Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lafaty80

    őstag

    válasz janeszgol #2809 üzenetére

    Szerintem ez bank függő lehet. K&H esetében minden ilyen esetben panaszt kell benyújtani, de pl. bármit is választ ki az ügyfél ott lesz a kérdés: "mi a javaslatod a megoldásra?", ami azért fura tud lenni "hibás vagy elmaradt telejesítés esetén" :D
    RoyalPredato ha mindenhol így lenne, és erre nagy betűkkel nem hívják fel az ügyfelek figyelmét, akkor az gáz (ha minden f*s egyéb csalásról megy folyamatosan a kör email), márpedig nagyközönség előtt szerintem nem köztudott ez... (sajnos). A "kis indok" k&h esetében azért elég pontos adatok megadását igényli, az hogy "nem küldte el" szerintem nem elég indok. Mert mondjuk ha egyszer kapnék egy ilyen értesítést, úgy hogy semmit sem adtam el... csak mert valaki meg akar szívatni, fájna... meg hát bank sem hatóság, hogy nyomozgasson hogy kinek van igaza ilyenkor.

    [ Szerkesztve ]

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

Új hozzászólás Aktív témák