Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGreen

    csendes tag

    Sziasztok!

    Olyan gonddal fordulok hozzátok, hogy egy Galaxy S5 LTE-t vásároltam volna egy eladótól, akinek 40+ pozitív és 0 negatív visszajelzése van. Aki eddig értékelte mind 1 nap alatt megkapta az árut tőle - ha jól vettem ki, előreutalva a pénzt. (Ilyen visszajelzéseket milyen könnyű hamisítani?)

    Szóval voltam olyan ostoba, hogy előre utaltam (ha jól sejtem a fia számlájára - név, számlaszám megvan) 60.000 Ft-ot most hétfőn (2015.11.02.), amit meg is kapott, privátba vissza is jelezte, de azóta még nem ért ide a telefon.

    Beszéltem az illetővel és azt mondta, hogy egy ismerősét bízta meg a feladással - aki vagy létezik, vagy nem - aki azóta külföldön van és nem veszi fel a telefonját, majd most hétvégén talán hazaér és számon kéri rajta. Így várjak hétfőig. Állítása szerint a pénzt szándékában áll visszautalni, de egyben nem tudja, anyagi gondjai miatt - szóval kifogások ezerrel.

    Kérdésem a következő: érdemes ilyenkor megvárni ezt az 1-2 napot, vagy egyből följelentést tenni és intézze a rendőrség/bíróság?

    Előre is köszönöm a válaszokat!
    T.

Új hozzászólás Aktív témák