván endgame gear egy LR questen, de ha megvan a rutin és a farm státus, akkor 1-1 boss 5-10 perc alatt megvan.
-
spleenszuru
őstag
válasz
Rony949 #1631 üzenetére
Itt tudod kérni, szabályok szerint haladva, bár ha CactuS intézkedik, nem biztos, hogy kell:
Moderátort keresek a fórumhoz! - PROHARDVER! HozzászólásokÉn a The Crew topikok összevonását kérelmeztem így.
Más:
Na tegnap haladtam kicsit, a 2 első "nagyobb" szörnyet megöltem. Eszméletlen sok ideig kell püfölni őket, nekem ez már kicsit a túlzás kategória sajnos. Igaz dual sworddal mentem most.
Lehet megyek majd párat a sword and shielddel is, azzal hátha kevesebb.
A rendszeres elmenekülésük is irritál, néha el is veszek a mapon. Persze a hunting kifejezéssel ez dukál, nem mondom, hogy nem.Na de ami számomra a legidegesítőbb, az a rendkívül hamar elkopó fegyver. Párat ütök, és már élezhetem is, ami vicces, mikor elbújni sem tudok hová, mert üldöz a monster.
Viszont nekem továbbra is úgy tűnik, hogy bizony csak egyenes vonal mentén támad a karakter, hiába nyomkodok pl. jobb-bal nyilakat, akkor is, ha a támadás elkezdőzött, a teljes kombó csakis egyenes vonalban megy, ami 1 szörny ellen nyilván oké, de csapatok ellen nagyon rossz.
A grafikát végre széppé, és élessé tudtam állítani, így:
- Virtuális szuper felbontás AMD Adrenalinban ON, és játékbeli felbontás 4K-ra
- Fidelity Scaling OFF
- Anti Aliasing OFFBár így nem is tud a gép, csak max 80-100 FPS-t, nem mintha az nem lenne elég.
-
Rony949
őstag
Amúgy a Wilds-hoz lesz új topik? Mert igazság szerint már ez se volt igazán népszerű, a Rise pedig még sajátot se kapott.
Lehet egyszerűbb lenne átnevezni a World topikját Monster Hunter-szériára. Viszont azt nem tudom ebben a témában kihez kell fordulni.
-
válasz
spleenszuru #1629 üzenetére
DB elég előkelő helyen van: [link]
Ezek az értékek nyilván maxos gearrel értendően és olyanok hozzák össze, akik nagyon sokat tolják a játékkal, de a lényeg az igazából az, hogy nekem az IG volt a fegyverem az alapjátékban végig és nem éreztem magam hátrányban egy küldetésen sem, hiába lassú papíron. A végén mi is csináltunk min-maxolós buildeket, ahol azért már viccesen át lehet ütni a mobokat, de az már nagyon az endgame.
Én azért is írtam anno, hogy a souls játékokat nem bírom, ebben is sokat haltam, nagyon sokat, de mégse idegesített annyira, hogy eldobjam, mert sok élményt adott. Egyszerűen jól van felépítve a grind, szerintem megfelelően adagolja a játék a nehézséget és a sikerélmény szinte mindig katartikus 1-1 nehezebb dög után.
Ha elakadsz, akkor coop vagy flare és jönnek segíteni, úgy könnyebb.
-
spleenszuru
őstag
Természetesen a dual blade mozgásformája nagyon tetszik, csak ahogy láttam, keveset sebez, bár azt gyorsan.
A játék irányítása elég fura - főleg nekem, aki bal kézzel egerezik - lehet, ki kellene próbálni kontival, bár azzal meg nem tudok célozni.Ami még zavar, hogy időre mennek a küldetések. Tesz egy feszkót az emberbe, főleg, hogy nem is látom a képernyőn, hogy mutatná, mennyi van még hátra, így a lootolgatást hajlamos háttérbe szorítani a player, úgymond mint időtől való félelem.
Az biztos, hogy nem játszottam még hasonló működésű játékkal, meglátjuk mi lesz a sorsa nálam.
-
válasz
spleenszuru #1627 üzenetére
LS egy nagyon jó fegyver, viszont ismerni kell hozzá a mobok patternjét, különben sok szívás lesz vele, én pl. a 400 óra alatt nem mertem komolyabb dögre rámenni vele.
Nekem most nincs felrakva az MHW egy ideje, de nekem úgy rémlik, hogy van iránymódosítás az ütéseknél. Viszont alapvetően oldalra szökkensz vagy dodgeroll-t tolsz és úgy pozícionálod magad. SNS egyébként is egy pattogós valami, jó kis fegyver, bár a perfect rush-t érdemes gyakorolni vele. De ha az SNS-t merevnek érzed, akkor ne próbáld ki a lance-et.
(bár ott elég profi szintre lehet felfejleszteni a szökkenést).
Ami egyébként viszonylag egyszerű szerintem az a dual blade. Nagyon pörgős fegyver, 1-2 combo-n kívül nem nagyon van olyan, amibe bele tudsz ragadni és alapvetően már akkor is baromi nagy dmg-et tol, ha csak pár alap combo-t ismételgetsz vele.
-
spleenszuru
őstag
válasz
Rony949 #1626 üzenetére
Az már megtörtént, mikor először írtad.
Más:
Na elkezdtem "harcolni", azaz az első küldetésig elmentem, meg kis training ground.
Hamar kiderült, a long sword (még) nem lesz az én fegyverem, túl lassú.Hanem ahogy a srác is mondja a háttérben játék közben, a kard+pajzs jónak tűnik, pedig pont nem azt akartam.
Egy dolog máris nem tetszik, még pedig, hogy csak egyenes vonal mentén támad a karakter, és lehetőség sincs pl. a nyilakkal jobbra-balra ütni. Ez nagyon korlátozó, nem tudom, megszokom-e, vagy hamar fel fogom adni.
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1625 üzenetére
Volumetric fog-ot kapcsold ki! Sokkal szebb és tisztább lesz a kép.
-
spleenszuru
őstag
Akkor jó.
Biztos fogok szenvedni így is, de akkor is megnyugtató, hogy nem azt a féle büntetést alkalmazza.
Remélem végre bele tudok merülni, néztem pár yt videót, "beginner friendly" fegyverekből, és a longsword tetszik a legjobban, szóval megpróbálom azzal elkezdeni a vadászatot.Egy a bajom, valóban mindenhol azt olvasom, sok száz órás játék, ami nem biztos, hogy jó lesz nekem, de hátha. Így is hatalmas a backlog.
Egyébként nekem kellően szép a World. Vonalsimítással vannak bajok, de felskálázást meg nem szeretek használni.
-
válasz
spleenszuru #1617 üzenetére
Nem, ez teljesen más történet, csak a pattern tanulás emlékeztet arra, xe ez szerintem sokkal jobban van felépítve. Én nagyon megszerettem, sok száz órám belement, mire levertünk Fatalist, a Wilds day1 vásárlás lesz, csak azt remélem, hogy a questek működésén javítanak kicsit, mert az a world esetén botrányos volt. Mármint az a része, hogy nem lehetett együtt tolni, ha valaki még nem látta az adott cutscene-t.
Grafikában még fejlődhetett volna, de nem vagyok telhetetlen. A world se volt egy szépség, mégis belement majd 400 óra.
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1621 üzenetére
Alap cuccaid benne vannak a személyes ládádban.
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1619 üzenetére
Ha a Defender armorra gondolsz, akkor erősen javaslom hogy azt vedd le és az alap felszereléssel játssz, mert az az armor arra lett kitalálva eredetileg, hogy végig tudd rusholni az alapjátékot az Iceborne kiegészítőig.
-
spleenszuru
őstag
válasz
Rony949 #1618 üzenetére
Kezdtem új savet, normálisan megalkotott karakterrel, megpróbálom, meglátjuk, hogy megy.
#1610-ben adott tippedre kikapcsoltam azt a beállítást, valóban tisztábbnak néz ki a játék.
Egyetlen dolog zavar így az elején, hogy karakter készítésnél ugye feldobta azt az alfa páncélt, vagy mit, totál eltakarja a karakterem, és idegesít.
Kár, hogy a kozmetika itt nem csak úgy létezik.
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1617 üzenetére
Neeeem. Ez NEM egy soulslike, szögezzük le gyorsan! High rank-nél és Master rank-nél már nagyon bedurvul a játék, viszont mire odaérsz, lesz benned rutin bőven.
Ez a széria semmilyen mértékben nem követi a soulslike sémát. Az egész játék a grindolásról szól (a jó értelemben).
Szóval ha csak emiatt nem vetemednél rá, akkor ignoráld Cactus kommentjét.
-
Rony949
őstag
A PC-m készen áll a Wilds-hoz. Minden beállítás ultrán vagy very high-on van, kivéve a textúrákat vettem le eggyel lejjebb (a high resolution inkább 4K-ra való). Illetve minden rásegítés kikapcsolva (FSR, FrameGen).
Tényleg dolgoztak az optimalizáción. Egy jópár fokkal jobb, mint a bétában volt.
-
Yodamest
veterán
Az ui méret, meg ez a színesebb vibe nekem még tetszik is (se nem jobb se nem rosszabb az én szememben), csak visszaváltva a worldre azért feltűnő volt, hogy mennyivel nagyobb a scale, a lények mérete. A grafika is, így már a mai gépemmel nagyon szèp kimaxolva, sokkal jobb mint amire számítottam.
Az egyébként külön vicces, hogy mindkét játékban egyaránt, mennyire rosszak lettek ezek a gimmick questek. Gondolok itt a Rise tower defense rampage pályáira vagy a World Zorah Magdalosos siege pályákra. Borzalmas mindkettő, nem is tudom melyik rosszabb.
Egy technikai dolog a végére, PC-n úgy tűnik a high resolution texture pack bugos, mert valami dx12api hibával folyamat kicrashel a játék ha az be van kapcsolva. Amúgy sem láttam különbséget benne, sztem eleve nem is működik ez a beállítás.
-
válasz
Yodamest #1613 üzenetére
Rise egyik legnagyobb baja, hogy Nintendo Switch volt az elsődleges platform. Ez látszik a pályákon és az elméretezett UI-n, de nyilván texturát tudnak növelni a PCs kiadás esetén. PCn indokolatlanul nagyok az ikonok, a betűk, de van rá mod, hogy kisebb legyen. Worldben egyébként ha kiveszed az élsimítást, akkor egy teljesen más játék lesz. Én játékban ennyire sz*rul működő élsimítást még nem láttam. Plusz a Rise talán túl villogós, színes, meg nekem az a zene is már túl keleti, a World oké.
Rise nekem abbamaradt, jelenleg Worldben még van tennivaló, mert Fatalis még hátra van, bár már nem sok kell neki. Remélem kitart addig, amíg jön a Wild.
-
Yodamest
veterán
Rég jártam már itt, MH téren a Rise-t toltam mióta a World-öt "befejeztem", de most úgy gondoltam a World hype miatt, meg mert össze akartam vetni a Rise-al, elkezdtem újra.
Emlékeimben úgy élt, hogy nem feltétlen volt szebb, mint a jelenlegi konfigomon a Rise, de ez azért volt mint kiderült, mert az akkori gépemen és tv-men, közepes grafikán és ips kijelzőn láttam csak. Jelenleg újra feltelepítve olyan, mintha egy teljesen más játékot látnék, így már értem miért mondják, hogy szebb mint a Rise. Egyből berántott a hangulata, a lények nagyobb mérete, a pályák kidolgozottsága, hát igen ez egy immerzívebb játék. Látom a Rise-nak azóta sincsen saját topikja, illetve mióta a MH Wilds beharangozó megvolt, a játékosbázisa is jócskán elmarad a World-től.
Ti mit gondoltok a World vs Rise témáról, illetve erről a hihetetlen feltámadásról, ami most a World-öt övezi?
-
válasz
spleenszuru #1611 üzenetére
Layered armornak hívják, de az inkább később lesz elérhető.
-
Rony949
őstag
válasz
spleenszuru #1609 üzenetére
Pro tipp: A "volume rendering quality"-t kapcsold ki teljesen. Kiveszi a köd effektet, így a játék (szerintem) sokkal jobban néz ki és még plusz FPS-t is nyersz vele.
-
spleenszuru
őstag
Tegnap letöltöttem, egyelőre HD texture nélkül, viszont elég blurry, szóval rátöltöm majd azt is.
A karakter kreálás kiváló volt, jól néznek ki a fejek.
Prológust toltam csak le, de úgy érzem tetszeni fog a játék, amint megtaláltam a blurry grafikára a megoldást. Redditen már találtam pár módot rá, valamelyik biztos működik. -
válasz
spleenszuru #1607 üzenetére
Volt azért benne némi afk is, azt is nyilván számolja a program, meg volt egy betegség miatti otthon fetrengős része is. Viszont igen, nagyon addiktív a szörnyvadászat, még ha sokat anyázik is az ember.
-
válasz
spleenszuru #1605 üzenetére
Olyan 200 óra körül járok benne és még csak ott tartok, hogy post-story iceborne szint, az erősebb dögök még csak most jönnek a játékba.
Nekem nagyon bejött, bár az tény, hogy ez a stun lock mechanika baromi idegesítő tud lenni (fellök a mob, majd amikor feláll a karakter, akkor még szédeleg és ha úgy van, akkor közben íméletlenül levernek és te nem tudsz semmit tenni. Ugyanakkor az élmény 1-1 nagyobb hunt után hatalmas, szerintem minden centet megér, valószíűleg a Wilds-ot már előrendelem.
-
válasz
Rony949 #1603 üzenetére
Én is ide írok, bár már ez a komment se mai.
Én nemrég vágtam vele végül, anno a Rise-ot megvettem switchre, de az FPS és a konzolos célzás nekem nagyon nem jött be, így most a World-öt próbálom PC-n. Hát, nem mondom, hogy minden elsőre legyen, de ahhoz képest, hogy végtelenül béna vagyok a Souls játékokban, egész jól megy (LR természetesen).
-
Rony949
őstag
De szomorú, hogy ennyire kihalt ez a topik. A Monster Hunter tényleg ennyire niche-nek számít Magyarországon, míg globálisan eléggé népszerű már?
Én most kezdtem egy új karaktert World-ben, a jövő évben érkező MH6 egy kicsit felhájpolt. 28 óra után el is értem High Rank-et. Most kezdődik csak az igazi játék.
Én személy szerint el vagyok egyedül, de ha valaki szívesen coopozna PC-n, nyugodtan írjon.
-
rakkimcer
tag
ha nem akarsz sokat szédülni, akkor stun resistance
repülő szörnyeknél, rathian, rathalos jó a poison res., ha futja fire res., de ki lehet gurulni az égést
ha ügyes vagy és ki tudsz térni, akkor attack boost, amúgy meg defend boost, esetleg iron skin
itt rengeteg leírás van MHW wiki [link] -
rakkimcer
tag
válasz
SolymossyBal #1600 üzenetére
páncél választásnál tudsz skill-re szűrni, mi az amit szeretnél
illetve van egy oldal, ahol segít összerakni a tulajdonságok alapján mi kell, de ott minimum hard(HR) szint kell
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Kompakt vízhűtés
- Milyen autót vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- PlayStation 1 / 2
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával