Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz Archttila #27972 üzenetére

    Kiskeres ismerősöm azt mondta hogy hozzá is vittek vissza jó pár ilyen lapot, mind javíttatva lett vagy cserélve, kivétel nélkül. A bolt hozzáállásán múlik mi lesz a vége...

    Nekem volt pár elhúzódó garanciális ügyintézésem min. 3 hónap. Visszaküldték a gyártónak, de nem volt nekik sem csere darab, vagy elveszett a szervízben... :DDD

    Azt tudom tanácsolni: Kérdezd meg hogy a körítést vissza kell-e küldeni, mert feltételes garival úgy is javítják/javított csere lapot fogsz kapni, és a többi alkatrész nem biztos hogy vissza kerül hozzád.
    Biztos ami biztos, írj részletes listát több példányban(dobozra is kívülről!) hogy mi van a dobozban.
    És ezt egy példányban írasd alá velük is, hogy így kapták meg...
    Fényképezd le a lapon, a dobozon és a gari levelen lévő sorozatszámot/címkét is, hogy ne tudják azt mondani hogy sérült/eltérőek a sorozatszámok, ha elküldted már nem fogod tudni bebizonyítani hogy nem így van! Szerezd meg a bolton keresztül a szervíz elérhetőségét és 2-3 naponta érdeklődj hogy áll a dolog. Ha nem adják ki a szervíz elérhetőségét, akkor a boltot "zaklasd" szorgalmasan.
    Fel fognak pörögni a dolgok, ha látják hogy komoly a hozzá állásod, és fel vagy készülve a buktatókra :R

Új hozzászólás Aktív témák