Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Riasztó topik
- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
Aktív témák
-
7
addikt
Megteltünk, itt az új topic: [link]
-
boogie84
veterán
Tökéletes kezdő motor. [link] Van róla vkinek tapasztalata? Esetleg hallomásból? Nekem tetszene ha nem lenne a nagyobbik tesó.
-
shiNIN
tag
válasz
Djuree #50233 üzenetére
Nekem van nagyonnyári, minden nélkül, óccsóér, az speciel semmire se jó. Sose hordom, az ujjatlan melegebb és jobban is véd.
Ha szépen süt a nap és tramparamp, tehát még véletlenül se megyek gyorsan, akkor 13 fokig OK, eső, jégeső, szél és nap hiánya az erősen módosítja ezt. Akkor jön a "téli", amiben nem tudok fogni és kényelmetlen. Az 10 fokig jó, rövid távokon 7-ig. De utána már a ruha is elfogy, hacsak nem veszek fel 2 nadrágot a motoros alá meg ilyesmi. De 3 fokban akkor is szétfagyok azonnal, legalábbis utasként, máshogy nem próbáltam a 7 fok alatt használhatatlan kesztyű miatt.Remélem, jó kis ősz lesz, mint tavaly, novemberben csodálatos 20 fokok voltak, túráztunk csomót. De a szezon vége mindenképpen messze van.
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #50229 üzenetére
Jaja, én is inkább olyat vennék, ami a nyaknál emeli...picit drágább összességében véve, de a sportmotoron árulnak olyat is. Egy hátsót tuti veszek, de szerintem egy első is be fog ficcenni
Ponyvára kéne vmi jó tipp...néztem gyárit, de eléggé drága -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #50228 üzenetére
Két fajta van, vagy a kiflinél emeli meg, vagy a villa alját. Az egyik az radiális nyergeknél használhatatlan, vagy nem mindegyik nyeregnél. Talán a tüskés jó mindegyikhez. Én is ezzel szoptam. Olyan univerzális volt, hogy ledől róla a motor. az enyém legalábbis. Hondához meg jó volt. A legjobb ha a villakiflit emeli. akkor még a villaszárat is ki tudod venni, stb.
-
alvaro
senior tag
Na, ide is bemásolom...
80000 (96000), újra See&See, Csepel:
- Szokásos olaj + szűrők (ha nem változott semmi, továbbra is castrol 10w40).
- Második eset, hogy szelepet kellett állítani, megint 2db lapkára volt szükség.
- A tükrök végre fölkerültek - bár még nem hoztam el, csak telefonáltam, szóval inkább azt írom, lekopogomMert legutóbb kiderült, hogy mégse passzolnak, kellett hozzá faragni átalakítót... a jobbost egyébként elhagytam kb. 5000km-rel ezelőtt Lovasberény és Nadap között, meg se találtam többet
- A hátsó Heidenau K73-at nagyon szeretheti Teresa, mert az előző szerviz óta eltelt 10250km alatt gyakorlatilag kopásjelzőig megette. Tény, hogy ennek a távnak a felét 2 emberrel tette meg. Most jött rá a következő darab ugyanilyen, meglátjuk, ez mit villant. Hidegebb idő jön, házat se keresünk már, sőt shiNIN is visszakapta a saját motorját, így nagyobb arányban használom majd egyedül. Így talán többet bír majd - ez ki fog derülni.Ja, mindez kutya-féle számítási módszerrel:
- Kumulált karbantartási költség cca 821 ezer huf / 59300km = 13.84huf/km
- Adó+biztosítás+műszaki: 105 ezer huf / 59300km = 1.77huf/km
- Üzemanyag 3.032l/100km 3 éves átlag, mai ára ~380ft/l = 11.52huf/kmÖsszesen 27.13huf/km
Vételár+papírok eddig a pillanatig 1045/59.3 = 17.62huf/km, folyamatosan csökken.
-
alvaro
senior tag
-
doc
nagyúr
válasz
alvaro #50215 üzenetére
az enyem kek, tokeletesen mukodik kb. 2 honapja, szerintem ez lehet az (bar az enyem kicsit mashogy nez ki, nem ilyen rajta a fekete minta)
a vasarlasnal igazabol egy szempont volt: keves helyet foglaljonehhez adtak egy pici zsakot amibe kicsire volt osszetekerve, ugyhogy ez lett
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #50211 üzenetére
-
yodamastah
őstag
A hetvegi 2 napos hungaroringes versenyek (R&R, V2 Kupa, GSXR klub kupa, Gyorsasagi OB stb..) meg emaradnak mert az F1 miatt modositott Hringet tovabbra sem vette at az UEM motoros palyanak
Mindez tegnap delutan derult ki. Nem kicsi balhe van
Aszem igy marad a szereles hetvegere....
-
doc
nagyúr
válasz
Shkiz0 #50207 üzenetére
en a Louisban vettem egy sajat logos kulterit a horvat nyaralashoz, tokeletesen mukodik, elol van ket femkarikas lyuk az aljan hogy a mocihoz lehessen rogziteni, es occso is volt
bar kemeny kulteri igenybevetellel (eso, stb) nem teszteltem, nalam garazsban lakik a motor, ott csak a por ellen vedi
az egyetlen kis hianyossaga, hogy nincs hovedo resz a kipufogonal, igy meg meleg motort esszel kell vele letakarni -
Most hogy lassan itt a szezon vége, vennem kéne egy szett emelőt, meg egy takaróponyvát télére.
Emelő-t ezt néztem, ennél olcsóbbat nem találtam. [link]
Viszont takaróponyvából sok fajtát találtam, ás árban is nagy a szórás.
Tudnátok ajánlani valami jót? Itt most nem feltétlen drágára gondolok -
ALI_G
veterán
Megashit, kakucsringen is rendezvény lesz szombaton, meg ugye kecsóringen is.
Euroringen nyílt nap lesz, de az drágább -
válasz
runner 125 #50133 üzenetére
sajnos nem.
Ha én lettem volna rögtön végigcsókolgattam volna azt a hosszú combjait -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #50188 üzenetére
van az a kenblock video amikor rr-t terel a faszi túra kormánnyal a bója pályán... förtelem ahogy kinéz, én nem értem ezt, csinálja egy hornettel vagy normális kormánnyal.
-
-
doc
nagyúr
-
#25954560
törölt tag
mert ketszemellyel celszeru ugy menni h mondjuk masfel orankent megallni akkor is ha az ember ugy erzi h meg kenyelmesen elvan. tankolni ugyis kell (legkesobb 200km-enkent nem art, horvat autopalyan neha van eleg nagy szunet ket kut kozott) es kesz. igy lehet egesz nap motorozni meg az ace-n is. masfel orankent ot-tiz perc nem halalos.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #50188 üzenetére
jolvanna.
pedig en anno gondolkoztam sv 1000s-n, amire egyenes kormanyt tettem volna.
lehet ütni.
-
válasz
yodamastah #50185 üzenetére
jó itt én a 2. utasról beszélek... meg persze a tonna cuccról amit magaddal kell ,hogy vigyél egy nagyobb túrán
amúgy meg te elvetemült vagy azt tudjuk
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #50184 üzenetére
valakinek tetszik az r6/r1/akarmelyik sportmotor formaja/feke/futomuve/etc, az álmai motorja es ezeket a tulajdonsagokat semmilyen mas nakedben nem talalja meg, ezek mellett tápos vagy valami mas miatt nem kenyelmes neki a sportmotoros ulespozicio akkor jonnek ezek az oszverek.
szerintem semmi gond nincs veluk. -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #50184 üzenetére
MOndjuk en ugy vagyok vele hogy a spormotoros ules pozicio szerintem hosszu tavon kevesbe kenyelmetlen. SOkkal farasztobb, de ha jol ulsz a motoron akkor eloszlik a terheles annyira, hogy egesz nap motorozas utan se fog fajni semmid.. egyszeruen csak el leszel faradva. Persze van akinek az a kenyelmeten az ha dolgoznak az izmai. Azzal nem lehet mit csinalni az uljon csak a seggen 800km-t
Volt tura motorom azon mindig szejel ultem a seggem. Gixxerrel meg a muanyag ulessel se volt ilyen gondom hosszu turakon.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #50182 üzenetére
Tuono az jó, de naked. Én láttam Rsv-t meg R6 ot is egyenes kormánnyal. Tehát a tetőtől talpig idomosat. Az egyik hirdetésben volt és az írta a tulaj, hogy így kényelmes. -miért nem vettél kényelmes motort eleve te gyökér
Szóval ha SV S akkor csúnya, ha sima SV akkor jó.
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #50182 üzenetére
ezt mondom en is. enyem is ilyen, persze anno tudtam hogy mit veszek de ahogy oregszik az ember... szoval valtoznak az igenyek.
mod: beletrafaltam a 39-be?
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #50171 üzenetére
Pedig sztem van letjogosultsaga ezeknek. Pl tuono. Kar hogy kevesen csinalnak hasonlot. Valamelyik nap raultem egy turamotorra. Valami 600as hamaha volt. Megloktem az elejet , es b*z 4-et lengett fel le mire megallt. Na en ilyennel soha nem akarok mar motorozni
Persze allitani a futomuvon meg semmit nem lehet... mintha ez olyan luxus lenne
-
válasz
TayRol #50177 üzenetére
jah jah... Attila r1- t próbáltam ki.. semmivel sem haslósabb mint az enyém
... én valszeg bírnám is csak a hátsó személynek nem kívánnám azt kínt ...
Amúgy Attilával azóta voltam túrázni többször is és igen hozta a kis oldal táskát az r1 re
200 felett azért lifeg rendessen
-
válasz
Topiccsendőr #50171 üzenetére
aham szvl lehetséges csak felejtsem el a f@szba
tetszik a sport motor r1 et is vennék én szívesen, de kéne egy túra motor is... nincs mese bankot kell rabolni
Tayrol :
én inkább egy dl1000 mint banditba gondolkozom ... ültem mindkettőn a dl1000 kényelmesebb és inkább túrásabb szerintem mint egy bandita pl ,de ha nagy leszek akkor egy 1200gs sem lesz
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #50171 üzenetére
na, ilyet láttam én, csak nem rr-en, hanem intruderen... az se nézett ám ki rosszul
-
TayRol
nagyúr
válasz
Steven #50160 üzenetére
asszony sosem panaszkodik a bandit hatso ulesen. a gsx1250fa-n is ugyan ez a szek van.
tegnap lattam egy tiger 800-as motort, nagyon jol nez ki eloben.
csak az a bajom hogy ket szemellyel es full csomaggal mar megerzi a motorom a sulyt. nem csak a blokk hanem a futomu is. a kovetkezo vas valami komolyabb lesz...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Steven #50160 üzenetére
Nekem elég szélsőséges a véleményem ebből a szempontból.
Egy nagyjából sportmotort egyenes kormánnyal nem tudok elképzelni de láttam olyat, és őszintén megmondom azt a kezét vágnám le a tulajnak, amelyikkel rárakta
Ne akarjunk Kamazzal bevásárolni, meg sportmotort túramotorrá alakítani. Vagy más motort kell venni, vagy megszokni. Még attól kapok hidegrázást, ha az RR en meglátom a dobozt a hátsó ülésen konzollal. Az igazi vadparasztos. -
doc
nagyúr
válasz
Steven #50160 üzenetére
a vegen mar az enyemnek sem volt oszinte a mosolya, kb. a horvat hatarnal mondta hogy mar baromira faj a segge, de onnan mar szerencsere nem voltunk messze (550 km utan, kb. 1 ora volt meg vissza)
visszafele eleg sokat jottunk autopalyan, Zagrabtol egesz Letenyeig, ott semmi gondja nem volt
mondjuk o parszor majdnem elaludt hatul, volt hogy en utogettem a terdet hogy bazzeg ebredj mar fel
viszont gondolkodom egy dupla zseles ulesmodositason, csak mocskos draga -
Djuree
félisten
válasz
Integra #50161 üzenetére
azért a c vitamin túladagolással vigyázni kell, a sok sem jó. haver bele volt buzulva a c vitaminba, napi több 1000mg-ot bevett, és 1 hónap múlva teljesen szétcsúszott. reszketett, rossz közérzete volt, fáradt és gyenge volt napokon át. nem tudta az orvos mi a baja, leállt a c-ről, és pár nap múlva semmi baja
viszont egy 500mg az kell naponta....
persuader: hát valamit valamiért. miért nem akarják ezt felfogni egyesek? 250k-ért nem kapsz gyári új állapotú motort, ezért 250k. ez is a magyar mentalitás, legyen nagyon olcsó de semmi baja sem legyen
na persze, meg a kis faszom. ha ennyiért zsír gyári állapotú motort lehetne kapni, ki venne új motort, senki.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #50152 üzenetére
c vitamin túladagolás és algopirin.
jobbulást! -
párom nem akart 600km et szenvedni hátúl sv-n ... az az igazság , hogy vagy csere kéne vagy át kéne alakítani az sv-t nagyon meg szerettem...helyette még dl1000s-t néztem .. azon ültem olyan mint egy busz
párom azt mondta azon még hátul el is tudna aludni...
az átalakításba viszont persuader tud esetleg segíteni szvl..:
lehetséges átalakítani úgy a motort , hogy magasabb kormányt (túra) kapjon , meg valahogy kényelmesebb ülést főleg páromnak hogy egyenesebben üljünk , mint pl az új gsx1250fa -n
jah és még valami persuader jobbulást!vagy még egy megoldás két motor kell
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #50155 üzenetére
Nincs kis sportmotor manapság egyik márka kínálatában sem.
A 125 ös 2T a legjobb átmenet a 30 lóerejével, bontók tele Rotaxszal, de az is olyan, hogy megveszed ráköltesz egy valag lóvét, utána jó. Nincs jó alternatíva sportszegmensben.
Sajnos el kell fogadni, hogy egy bizonyos összeg alatt az ember egy motornak látszó tárgyat kap csak.Gs500 ról:
Most szedtünk darabokra egyet. A kartelban egy horog volt damillal!!! Mia f szt keres egy motorban ilyesmi???
Mit várunk mi az igénytelen pénztelen motortulajoktól, milyen motorokat adnak el a használtpiacon? Gondoljunk ebbe bele. -
Haza jöttem Horvátból ... sajna kocsival voltam... iszonyat sok motoros volt ott több mint az autós , brutál szerpentinek vannak úgy , hogy jövőre motorral kell menni... viszont vicces ,hogy a helyiek r6- r1 gixer + PAPUCS + RÖVID nadrág a trend
Viszont nem az én korosztályom rohangál 1000 motorotokkal szerintem az átlag az mind 40+ volt.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #50152 üzenetére
Esetleg mehetünk vasárnap is, ha szombaton zárt nap lesz kecsóringen.
Már ha rendbe jössz. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #50151 üzenetére
es akkor mit erdemes nezni, ha az ember kicsi nagymotort akar?
-
Topiccsendőr
addikt
Kimegy az izzód, ami azért gyakori. Japppppán belpiacos az is. Itthon nem kaptam hozzá megfelelő teljesítményűt, a gyökér előző tulaj meg belecsattintott egy 55 W osat. Majdnem leégett az egész. Tudod milyen gányolások vannak ezeken a motorokon? És mind abból fakad, hogy itthon nem kapni hozzá semmit. Kuplungot sem. Mit csinál a gyökér? Belerak mégegy fémlamellát. Kopó alkatrészekkel is szarban van az ember, nem kell tönkremennie semminek. Én megnéztem azért párat.
Ezek régi motorok. A hátsó fékkar csapjától kezdve az öreg kiegyenlítőtartályig minden szar. Még működik, úgy ahogy, de szar. Le kéne cserélni a motor felét, hogy azt mondd oké, ez most egy motor. Most tisztán műszaki dolgokról beszélünk, esztétika szóba se jött. Arról nem is beszélve, hogy ha kimérnénk a hajtókarcsapágyakat, vezérműcsapágyazást, azért kerekedne a szemed, milyen jó is az az állapot. Menni megy. De nem jelenti azt hogy örökélet+ két nap, csak azért, mert az etz korszakban hallottad a csörömpölését a dugattyúnak, meg annyira elmehet a főtengely, hogy gyújtásproblémák is lehetnek belőle, de megy. Ez egyszer áll meg, akkor viszont nagyon, addig meg semmi jelet nem ad. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #50148 üzenetére
Figyu már, mielőtt lyukra megyünk...[link]
-
válasz
Topiccsendőr #50142 üzenetére
Amikor tönkremegy... Már amikor...
Nekem egy fesszabi durrant el a 3 év alatt. Angliából meg van hozzá alkatrész. Főleg a 400asokhoz. -
doc
nagyúr
Triumph Rocket, 200 Nm 2500-as fordulatnal, atyaisten
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #50124 üzenetére
Nagy respect, nekem egyelőre ez egy vágyálom, hogy akárcsak amatőr kupában is indulhassak.
Ha lehet egy indiszkrét kérdésem, hány éves vagy? nem muszáj válaszolni és akár privátba is megírhatod. -
Prof01
veterán
válasz
mocsanisi #50134 üzenetére
250-300 körül mozognak, de alaposan nézd meg őket, mert ha kifogsz vmi széthajtott szart, akkor legalább ennyit még rá is költhetsz. Én 250-ért vettem az enyémet és nagyon szeretem.
Igaz már kezdem kicsinek érezni, főleg a hosszabb utak alkalmával, mert kicsi az utazó sebessége (100-110), de kezdő motornak tökéletes.
-
mocsanisi
senior tag
Jövő szezonra elgondolkodtam egy FZR 250-en. Nézegettem az árakat, de nagyon nagy a szórás. Milyen árban mozognak azok a példányok, amiket érdemes lehetne megvenni. Jelenleg robogózom, azért gondoltam 250-esre hogy tanuljak meg rendesen motorozni, utána jöhet esetleg nagyobb. Majd, idővel...
-
shiNIN
tag
Vettem ma egy sötétített plexit. Egy dolog, hogy a csaj közölte, hogy hát egy hónapja, mikor kérdeztük, még volt víztiszta, de azóta nincs, de a rendelés megjegyzésre élből válaszolta, hogy kicsit sem tuti, hogy az európai raktárban van, valamint az országban másutt tuti nem kapok. Kb. olyan hangsúllyal, hogy adjam fel, nem lesz plexim kb. soha. Nem igazán tudom, mit akart, vegyek még egy sisakot a plexi helyett?
De sötétített volt (azt meg se kérdeztem először, pedig gondoltam rá korábban, no meg annak van előnye és hátránya is), majd meglátjuk, hogy válik be. A nap vakítását nagyon nem szeretem, alkonyatkor viszont annyira nem lesz jó. De túlélem. Éjjel pedig iszonyúan ritkán és úgyis lassan megyek, valamint fel is lehet hajtani.
A motorozásba pedig még bele kell jönnöm, de azért nem fog túl sokáig tartani a korábbi picike szintem elérése. -
Integra
titán
-
.
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #50124 üzenetére
igy osszeadva szép szamok jonnek ki. en is maradok Kecsonal.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #50124 üzenetére
nem semmi, le a kalappal
-
yodamastah
őstag
válasz
Integra #50123 üzenetére
6 futam van elvileg. Plusz keszulni is kell. 2010ben szezon elejen kb 2 honapig csak a geometriat meg a futomuvet allitgattam (uj gumi marka es meret valtas volt eleg drasztikus). Meg persze vissza kellett razodni a motorozasba fel ev kihagyas utan. Szoval szamolni kell ugy 15 palyanappal egesz evre, ennyibol kb kijott. Sztem en ugy 20at mentem max. 1 nap motorozas ultra tescosan megoldva 40-45e ft ha mindent beleszamolsz (azt nem szamolva hogy aznap nem dolgoztal semmit hehe). Persze ha nem 2:00 korul mesz akkor olcsobb. 2:15 koridovelel egy par gumi eleg 1 egesz evre, de 30e alatt ugy sem jon ki.
En annyira tescoba nyomtam hogy szarra kopott fekbetet, hasnzalt gumi, egesz evben en szereltem a motort, es mindig labon mentem ki ugy hogy felgumipokoztam az emeloket meg az osszes felszerlest a hatso idomra. Utanfutos vagy furgonos megoldasra mar nem maradt zseton... De igy is egy vagyon tud lenni egy szezon... ez persze relativ. Autoval 5-10x penz lenne a legalapabb gyorsasagi sorozatban menni...
A nevezes amugy futamonkent 20e volt. Ebben minden benne van aznapra. Kajatol a napernyo tarto csajokig. Ez rohadt olcsonak szamit. A MOL sok penzt belerakott szerintem hogy osszejojjon.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #50122 üzenetére
egyébként évre vetítve mondjuk mit jelent anyagilag ez a sorozat? úgy, hogy ideális esetről beszélünk és nem esel, csak gumik, kopó alkatrészek, logisztika, nevezés etc.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #50120 üzenetére
jó nekem kecsó
-
yodamastah
őstag
válasz
Integra #50116 üzenetére
Egy amator versenysorozat. Tavaly a MOL sponzoralta, eleg szinvonalas volt az egesz. Most egy kicsit lightosabb mar, meg joval kevesebben is indulnak iden. De ettol meg egesz jol meg van csinalva. Azoknak valo akik mar azert eleg jo koridoket mennek, de nem a magyar bajnoksag szintje, ahol VB meg Alpok Adria szintu emberke mennek elol. Hungaroringen van/volt a legtobb futam. 1:59-2:00 idovel dobogora lehet allni. Pannonia ring 2:05 korul megy az 1000es eleje.
roadandride.hu
-
TayRol
nagyúr
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #50106 üzenetére
mit takar ez az r&r pontosan? valami spéci motoros nap?
-
doc
nagyúr
-
boogie84
veterán
válasz
yodamastah #50112 üzenetére
A Hring az ott lesz, kérdés h lesz e rajta motorverseny.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #50111 üzenetére
Igen sajnos en is penz hiany miatt hagytam abba. Az volt a terv hogy iden megnyerem de oda meg tobb penz kellett volna, de idenre meg kevesebb volt mint tavaly. Sajnos mar tavaly is a tobbiek ledobalt gumiaival mentem, ennel lejjebb meg mar nem tudom adni
MIndegy jo moka volt, ha lesz zseton akkor meg megyunk ujra. A hring ott lesz 20 ev mulva is, nem szalad el
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #50109 üzenetére
Jó buli ez, kár, hogy k drága.
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #50109 üzenetére
Kecsoringen a Talmas sisakban versenyzo kissracot 2 evig jarattak gyorsulasira, most az 1-9. hely barmelyikerol indul is az elso kanyarban elsokent fordul. igaz utana lehagyjak nehanyan de akkor is.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #50092 üzenetére
Valtozo, de nem annyira gyilok mint mondjuk a koztarsasag kupa. Iden nemtudom mit valtozott a versenyzok hozzaallasa, en csak tavaly mentem. Nekem a T2 sokkal neccesebbnek tunik, mert amit a rajnal elrontotam abbol 3-4 helyet midig a T2ben hoztam vissza, mert az egy igen jo kifekezos kanyar. Itt van egy video az egyik tavalyi rajtrol [link] Ezt a felsved vette fel. Itt jol latni hogy ugy beragadtam mint az allat. En a piros feher ruhaban rajtoltam az elso sorbol 2. helyrol, es meg a 4. sorbol is volt aki megelozott
Viszont a tempom jo volt, a verseny vegere 2. helyig vissza tudtam kuzdeni magam. MIndenesetre atom gaz volt tavaly minden rajtom. Az meg hagyjan hogy -40 Le, de nagyon rosszul indulok el. kb 80ig 1be kene csusztatnia kuplungot 10e fordulat kornyeken. De ezt sosem gyakoroltam. Ugy indultam a rajtokon mint amikor a piros lampanal lindulok csak nyel gazt huztam miutan megfogott a kuplung... hat ennyit szamit egy jo rajt... marha nehez az itt elveszett pozicikat a versny kozben visszaszedegetni... de legalabb izgalmas volt minden futam
-
boogie84
veterán
válasz
Topiccsendőr #50105 üzenetére
Senkit sem érdekel hogy néz ki a motoron! De azt látod h a bukón kívül csak a szája védi meg a haláltól? Az is csak akkor ha leszaxizza a halált h ne vigye magával. (Vagy éppen a bokasérüléstől.)
(#50108) persuader: Miből gondolod h nem tud? Inkább csak marhára felelőtlen!
Neki csak az számít h minél többen nézzék meg az utcán. Lehet h egyszer úgy fog járni mint Tüzi, h megnézi h ki nézi és benéz vmi autó egyik szélvédőjén.
Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SörcsaPH!
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 dokkoló
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Lenovo Thinkpad T480 csak belső akku. 8-32GB 256GB-2TB
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest