- GeForce RTX 5050 kártyák az MSI portfóliójából
- Megérkezett a Phanteks új mikrotornya, akár kábeleket rejtő alaplapokhoz is
- Jövőre veti be az FSR 4-et a Sony a PlayStation 5 Pro konzolon
- Angol futball: 30 szezon statisztikáiból gyűjt érdekességeket a Microsoft AI
- Kifarolhat az üvegszubsztrátumok piacáról az Intel
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Vezetékes FEJhallgatók
- GeForce RTX 5050 kártyák az MSI portfóliójából
- SSD kibeszélő
- Milyen processzort vegyek?
- HP notebook topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mini-ITX
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Harness
csendes tag
...az ember a legrövidebb úton-módon menekülne a helyről.
Ez tetszik. :-)Első posztod érthető szépen fogalmaztad meg a véleményed akár a másodikban, nem lehet rá panasz figyelmesen végigolvasva.
Amit elképzeltem világot, a terület nagy része vadon, a bázisok közötti hosszú, 10-20 percet igénylő vadont átölelő sétákkal. Az ilyen természetben való utazás igazi kaland, hébe-hóba látni embereket, utadba eső ellenséges lényekkel percenkét találkozni. Emiatt a bázisok között ritka a forgalom, igazi kalandornak való küldetés amit főként csapatba szerveződve lehet túlélni.
Mint írtam elsősorban világot szeretnék kreálni, Sztalkert, mint kiindulópontot említettem.
A két vilgában közös a posztapokaliptikus "helyzet". Elsősorban nem a kezdeti, inkább a kialakult posztapo amit létre szeretnék hozni. -
Harness
csendes tag
válasz
westcoastog #17 üzenetére
Rendben, küldtem privátot.
-
Harness
csendes tag
válasz
westcoastog #14 üzenetére
Eredeti főcél:
1. Egy elképzelt MMOFPS világ bemutatása, részletes kidolgozása, mely Sztalker alapokra építkezik.
2. Egy elképzelt MMOFPS játék bemutatása.
3. A világ és a játék közötti különbségek összefoglalása.Amire következtettem, ebből játékot lehet készíteni.
Amire nem következtettem: moddolással is át lehet alakítani.Ötleted alapján új cél merül fel:
4. MMOFPS játék létrehozása Sztalker moddolásával, átalakításával.
Ehhez szükesége: moddoláshoz értő személy nehézségtől függően több személy akár egy csapat is. Ha nem oldható meg kizárólag moddolással és van SDK, át lehet alakítani, akár az első részt alapul véve (személyesen egyedül a Call of Pripyatot ismerem).
Játéktér töltése
Maga a világ egybefüggő, a megvalósításnál is ezt szeretném. Ettől függetlenül fel lehet osztani területekre. A területek közötti áthaladáskor nem probléma ha tölt, ettől nem sérül sem a világ egybefüggő térképe, sem a megvalósított térkép. A feltétel, hogy egy biztonságos védett terület elférjen, amit ellenséges csapatok megtámadhatnak, ez pedig teljesül CoP-nál, elég nagy terület, lehet több száz fős támadást indítani egy objektum ellen (a terület szempontjából).A San Andreas multiplayernek utánanézek mit takar. Engem főleg a világ érdekel, a megvalósítás technikai részében inkább tanácsokkal szolgálok (4 évig voltam szerveroldali programozó C, C++, Java, SQL, ESQL, jelenleg a Gépészethez szeretnék visszatérni, emellett foglalkozok írással, jelen esetben az 1. pontban említett MMOFPS világ létrehozásával).
Azt tudom, hogy arra alkalmas beállítottságú szoftverfejlesztő idegen kódban is gyorsan eligazodik, amennyiben érdekli a téma, de ez már nem a jelenlegi területem.
A programozási részéhez vagy egy jó programozóra, vagy egy vezetőre van szükség, ez valóban nagy téma, részemről a kooperációt tartom a megvalósítókkal.
A szerverbérléssel egyetértek, nem lehet otthon sufnizni. Üzemeltetés és fejlesztés két kérdés, ezt az üzemeltetésre írtam, fejlesztést betársulókkal lehetne megbeszélni.
-
Harness
csendes tag
válasz
westcoastog #11 üzenetére
A moddolási ötleted igen remek, ha így meg lehet valósítani az nagyszerű.
A két témát válasszuk szét. Sztalker moddolva valóban ad egy MMOFPS-t, kérdés megvalósítható-e az elképzelt világom, amit folyamatosan kifejtek itt a fórumon.Nagyon jól látod az elképzelésem, ahogy írod egybefüggő terület, biztonságos helyek között több 10 percnyi séta, no NPC kivéve az állattvilágot ami miatt nagyon nem biztonságos zónák között egyedül mászkálni (elfogy a skuló, hiába van rajtad hatvan kiló, vagy el se fogy...), és NPC kereskedőket.
A világ, illetve megvalósítva játék erejét a játékosok "éppen online" nagy száma adja, aminek alsó határa ha szerények akarunk lenni is minimum 1000 legyen, így tud stabil szociális szféra kialakulni.
"Vagy még írj bővebben, mert számomra a világ bemutatása mondatodból még mindig nem derült ki teljesen hogy most végül is mi a célod vele, az oké hogy bemutatod, de tovább?"
Egyelőre ennek a világnak az ábrázolása a célom, amit játékfejlesztők tudnak felhasználni, ettől függetlenül önmagában is megállja a helyét. Számomra a világ megalkotása a cél, ha lehet csapatban.
Ha valaki szeretné megvalósítani, szívesen konzultálok vele. -
Harness
csendes tag
válasz
westcoastog #8 üzenetére
Multizni MMOFPS hiányában a COD4-emmel szoktam interneten, vagy beteszem a lemezt egy kis single playerhez. Neten csak mod nélkül játszok, főleg bejáratott külföldi szervereken ahol nem állítják a paramétereket.
-
Harness
csendes tag
válasz
westcoastog #7 üzenetére
Nem, semmiképp. A kitűzött cél egy elképzelt MMOFPS világ bemutatása, ami a Sztalker alapjaira épül. Ezek között szerepel a fegyverek védőruhák fejlesztése, különböző tárgyak keresése (Sztalkerben ilyenek a képződmények), egymás között való kereskedés, tárgyak elhasználódása, javítása, szabadonfutás (nincs jármű).
Ami nem szerepel a sztalkerben és az alapokat adja: NPC-k minimalizálása, végleges elhasználódás, élelemszerzés (röviden: ne csak egymást gyakjuk), zónák közötti nagy távolság ami több 10 perces gyaloglással jár, nincs előre megadott feladat, a játék teljesen nyitott kizárólag a játékosok alakítják ki a játékot, nagy az egymás közötti interakció mértéke elsődleges mozgatórugó a túlélés. Védekezni kell az eléhezés és az állatok ellen. A játékosok alakítják ki a biztonságos területeket, megvédve magukat a vadon lényeitől.
Harc: FPS rendszerű, a felek lehetnek (szerveződés szerint): egyedüli játékos, csapat(összefogás), egyéb élőlény (NPC; magányos, vagy rajban; lehet ehető, nem ehető), zónaháború. -
Harness
csendes tag
> azóta agyalok egy ilyen mmofps-en
Talán vannak akik már készítik, mikor mi ezen gondolkodunk.Amit ismerek: Crysis, Sztalker, Call of Duty 4, a többi játékkal jó pár évvel ezelőtt játszottam, kiemelkedő a Diabló első része. Második részét túl bonyolultnak találtam.
A játékosoktól függ, lootolnak-e. Ez emberi kérdés, a több zónából álló világ lehetőséget ad rá. Egy lootbiztos zónában a játékosok nem lootolnak. A játékosoknak maguknak kell foglalkozniuk a szabály betartatásával, mikor ilyen zónát szeretnének.
Senki sem szereti, ha elveszik ami az övé. Légy egy csapat tagja védjétek meg egymást a lootolókkal szemben! Védd meg a tulajdonodat!
A Sztalker lootolásra és vásárlásra épít. Egyedül a vásárlásra építeni egyhangúbb lenne, az árusokra kiktől, fegyvereidet felszereléseidet veheted.
Lesznek biztonságos tárolók, amit viselsz arra vigyáznod kell, akár a Diablóban, azzal a különbséggel, hogy nem lesznek akkora értékek. Nem kell 100 órákat kutatni egy fontosabb unique itemért.
Elképzelésem: sokkal jobban vigyázol értékeidre, ha nem csak a pár másodperces büntetést kell bosszankodva megvárnod, amiért huszadjára is meghaltál.
... e mellet visszatérnénk a tápolós mechanizmushoz. Nem szeretnék tápolást. Lehet fejleszteni, idővel azonban elhasználódnak tárgyaid, teljesen új állapotba hozni nem lehet, akár az életben. Egy poszt apokaliptikus világban...
-
Harness
csendes tag
Többször végigvittem a S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyatot, mivel nem egyedül voltam otthon, nem éreztem a magány nyomasztó súlyát vállamon. Nem célom magányosnak lenni. Sok játékost szeretnék látni magam körül a Sztalker világában immáron online.
Egy játéktervet vázolok fel neked, ami ötvözi a Sztalker lehetőségekkel teli szabad játékmenetű poszt apokaliptikus világát az MMO játékok hús-vér emberekkel teli mezejével.
Nem zombik után kutatva futsz a térképen, eleven játékosok csapatba szerveződve törnek életedre.A kitörések után hajóról kalandra induló békés Sztalker csapatok helyét átveszik életet nem kímélő játékostársaid! Egy hajón, mely a kiszáradt folyó medre alján pihen nem fogtok megférni, több bázis nyújt gyülekezőhelyet. Nem csak a kitörésekkor nyújt menedéket, de játékostársakkal csevegve előkészülhettek távoli zónába való kalandozásra, ahová egyedül nem jutnál el. Összefoghattok egy másik csapat ellen, akiket legyőzve megszerezhetitek felszereléseiket. Fegyvereiket, eszközeiket, pénzüket, védőruhájukat.
Mindez rajtad múlik, immáron online játékos!
A zónák különböző játékosokat vonzanak. Idegen puskaropogásokkal teli komor zónába egyedül is vándorolhatsz, megismerheted környezetét, mentalitását, a zóna játékosait.
Szívesen fogadom építő hozzászólásod, véleményed.
Ha szeretnél részt venni röviden bemutatott világ kidolgozásában, szívesen elküldöm pár oldalas vázlatom, amivel lefektettem a főbb irányvonalakat.
Gyere és dolgozzuk ki együtt, e világ részleteit!Harness
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Lexus, Toyota topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Ford topik
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung topic
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Precision M4600 - i7-QM I 8GB I 500GB I Nvidia I HDMI I 15,6" FHD I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest