Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
_seth_
veterán
Láttam ma egy autót és érdekelne, hogy milyen is volt pontosan, ennyit tudok róla:
-Méretileg mint egy porsche cayanne(?), szép fekete verda nagy min 18 de még inkább nagyobb kerekekkel.
-A lámpája kicsit mercis de az eleje nagyon ronda
-A hátulja is nagyon ronda mint ahogyan az egész autó
-Tuti, hogy vmi új modell lehet mert még ilyet nem láttam
Ázsiai lehetett talán?
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
Phantom Lord #4254 üzenetére
vagy ott se..
a bentely-nél spec bécsben is csak vakargatták a fejüket (itthon nincsen szervíz) a zsenik és áthárították a feladatot az angolokra, egyszerűen kiküldték a computer hibákat, hogy hátha ők rájönnek mi van.. 50 millás rakat szar. -
Rick4
félisten
ma votunk a haverral Kecskeméten, körülnéztünk kicsit, találtunk V40es volvo kombit, 1.8as motorral, 97es évjárattal, abs, esp, digit klíma, légzsákok, elektromos ablakok, elég korrekt állapotban 1.1 milláért. elég jónak tünik, olyan árban van, mint az opel astra, és mégsem opel. az alkatrészárak is elég korrektek, az egész gép műszakilag egy mitsubishi carisma...
-
Dumb
senior tag
Itt van pár szépoutó
Van egy SEC a végén Rick-nek
[link]
-
Rick4
félisten
ez nem lenne rossz gép, ha nem lett volna szériahibás ez a 2.8as motor, nekem is ilyennel volt szerelve a 126osom....sajnos a 3. henger valami oknál fogva sokkal jobban kopik mint a többi, vagy olaj, vagy vízprobléma lehet ott, de 3 motornál is ugyanaz volt a hiba. egyébként ezen felül meg bármit kibír..
Jockeynak is 126osa volt, Bobby meg egy 107 SLC-vel szaladgált...a rendszáma EWING 4 volt..
[Szerkesztve] -
Dumb
senior tag
Ez nagyon ütős
[link] Annyi mint 185 LE, 1460 kg-hoz, 205 a vége.
-
dabadab
titán
válasz
Gebriel #4222 üzenetére
''Ő ugyan olyan ember mint egy szuzuki vásárló''
Ebben teljesen igazad van, de viszont - es ellenben - teljesen mas vasarlo.
Aki Cayenne-t vesz, az - mittomen, kb - tizenotszor v. husszor annyival jarul hozza a ceg profitjahoz, mint egy Swift vasarloja (az arany durvabb annal, mint amit pusztan a listaar sugall, mivel a Porschenel joval nagyobb a profitrata, mint a tomeggyartoknal). A Porsche luxusmarka: itt az egesz eves arbevetel egy mareknyi ugyfeltol jon.
Az a hozzaallas, amirol beszelsz, remekul mukodik mondjuk a Tesconal: ott nem szabad egyeni igenyekkel foglalkozni, mert egesz egyszeruen nem eri meg, azt kell adni, ami a legtobb embernek az esetek nagy reszeben megfelelo, vege, ott a polcon, vegye le.
Ellenben a luxuscikkeknel ez nem megy: ha csak egyetlen valaki meggondolja magat es Cayenne helyett mondjuk Lexus RX-et vesz, az komoly ervagas. Ennek megfeleloen kell foglalkozni az ugyfellel, magyarul ki kell nyalni a segget. Nem azert, mert felisten v felsobbrendu, hanem egyszeruen azert, mert baszott sok penzt otthagy.
Ennyi.
(Egyebkent a dolognak szerintem valamennyire a sima autoknal is mukodnie kellene, azokbol sem adnak el annyira sokat: de eleg sok szalonban van az, hogy le se szarjak az embert, direk kuzdeni kell azert, hogy az ember autot vehessen (mondjuk en nem kuzdottem ilyen helyeken, ha mar az elejen ennyire nem erdeklem oket, akkor kepzelem, mit produkalhatnak kesobb)). -
lajafix
addikt
válasz
#16741888 #4269 üzenetére
nem is akarnak régi minőséget gyártani. Mert az drága volna. A régi minőség elég egyszerű technika volt a maihoz képest, jóval hosszabb fejlesztési ciklusokkal. Erre megszűnt a vevői igény.
''persze a németekkel a full létszámot fizettetik, így azért lehet pénzt csinálni elég egyszerűen'' Hidd el Jürgen nem ennyire hülye, nézik ők a bérjegyzéket is, nem lehet ezt így beadni még kölcsönzött melósokkal sem. -
lajafix
addikt
válasz
hobizoli #4261 üzenetére
Autóipar nem az ISO hanem inkább a QS9000 szerint üzemel.
A magyar menedzserek meg tényleg inkább postások, ritka köztük a jó.
''Ha vmin valtoztani kene, akkor derul ki, hogy valojaban a seggnyalason kivul meg nem ertenek semmihez, csak jonnek hujebbnel-hujebb megoldasi oltetekkel. ''
Most jönnek megoldási ötletekkel vagy nem? Mert ha igen, akkor ez a mondat nem túl kerek.
''Meg a problemat nem megoldjak a problemat, hanem ''csak'' kezelik. ''Vazzeg a menedzser se kér meg, hogy te hozz helyete pl üzleti döntéseket, mert azalatt leszalad kicseréli a szerszámgépben a tokmányt, mert lemérte reggel hogy elkopott tűrésen kívűlre!
Szereptévesztésben vagy. Persze ha a gyártás vezetője nem tudja hatékonyan megoldani a gondot, akkor ott komoly bajok vannak.
''Attol hogy vmit pl 2x surubben ellenorzol, vagy szigorubb hatarerteknek kell megfelelni, meg hiba maga ugyanugy fennall tovabbra is, nem szunik meg...''
Bizony meg is kellene oldani a hibát, ha sikerül rájönni hogy mi okozza, nem véletlenül vannak a minbizt módszerek. Bár az is megoldás, hogy azt mondják, hogy ez így drága, nem csinálunk semmit. Csak ennek egyéb következményei vannak. -
#16741888
törölt tag
válasz
lajafix #4268 üzenetére
'' vezetőtől a versenyképes költségszint fenntartása függ, aminek bizony egyik eszköze, a létszám leszorítása és a bérek erős lenyomása.''
Igen, ez teljesen rendbenvan, nade akkor ne akarjunk a régi minőséget gyártani... Tudod igazán az az undorító ebben hogy a németek kiszámolják/tapasztalat alapján tudják hány ember kell adott munkára,(húzós) a magyarok vagy beválalják(jobbesetben), vagy ami rosszabb alálicitálnak(természetesen úgy hogy fogalmuk sincs mit kell csinálni, ez alap
) utána az alálicitált létszámot is csökkentik, persze a németekkel a full létszámot fizettetik, így azért lehet pénzt csinálni elég egyszerűen.
Egyébként nem gyártunk inkább supportálunk, de mondom kisérteties a hasonlóság. Szerintem hagyjuk abba mielőtt teljesen off lesz a topik. -
lajafix
addikt
válasz
#16741888 #4260 üzenetére
ne mond hogy nincs nálatok meo? Ha már ilyen kontraproduktívan álltok, akkor nincs már sok hátra a gyáratoknak. Fejlesztések, új szériák vannak még?
''Addíg amíg a vezető premiuma attól függ hogy mennyit tud elvenni a melóstól, senkinevárjon minőségi termelést, nem is lesz itt soha.''
A vezetőtől a versenyképes költségszint fenntartása függ, aminek bizony egyik eszköze, a létszám leszorítása és a bérek erős lenyomása. Talán nem mondok újat, hogy a magyar termelésnek a környékbeli országok költségével kell(ene) tudni versenyezni.
''Azért érdekes hogy a 90es évek második felére remlottak le a német autók is, amikor elkezdték kiszervezni a gyártást.... ''
Erre mondtam hogy ennek nem csak a kiszervezés, hanem a tervezés és a beépített külsős alkatrészek is az okai. Persze gyárhatnának mindent No-ban csak azon az árszinten Jürgen se venné meg a Golfot, nemhogy Kovács úr. -
hobizoli
nagyúr
[link]
hobizoli -
Rick4
félisten
válasz
legiaap #4262 üzenetére
na ja, akinek még nincs jogsija, az hajtsa ezt, ha szerencséd van alkohollal megy a motorja, és akár 50nel is megy...
nem is rosszak ezek: [link]
lehet driftelni is velük....nekem is van kettő, egy clk gtr coupe, meg egy terepjáró, fent vannak a tévé tetején...
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #4263 üzenetére
Hat ha mar autos topik irok egy autos peldat erre. Az 51-s uton jarok a meloba, asszem aki jar rajta az tudja mijen ''jo''. Na itt sem am azt csinaljak, hogy kiallnak a KPM-s tengelyterhelst is mero kamionnal sorban kiallitani a tulbuggyantott kavicsszallitokat, amik miatt nyomvajus az ut, nem...(miutan felujitottak sem telt el sok ido ugyanolyan lett, persze ebben szerepe van a kivitelezonak is)
Kiraknak egy 60-s tablat ra, es akkor evekre meg van ''javitva'' az ut, es utana meg ki is allnak merni, hogy de betartod-e azt a 60-t...
Biztos olcsobb a tabla meg felujitatni Mrd-kert majd, mint kiallni es beszednia lovet ra. Meg megtanitani a tgk-kat, hogy x terheles es jonapot jo zsiros buntivel, nem olyannal, ami eleve be van kalkulalva hiszen evente max 2x fogjak meg, es akkor is 1-2 fuvaron behozza azt.
A legszebb az egeszben, hogy az M0-tol ~300m-re mernek az 51-sen, 1.5km odebb Dunaharsztin mar lakott teruleten (gy.k. 50km/h) a Nemedi es az 51 ut keresztezodesben meg ~80-l mennek at vonatszeruen egymas seggeben ezek a tgk-k a piroson. Akkor is, amikor mar keresztbe van zold. Erdekes, ide nem birnak kiallni sosem... -
#16741888
törölt tag
Na hogy on is legyek, ezt:
[link] -
legiaap
félisten
Ilyet vegyetek:
[link]
Ez az Űber kocsi. -
hobizoli
nagyúr
válasz
lajafix #4259 üzenetére
Ne rohogtss mar, a minosegugyi eljarast maganak hatarozza meg a ceg sot, az ISO minositesnel is azt nezik betartod-e a sajat(!) eloirasaidat.
Aztan van az elmelet abban, meg a gyakorlat. Meg amikor vmi a gyakorlatban kivitelezhetetlen az elmelet szerint, akkor jon az oldd meg cimu mondat. Mert itthon a vezeto az joszerivel csak egy magyar-magyar tolmacs bologato ember, erdemi munkat nem vegez a 98%-k. Ha vmin valtoztani kene, akkor derul ki, hogy valojaban a seggnyalason kivul meg nem ertenek semmihez, csak jonnek hujebbnel-hujebb megoldasi oltetekkel. Meg a problemat nem megoldjak a problemat, hanem ''csak'' kezelik. Attol hogy vmit pl 2x surubben ellenorzol, vagy szigorubb hatarerteknek kell megfelelni, meg hiba maga ugyanugy fennall tovabbra is, nem szunik meg...
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
lajafix #4259 üzenetére
MEO?
na ne röhögtess, el tudom képzelni milyen lehet, vicces.
Tudod addíg amíg lassan már én mondom az embereimnek hogy ne dolgozzanak egyre magasabb szinten mert ők/mi vagyis a melós szopja be, addíg igenis nagyon sok köze van a kettőnek egymáshoz, lásd amit hobizoli mondott, ugyanaz.
Addíg amíg a vezető premiuma attól függ hogy mennyit tud elvenni a melóstól, senkinevárjon minőségi termelést, nem is lesz itt soha.
Azért érdekes hogy a 90es évek második felére remlottak le a német autók is, amikor elkezdték kiszervezni a gyártást.... ez most egy erős tipp, de gyanítom nem járok messze az igazságtól.
-
Ilyet még nem javítottam...
Az alapvillamossággal általában nincs baj (világítás, index, fűtés, ablaktörlő, generátor, önindítómotor...), minden autónál, a vezérléseket / érzékelőket nehéz kimérni...mégha ki is van olvasva a hibakód, valamikor jónak titulálja a hibást is, valamikor meg hülyeséget mond.... -
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #4253 üzenetére
Es ez reszben azert van igy, mert fejnehezek a cegek, van 100 vezeto, meg 70 melos. Idetlen egy arany. A 100 vezeto egyenkent 3-4x annyit keres, mint egy melos, plusz meg fizetik az eletet is: kocsi, mobil, notebook, benzin, kisf@szom...van ahol meg a keglit berlik meg fizetik a rezsijet, amiben pusztul.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #4197 üzenetére
Hat, nekem van par jappo alkatresz is a vasban, pedig EU gyarto a Fiat, tortenetesen az csiga az egy IHI egyseg (IHI RHB5 VL7E) -monnyuk ez mar a Uno-koz is ez volt '85-ben-, na ez azert nem egy es nem ketto db ijen vasban ment mar el az orok nyomasmezokre -bar ez inkabb juzer error miatt szokott lenni.
Meg van egy az injektorsort huto centrifugal ventillator is, hat ez is befaradt mar par PGT-ben. Ekkor ''csak'' a injektorok tomitese olvad ki a szivosorbol a fokozotabb ho miatt, szoval nem gaz, hogy falsot sziv, illetve nyomason meg szokik a levego....aaa
Na meg par juzernel mar elofordult, hogy a nagykeraly NGK gyertyak kozul 1-2-nek megrepdt a keramia resze, oszt kisse felrehuzott a gyujtoszikra...bar ez a Bosch-l is elofordul.
A mk2 HGT-ben Hitachi ECU van. Hat ez sem jelenti azt, hogy 0% lett a hibarata...
hobizoli -
#16741888
törölt tag
válasz
fokukac #4224 üzenetére
Itt nem a munkamorálal van a baj, hanem az idióta szervezeti felépítéssel, addíg amíg a munkás nem lesz abban érdekelt hogy minőséget termeljen addíg soha nem is fog.
Addíg amíg a vezetők bére attól függ hogy mennyit tudnak a munkásokon spórolni, soha nem lesz jó minőség ugyanis a legkevesebb munkaerővel elérhető legnagyobb mennyiségre mennek rá, -a magyar vezetés-, addíg mindíg koppra lesz számolva az elvárt mennyiségű termékhez az emberek száma. Egy német már máshogy gondolkodik, ő megnézi azt hogy egy koppra járatott ember milyen minőségben tud termelni , az itteni üzemek gondolom én magyar vezetőkkel dolgoznak(mint a mi cégünknél, 1-1német van akik full el vannak nyomva, ugyan gyökeresen más terület de szerintem ez mindenhol így van) így nincs min csodálkozni.
Boschnál tutira ugyanaz van, a létező legkevesebb emberrel próbálják legyártattni az elvárt mennyiséget, x emberrel kevesebbel mint amit a németek fizetnek, az a pénz megmarad az itteni vezetők zsebében, az anyacéget ért kritikák meg úgyse jutnak el idáig. Hameg mégis akkor mey a sablonbeschwerdeválasz vissza, tut uns sehr leid, máskor jobban figyelünk, és a kollégákat nachschulungoljuk.
mintha tehetne róla. Ilyen világ ez.
[Szerkesztve] -
Rick4
félisten
vegyes érzelem: [link] nehezen tudom eldönteni, mi a jobb, ha a ferrarim, vagy a kispolskim lángol az út szélén...
-
Rick4
félisten
válasz
(Kolombusz) #4248 üzenetére
én tudatosan gondolkodom előre, kicserélek olyan dolgokat is, amik még jók, de kopó alkatrészek, nem szeretnék olyan dologgal szembesülni az otthontól 300kmre, ami súlyos pénzbe sem kerül, és megelőzhető lett volna. ( automata miatt trélerezni nem a legolcsóbb dolog ).... ha nagyon zavar, hogy kérdezek, akkor ne olvasd..
használt autónál szerintem érdemes átolvasni a totalcar népitéleteket, ha csak pár dolog marad meg benned az olvaasottakból, már lehet, hogy ki tudsz szúrni valamit..
-
(Kolombusz)
veterán
-
Rick4
félisten
válasz
Ragadozó #4243 üzenetére
csak azért kérdem, mert nekem egy chevrolet lumina APV-m van, 3.1 V6os. nincs baj sem vele, de ha lenne is, ott egy frankó 600oldalas szerelési könyvem, abból jól lehet dolgozni, érdekes, ha beleássa magát az ember, csak egy kicsivel bonyolultabb, mint egy lada.. ilyesmi autóval valami tapasztalat?
-
Dumb
senior tag
válasz
(Kolombusz) #4241 üzenetére
-
Dirtyz
őstag
Köszi mindenkinek!
-
Dr. Ernő
tag
válasz
(Kolombusz) #4241 üzenetére
Ja a kárpit érdekes, de ez a régi csillagos hangulat, stílus.
-
Általában strapa bíróbak az amerikai autók, mint az európai autók.
Nagy motor (nagy köbcenti, de kicsi fordulatszám, ki visz a világból), robosztus futómű, szinte csak automata van, rengeteg kormányváltókaros ( kicsit fura ott váltani, mégha automata is...)
Mivel az usa-ban nagy távolságokat kell megtenni, emiatt nagy tank, szinte csak benzines autók vannak (ennek azért utána nézek, megkérdem kint élő ismerőseimet...). Benzin olcsó. Nem fabrikálhatod az autódat az udvaron, vagy utcán....csak szerviz...
Ami nálunk extra, ott széria felszerelés, amit nem szeretek, hogy magától beköti az övet, idegesít....
Ami megfordult nálam: Pontiac (knight rideres), GM, chrysler (amerikai verzió), ford (érdekesek), Honda, chevrolet (több féle), Jeep...ennyire emlékszem hirtelen...
Amelyik nem amerikai, mielőtt belém kötnétek, az amcsi verzióra gondoltam...Mivel új kocsikkal (amerikai) nem találkoztam nem mondok véleményt...
[Szerkesztve] -
(Kolombusz)
veterán
válasz
Dr. Ernő #4239 üzenetére
Na, ez szép.
Csak gagyi a kárpitozás, egy ilyen elegáns autóban egyenlő a viccel. A bőr lenne vagány, de sajnos ahogy nézem, szép bőrrel ilyet kapni körülbelül lehetetlen, de legalábbis nagyon nehéz.
Jövő nyáron/ősszel, ha minden jól megy és bejutok az orvosira, akkor megpróbálok hozzájutni egyhez.
[Szerkesztve] -
Rick4
félisten
-
Dr. Ernő
tag
válasz
(Kolombusz) #4196 üzenetére
Olajfolyás a váltónál, difinél, kardántengely problémák, apró elektronikus hibák.
Szerintem ilyen Mercit kintről érdemes hozni, ismerve a hazai viszonyokat.
E36 AMG nem volt csak C36. E osztályból E50 és E55 volt.
Kabrióbol az induló modell az E200 136 ló, 1630 kg nem lehet egy versenygép, de
van megjelenése. (volt még E220 (150) és E320 (220, hat henger) mindhez van kéziváltó)
Nem olcsó, de csodálatos igazi Merci
[link]
(automatát jobb kerülni, sokba lehet ha baj van vele)
[Szerkesztve] -
Dirtyz
őstag
Nem tudtok olyan boltot Budapesten, ahol Ferraris cuccokat ( sapka, zászló, törülköző ) lehet kapni?
-
Integra
titán
válasz
Atlantis #4229 üzenetére
az a baj, hogy nem
nézd vissza
hónapok óta képtelen rá hogy minimális ész szoruljon bele.
való igaz hogy nekem is... de baszki, hónapokon át scrollozol és semmi, az ég világon semmi változás. egy különbség van, hogy más árnyaltabban mondja ki azt hogy te egy fasz vagy, én meg megmondom egyenesen.
egyszerűen agyrém hogy amig nincsen addig lehet normálisan konkrétan beszélgetni, utána jön a béjemvé ömlengés és ostobaságok tömkelege és akkor az ember inkább arrébb megy. nem tűnik neked se fel, hogy a régebbiek közül mennyivel kevesebbet írnak ide és hogy miért?
hát ezért, mert az ilyen kis fajankók szétszemetelik az egészet, és ha megmondod neki hogy édes fiam hülye vagy, akkor megsértődik.
és hónapok telnek el és ugyanaz megy továbbra is.
és ugyanazt csinálja új nicken is.
szerinted az ilyen normális?
én csak skizónak hivom az ilyet.
kész vicc, egy agyrém.
én mondtam már neki hogy hol talál meg aztán arcoskodhat, de eddig nem nagyon vitte rá a dolog hogy élőben is bizonyítson..
nem csodálom hogy Vladnak is tele a töke már pár emberrel...
absz megértem őt is
mod:
és még valami
az hogy mindenki lenyeli és nem szól be, még nem jogosítja az ilyenfajtát arra fel, hogy ő gátlástalanul tovább csinálja, csak azért mert mindenki toleráns... undorító az ilyen
[Szerkesztve] -
Atlantis
veterán
Kicsit takarítottam...
Még egyszer megkérek mindenkit, ha 4-5 percen belül ír még egy HSZ-t, használja a MOD gombot. Többekre vonatkozik itt a topicban, most nem írok neveket. Ezentől minden HSZ-t szó nélkül törlök, ami MOD időn belül lett elkövetve.
dragonfix: még egy ilyen ámokfutás, mint a mai és pihenő lesz. Ezt a stílust nem szeressük, lehet véleményt nyilvánítani, de ne így.
Integra: Ha valaki szándékosan kötekszik, ne vedd a lapot. Hagyd rá, közönség híján majd abbahagyja. Tudják, hogy ingerlékeny vagy és erre alapoznak. -
válasz
dragonfx #4223 üzenetére
3 liter 5w-50 rally Mobil-1 olaj + gyári szűrők+gyertya...azért aki megveszi a MOLos botond olajat a full mercijébe (taxisok zöme)...
Kútas mesélte. mikor a roma emberkék bejöttek hozá olajat venni, az 1200-es zsigába...a hetedik liternél, már kiment, hogy mi a fenét csinálnak, akkor közölték vele, hogy nem jó még a szint, mert nem éri el a kupakot...
Azért a karbantartást meg kell csinálni..Ha kiürül az ablakmosó, feltöltöm....nem viszem márkaszervizbe, hogy nincs spricc
.Mi is eszünk és .... -
fokukac
nagyúr
egyébként, amikor szidjátok a Bosch-t, akkor tegyétek hozzá, hogy termelésének jelentős részét kis hazánkban bonyolítja le (Asszem 6 gyára van nálunk).
szóval a magyar munkamorált is lehet szidni. -
dragonfx
veterán
-
Gebriel
veterán
válasz
dabadab #4214 üzenetére
Jár neki egy szolgáltatást.Bedöglik az autója felhivja a aszisztant és kap egy csereautót,vagy ha nem állják az útiköltségét.
Ennyi.
Azért mert neki egy 15-30 millás autója van nem azt jelenti hogy neki mindent meg kell/ meglehet tenni csak azért mert ő úgy akarja.
Hol élünk?!?!
Ő ugyan olyan ember mint egy szuzuki vásárló.Ember és nem egy fél isten,vagy felsőbb rendű valaki.
Mivel a pontos részleteket nem ismerem igy nagyon nem szeretnék belebonyolodni. -
tildy
nagyúr
Szerintem nem érdemlik meg a szenvedést .Ennyi erővel én is mondhatnám, ha véletlen valami baja van a 3 millás kocsidnak, hogy megérdemled, miért nem vettél olcsóbban logant.
Szóval ha az ember kiad valamiért egy valag pénzt akkor szvzs joggal várható el, hogy az ne legyen rossz, ileltve ne sz.rják le az embert nagyívből. -
Kicker
őstag
válasz
Ragadozó #4219 üzenetére
a gazdag emberek meg is érdemlik a szenvedést a 10+millás járgányaikkal...
egy 4 kerekű autó maximum ér 3millió forintot. én legalábbis nem vennék többért kocsit, inkább vennék egy házat, vagy elmennék nyaralni világvégére stb. egy autóért egy esetben adnék ki több pénzt, ha tényleg gusztustalan sok pénzem lenne, és ilyen dolgokra verném el unalmamba.
én nem érzem át egyébként a középvezetők, és ettől felfele levő pénzes emberek dilemmáját. mi presztízs márka meg mi nem.. kit érdekel? ha sokat megyek elég egy népautó, ha meg keveset, akkor hozatok egy amcsi benzinzabálót..
szerk: ja és ha haveroknak akarnék megfelelni, vennék egy kis alapgépet, széttuningoltatnám, aztán lehet figyelni... nem mercit... áh. ezt üzenem a cimbidnek!
[Szerkesztve] -
Csak egyet ne felejtsünk el a német autó nálunk presztizs márka!
Fönököm is, hogy a nagymenő haverjai előtt ne égjen, mercit vesz (igaz német hozatta be, mert így olcsóbb)...
Nekem is tetszenek a bmw-ék, nagyon jó a formaviláguk...
De mikor veszel egyet és közlik bocsi, komputer csere, akkor gondolkodsz el, kell-e ez neked....
Nem veszekedni akarok, aki szereti azt vesz, aki mást szeret azt veszi úgyis...
De az átlagember általában nem engedheti meg a 10millás autót, mert inkább, ha telik lakást vesz...
Én is vehettem volna új kocsit, de mi a fenének fizesem a cascot+kötelező+részlet fizetés...
Van egy 98-as corollám, nekem ez megteszi, cseréltünk rajta 120 e-nél, vezérmű szettet, később fékbetétet, és az ablaktörlő mechnikámat kellett szétszedni, mert kezdett szorulni, semmi komolyabb,(volt ízzó csere is), igaz ez még made in Japan...
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #4204 üzenetére
Hát nemtudom nálam a Yaris meg a Corollas tapasztalatok alapján a Toyota presztizsre egy nagy rakat kaki.
azt reszkírozzák, hogy a vevő átmegy a konkurenciához... mert biza a korábbi EUs kocsijaink de még a suzukink is egy minőségi/tartossági csoda volt.
ja lehet kifogtuk a szart dehát a Corollás tapasztalatok 10db uolyan corolla alapján vannak... 200Kkm után gyak kuka. Evvel szembe meg ott a régi corola/''avensis'' amik eredeti nagygenerál nélkül mentek/mennek 500Kkm felett is ''gond nélkül.'' Talán nemtudnak a németek izé japánok minőséget csinálni? A fenét nem csak... -
Kicker
őstag
válasz
Integra #4204 üzenetére
mivel pont német importőrnél dolgoztam nem keveset igazgatóságon, urambocsá van némi rálátásom az autó értékesítésekre és gyári stratégiákra
és ilyen összeesküvés elméleteket hogy de azért szart kell gyártani, hogy újat vegyenek
nem gyártanak szart, de van olyan elem, ami meghibásodhat, és ez csak a x ezer értékesített darab után derül ki, hogy mely alkatrész volt szar az adott típusban. te pl a boscht szidod, de a márkának is megéri a javítása, mert ő is ráteszi a hasznot, illetve a bosch is jól jár mer a halom vacakja elfogy.
ja és a márka szépen kiad egy modellfrissítést, vagy csak simán x ezer eladott darab után már nem rakják bele a gyakran hibásodó alkatrészt, hanem jót kap.
azért eladott 100ezer BMW, merci, vw stb-ből megnézném hány darab szar. lehet több szar mint ahány lexus, de nézd meg hány db lexus rohangál az utakon, és hány BMW,
vw... -
dragonfx
veterán
ha lerohadt autóval beviszenek amárkaszervízbe tréleren, illen azonnal csereautót adni.
Jó lehet nem bírnák cayennel..de azt mondom kapna egy a6ot addig, tezstautót. -
dabadab
titán
válasz
Gebriel #4212 üzenetére
''Na az ilyen meg is érdemli''
Nem akarok nagyon kozbeszolni, de luxusmarkarol van szo, marpedig ennek az ugyfelkapcsolatban is illene megjelennie.
Nem egy Suzuki, ahol hetente huszmillio autot eladnak, hanem Porsche, ami abbol el, hogy nagyon keves autot ad el nagyon sok penzert. Marpedig ha egy ilyen penzes vasarloert meg kellene tenni annyit, hogy vmelyik egyszeru dolgozo autozik egy fel orat, akkor annak bele kellene fernie.
[Szerkesztve] -
Gebriel
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz
Integra #4210 üzenetére
sosem mondtam hogy a legjobb, de a legjobbka közt van.
Amugy hibája mindne autónak van cska kérdés mekkora és milyne időközönként.
Én még nem láttam út mentén lerohadt 7es 6ost 5öst....pedig pesten van azért belőlük bőven...
30 millába nem is kerül egy se....A 760at meg az m6ot kivéve...jó tudom nema 30on vana ahngsúly hanem hogy sok, így 15-20-25 is oda tartózik....
Azt meg mondtam hogy a legújabb nem kéne mert túlelektronikázott, de ez mindne márkánál így van, és ezért ronlik el mindegyik többször mint a régebbiek. Az e46 tán még belefér.
Nem de egy olyna nagy dög nem is kéen soha.....az cayenne fél porsche... a porsche névhez nem illik terepjáró, a 911 és a carrera az igazi porsche, de el kell ismerni a cayman és a boxster végre felért velük, mert szépek.....csak mert ugy e a konkurencia kiad...neki is ki kell...
Milyne lenne már ferrari azt mondaná jó akkor 1 év múlva jön egy suv az enzo motorral...vajon a lambo nem adna ki??...de...mondjuk ők könnyebb helyzetben lennének a tourreg miatt.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
dragonfx #4207 üzenetére
az hogy teszi a dolgát egy dolog. de hogy egy 30 millás kocsiban széthullik
szerintem nevezzük nevén, szar, csak te ezt a szemellenzőtől nem látod.
totálkár? húha, ők mondták? úristen. most mi lesz?
én meg látom azokat akik velük ellentétben megtudják ezeket venni és ülnek át a lexusokba. nem azért mert hogy lexust akartak, hanem mert elegük lett hogy egy 30 millás német luxusbatár szar és szervizben áll mindig és cserélgetni kell és nyűg.
úgyhogy vettek MEGBIZHATÓ autót, amiről aztán később kiderült hogy még jobb is mint az agyonistenített fehér-kék márkád..
láttam már cayenne turbo tulajt is üvöltözni a fay-ban, azok után meg hogy még csak arra is szartak hogy elvigyék vissza az irodájába dolgozni mert drága az ideje és felajánlották hogy egy taxit hivnak neki vagy a metroig kiviszik, na akkor kelt csak ki magából igazán..
ő se lesz sokáig porsche tulaj..
[Szerkesztve] -
Tudom
Hyundairól összességében rosszat nem hallotam...és könnyű szerelni
Hyundaiban nem tudok reális állásfoglalást tenni..
Accentje van egyik ismerősömnek, ő dicséri...
Nem ide tartozik:
Régebbi modeleknek is van sajátos hibái: 4 ütemű trabi egy kuplung gyilkos, vagy a pedál szakad át..., lada: hátsó világítás panel, bitosítótábla, ügyfélhiba: mivel a régiek fordított polarítású akkukkal szeretek, normál akku beszerelése, zárlat (főkábel ízik) ill. generátor diódahíd lefüstőlése, 2 ütemű trabi: kiemelkedő nincs, Skoda far motoros, belső miatt sok defekt, hűtővíz gyakran felforr, a hosszú csővek miatt, Dacia: volt úgy jött Romániából, hogy motor nélkül, polski fiat: dinamó és/vagy fesz.szabályzó, sokszor lesik a tengely (dinamó/generátor) másik végéről a hűtőtárcsa (zörög piszkosul), gyújtás, önínditó motor (főleg a régi bowdenes)...
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
Végülis a bivanos csak anynira hullik szét, hogy elbír 300e vagy még többet is, meg nyert pár díjat...de végülis xar persze...midnenki hülye, aki elismeri.....az automata váltójuk meg az egyik talán legjobb a piacon....és ezt még nem is én írom...hanema totalcar....
-
Integra
titán
ne nekem higgy, higgy az értékesítési adatoknak, nézd meg a lexus hogy jön fel. és még sehol se tartanak. és akkor nincsen még itt az infiniti és az acura..
nézd meg a német presztízs stagnálást, minimál növekedést, nézd meg milyen modellből mennyi fogy, mennyi is az igazi nagy presztízs és mennyi a kalapos alapmodell
mivel pont német importőrnél dolgoztam nem keveset igazgatóságon, urambocsá van némi rálátásom az autó értékesítésekre és gyári stratégiákra
és ilyen összeesküvés elméleteket hogy de azért szart kell gyártani, hogy újat vegyenek miközben azt reszkírozzák, hogy a vevő átmegy a konkurenciához...
na ilyen főnököt még nem láttam sehol.
[Szerkesztve] -
Kicker
őstag
válasz
Integra #4201 üzenetére
szerinted ezt megengedhetik maguknak a gyártok?
szerintem nem. erről szól, ez az üzlet, ez nem megengedhetik maguknak kérdés, hanem ez van kérdés. gyártunk egy vonzó autót, jó motorral, rakunk bele pár olyan alkatrészt, ami bizony a többi alkatrészhez képest fos... konkrétan nem szar az autó, csak majd ezt-azt kell benn cserélni, nem nagy dolog, és az európai már megy is a szervízbe.
a német autók annyira nem hulladékok, mint te azt gondolod. de a high tech valóban már keletről érkezik. /amit veszel autót mint egyszerű halandó abban nincs high tech, vagy ha van is benn, az a 10 évvel ezelőtti high tech, esetleg versenyzel.../
azért mert te a piac működését nem fogadod el, attól ez még inkább valószínű, mint hogy sok forradalmi dolog után, nem képesek jobb dolgokra...
ezek az emberek átülnek a lexus ls-be meg gs-be és soha többet nem vesznek németet. anyám meg űrhajós... -
Integra
titán
ezt te sem gondolod komolyan, hogy ez egy komoly magyarázat
mégis mekkora presztízs az hogy a szupermergák tele vannak elektronikus hibával, a nagy bömösök automata váltói hullanak szét, a szuper bivanos hullik szét, mert diszperzites vödörnyi kütyüt öntöttek a motorba, mert azt hiszik attól jó? 1% haha
ezek az emberek átülnek a lexus ls-be meg gs-be és soha többet nem vesznek németet.
szerinted ezt megengedhetik maguknak a gyártok?
szerintem nem.
egyszerűen nem tudnak jobbat, nem elég fejlett a tqm, nem elég feljett a mentalitás hozzá.
Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen autót vegyek?
- Windows 11
- iPhone topik
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Formula-1
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 8GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest