Hirdetés
-
PROHARDVER!
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2025.02.19.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz
noorbertt #64706 üzenetére
Ez nem így működik. Ami szám hordozására szerződést kötöttél, azt fogja kikérni az új szolgáltató. Az új szolgáltató nem tudja, hogy te aktuálisan milyen csomagot használsz, csak azt tudja, hogy ki a jelenlegi szolgáltatód.
Az adatmegosztót bukod az előző szolgáltatónál, amint a főszám inaktívvá válik (a számhordozás megtörtént). -
-
trec12
addikt
válasz
noorbertt #63621 üzenetére
Az az érdekes ezzel a sim-es storyval, hogy hetekig 15e db-ot vártak a face szerint és ezért nem indult el a lehetőség. Na most ez vagy 2 hónapja lehetett. Utána meg az volt, hogy több ezer az igény ezért megy lassan. Aztán egyszer csak kiderült, hogy vélhetően nem volt sim vagy csak nagyon kevés. Most az az infó, hogy van sim. Volt még pár órája pár mérgelődő poszt a hetek óta senki nem hívott témában de azokat szépen eltüntették. Volt itt ígéret még vezetékes netről aztán mégsem fizetős sms-ről, kevesebb nettel korlátlan hívás csomag de sehol semmi ezekről...
Nekem a kérdés itt az ki a hunyó ebben az egészben... -
Tiédetis
senior tag
válasz
noorbertt #63462 üzenetére
hát akkor kettő az az egy
Lehet? Valójában senki nem tudja, amíg ki nem léptem 2 hete kb a csoportból, 1 azaz EGY valaki jelezte, hogy megkapta. Azóta persze lehet már több ezerre ment a létszám. Nekik sok szerencsét az általa szidott vodás hálózathoz. Ami most a király. -
RoyalAirForc
aktív tag
válasz
noorbertt #62344 üzenetére
Na, ebben meg a Tarrkát nem értem. Házon belül csinál magának konkurenciát??
Kicsit sarkosan ez kb. olyan, hogy tarkababot árulok az üzletemben. Jön valaki, hogy vörösbabot akar árulni nálam. Igaz, hogy az abból származó bevétel nagy része is hozzám folyik majd be, de ez a valaki úgy reklámozza a vörösbabját, hogy ez jobb, mint az én tarkám, ezért majd mki azt veszi, a tarka meg rám rohad.
-
Tiédetis
senior tag
válasz
noorbertt #60949 üzenetére
nyilván semmit, munkahelye
ugyanakkor telekomos ü.i. az otthoni díjamra alig számolt többet, mint ami most van, 2019-es lejárt hűséggel. Már ez is valami, eddig bőven fölé számoltak
Ő pl. kérte hogy maradjak. kb. 3-3,5Ft-al jönni ki olcsóbbra a voda otthoni+előfizetés, de a kicsi feltöltés miatt, nem hiszem hogy váltok -
axioma
veterán
válasz
noorbertt #60409 üzenetére
en pont orulnek, ha ezt ennyiert nem vallalnak el, akar az en kotozkodesem miatt is - az a cel hogy ne legyen spam hivas egyaltalan, ne erje meg a megbizonak (es nem, ez nem jelenti azt hoyg az ugyfelezo munka nelkul marad, lesz ugyanezert a penzert tarsadalmilag hasznos is)
-
devast
addikt
válasz
noorbertt #60409 üzenetére
Ő egy multit képvisel ilyen esetben akármennyit is keres. Neki az a dolga, hogy valóságnak megfelelően, a jogszabályok tudatában tájékoztasson téged, mert az ügyféltől nem várható el, hogy mindezekkel pontosan tisztában legyen. Az ő döntése, hogy kamuzik-e vagy nem, szerintem nincs rákényszerítve. És én is kedves szoktam lenni az ilyen telefonos ügyfélszolgálatosokkal, hisz tudom, hogy ők is emberek, és nem élvezetből csinálják ezt a munkát, hanem a megélhetés miatt.
-
trec12
addikt
válasz
noorbertt #60174 üzenetére
Nekem a kedvencem, mikor összehoznak egy vélhetően technikai v. lokális vagy készülék specifikus átmeneti hibát vagy csak nettó user hibát, hogy megszűnt a flotta szerződés ezért a Yettel szándékosan rontja a szolgáltatás minőségét.
Olvastam olyat is, hogy nincs nete ugye ez a konteo miatt van de némi tanácsra kipróbálta másik készülékben ott sem jó de ez után az Istennek nem jelenti be a 1220-ra....
Nálam meg a családban ugyan úgy működik a szolgáltatás mint egy hete, egy hónapja vagy éve. -
qltsar
veterán
válasz
noorbertt #60174 üzenetére
KÜF hálózat, a kedvencem! Nagyon kíváncsian várom, hogy egyáltalán előrukkolnak e valami csodával.
Nem gondolom, hogy az Auchan-os tarifánál jobbat tudnak előhúzni a Telekomtól, úgyhogy én részemről kövi hónap végén át is pattanok oda, ha még lehet...mivel olcsóbban jönnék ki, mint a jelenlegi KÜF-ösben
.
-
SztiviVander
őstag
válasz
noorbertt #60174 üzenetére
A nev nelkuli posztok szerintem az o muveik... Hogy azzal is hergeljek a nepet a yettel ellen, hiszen onnan nekik mar nincs konnyu penz, igy az az erdek hogy mindenki menjen at majd az uj szolgaltatohoz amivel szerzodnek. Uzletileg ertem, de ettol meg gusztustalannak tarton az emberek megvezeteset.
-
-
Fifi
őstag
válasz
noorbertt #43318 üzenetére
"EQ mindig másra mutogat. Az "én időmben" pont egy új Telenoros csapat volt akik még nem értettek hozzá és hirtelen sok munkát kaptak az EQ tol...
"
Ők sem hibátlanok ez biztos (de ki az?), de nekem az a tapasztalatom, hogy sokszor a szolgáltatónál szerencsétlenkednek.
Utolsó élmény:
2019.07.05. (péntek) 11:35-kor írtam e-mailt Timinek, hogy egy előfizetői számot ki szeretnénk hozni és átíratni a nevünkre. Még aznap 16:17-kor jött tőle az SMS, hogy bemehetünk, jelezték a szolgáltatónak az átírhatóságot.2019.07.06. (szombaton) délelőtt bementünk és a szolgáltató alkalmazottja nem látta sehol a bejegyzést a szám lemondásáról, így nem csinálta meg az átírást. Timit szombaton SMS-ben "zaklattam", de a munkaszüneti nap ellenére válaszolt minden SMS-emre és állította, hogy látja minden rendben nyugodtan mennyek vissza, ha gond van, akkor hívjam fel és adjam át az ügyintézőnek a telefont és ő beszél vele.
Tegnap (2019.07.09. kedd) volt időm megint bemenni a Telenorhoz és intézkedni. Egy másik ügyintézőt fogtam ki, aki minden gond nélkül megcsinálta az átírást.
Poénból megkérdeztem, hogy mikor került a feljegyzés a számhoz, hogy átírható. A válasz: 2019.07.05. 16:11.Tehát elvileg már a kérés jelzésének napján pénteken átírathattam volna a számot, de a szombati kolléga ebben nem volt partner ...
Nem tisztem védeni a Kedvező Üzleti Flottát, de ez is ékes példája annak, hogy nem mindig ők a hunyok. Szerintem az ügyintézés flottul megy náluk, ezúton is köszönet Timinek!
Az új tarifák belengetését és egy éve tartó ígérgetését viszont szerintem Péter nagyon elbaltázta ... de talán lassan a végére érünk és mindenki happy lesz.
-
4Grider
nagyúr
válasz
noorbertt #43318 üzenetére
Nem szokásom egyik flottakezelőt sem védeni, de a Telenor néha tényleg elég gáz. Nekünk volt velük több olyan esetünk is, hogy a fordulónap előtt több mint 10 munkanappal leegyeztetett változásokat képtelenek voltak végrehajtani, azt csak a következő, sőt volt olyan esetünk is, hogy a rá következő fordulónappal tudták csak megoldani. Persze a különbözetet kiszámolták és adtak jóváírást, de akkor is beszédes, ha augusztus elején letisztázott paraméterezést október végén hajtanak végre. A fordulónapos agyrémük meg külön tészta, az amdocs simán tudná, csak ők alkalmatlanok rá hogy megfelelően beparaméterezzék.
-
tobias40
veterán
válasz
noorbertt #42722 üzenetére
2 nap alatt megvolt a kártyám és be volt aktiválva!
Nekem eddig nagyon pozitív de olvasok itt problémákról,igaz nem az én flottámon belül.
Digi nekem nem megoldás egyelőre mert korlátlan kellene,de majd kiderül milyen lesz a teszt után és mennyiért!A telefont mindig felveszik vagy vissza hívnak,levelekre válaszolnak gyorsan ,tehát eddig minden pöpec.
Nekem milyen gondom lehet ha én fizetek a telenornak az EQ "csak" a tulajdonos tehát nem rajta keresztül megy a fizetés ,vmint nincs hűség bármikor visszamondhatom ha jól értelmeztem... -
-
embe
nagyúr
válasz
noorbertt #41080 üzenetére
Én voltam bent a meghatalmazással. A szerződést amit kinyomtatott azon végig hangalapú simet emelgetett, ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokkal. A meghatalmazás meg adatkártyát említ. Vissza is mentem hogy szerintem ez így nem jó. Azt mondta, de jó.
Ezek szerint mégsem. -
-
Zeki
nagyúr
válasz
noorbertt #37289 üzenetére
2Ft/perc a voip országon belül. Nekem jó az sima Domino Maratonnal. Akkor nem jó, ha az Auchanban vagyok, mert ott szar a net. Ott rendesen telefonálok. Néha belefér az a 9Ft/perc.
De mindenkinek mások az igényei. Pont ezért jó, hogy van miből választani, kipróbálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest