Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
lenox
veterán
Nem nagyon porog a topik... Szinte uj Astra G-t senki nem akar venni?
-
Dr. Ernő
tag
Ezen az új divatturbós motorok esetében arra építenek, hogy a leendő tulaj, csak néhanapján használja ki a motor teljesítményét, ugyanis a költségtakarékosság miatt ezek nem fogják bírni a tartós terhelést. Ezt a motort is 3féle teljesítménnyel kínálják, nyilván rengeteg közös alkatrésszel. Ezenkívül amellett hogy erős semmit pluszt nem tud adni futóműben, fékben váltóban, mert ezekre természetesen már végképp nem futja.
-
Retro11
senior tag
Ja a hszeknél meg nézd csak meg fentről a harmadikat.Ricas néven ír a csákó
van pár iwiw meghívója
..
Aszem volt már ez belinkelve nem? -
I_Am
veterán
-
lenox
veterán
Na ugy nez ki megjott a Jazz, szal akkor van egy feher 2000-es opel astra G 5 ajtos elado 35ezer km-rel. Club felszereltseg, ami mar nem tudom mit jelent, de elso villanyablak meg legkondi, kodlampa van benne, a tobbi a szokasos. 1.4-es 16 szelepes 90 lovas motorja van. Ha erdekel valakit irjon, meg az arat legyszi segitsetek beloni, mennyit er egy ilyen?
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
hobizoli #3882 üzenetére
hát azért a 150paci már nem rossz, de én csak azt akartam mondani hogy ezek nem olyan hihetetlen durva LE-k amiket ad a fiat, csak az 1.4hez képest jó.. De egy 2.0 szivo honda erősebb, sportfutomü nélkül.. szoval ezen még okositani kell hogy keljen a 17es felni stb....
-
TexT-BoY
addikt
''hogy egy erős motorhoz ''illene'' erős stabil futómű is, ''
NE haragudj de azért a 120lo anynira nem erős és a 7.9es 0-100 sem a világ vége. Szoval lehet hogy elfér, de nem feltélte, és ahogy irod ESP van legalább... Anynira nem gáz szerintem ez igy alapon SEM. Viszont tuningnál jol jöhet a sport verzió elönye, abbol könyebben csinál az ember kicsit több le-t cska némi nafta meg a csigát nagyobb folyásra kell birni. -
süti5
őstag
válasz
hobizoli #3878 üzenetére
Nem, az is van, csak nem ennyibe kerül.
a sport felszereltségben asszem van alukerék, automata kondi, sportfutómű, sportülések stb.... csak az nem ennyibe kerül
Én inkább arra céloztam, hogy egy erős motorhoz ''illene'' erős stabil futómű is, bár inkább nyomtak bele esp-t, hogy ne boruljon a népMindemellett nagyon jó választás.
-
süti5
őstag
válasz
TexT-BoY #3876 üzenetére
Azért jobban megnézegettem, és még így is nagyon jó ár, bár amiket én hiányolok, de plusz pénzért beszerezhető hozzá:
- 16-17-es alufelnik csak kellenének rá, ha már sportgép csinos is legyen, meg jobb útfekvés miatt is,
- megkérdeztem, és sima futóművel adják, tehát nem keményített rugók, sport lengéscsillapítóval, az csak a sport felszereltségnél van,
- klíma nincs benne, az helyből 190ezer ft, az automata még drágább
- metál is feláras,
- 140 e hozzá a +4 légzsák.
Előnye a sztem jó tuningolhatóság, nyomatékos turbómotor.
További hátrány, hogy nincs sok belőle egyelőre, és augusztusban leállnak a fiat gyárak szünet miatt, így október körülre reális hogy hoznak. -
süti5
őstag
Hát gyerekek, a punto ezekkel az izmos motorjaival sztem nagyon keresett lesz.
A mostani bevezetőár meg fantasztikus: az 1.4 t-jet azaz turbos benzines, 120 le-vel 3 millától kapható, ha veszel hozzá légkondit meg metált, akkor is 3.250.000 Ft, esp alapból van ezekhez a verziókhoz, úgyhogy ennél jobb árat senki sem tud ajánlani egy ilyen erős új autóhoz.... -
dragonfx
veterán
válasz
(Kolombusz) #3864 üzenetére
a punto elmegy, a bravo szörnyű
...pedig régen egész szimpi autó volt a bravo.
-
dokar
addikt
válasz
(Kolombusz) #3867 üzenetére
a mindenit, akkor megtöltötték rendesen azt a motort, mint a hálaadási pulykát
-
dokar
addikt
válasz
(Kolombusz) #3864 üzenetére
Nekem nem tetszik, mellesleg:
''míg az 1,4-es benzines - szintén 150 lovas -''
ez most komoly? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
(Kolombusz) #3864 üzenetére
Ez szubijektv, kivűlről nekem pl tetszik mind a kettő. A belsejéről már nem mondom ugyanezt.
-
(Kolombusz)
veterán
[link]
Néha komolyan elgondolkodom, hogy mi tetszik az embereknek a Grande Punton, vagy akár az új Bravon?
Szerintem idétlen, sosem kéne.
A belseje, nézzétek meg a középkonzolt, mintha egy Altea lenne.
Ennyi pénzért meg tényleg rossz vicc. -
Integra
titán
válasz
(Kolombusz) #3859 üzenetére
igen, az volt az igazi szörnyeteg.
ez a mostani patrol... -
hobizoli
nagyúr
Nemtom kinek mennyire csajozos auto, meg mennyire buknak ra a csajok, de 1M-ert ime ''a csorok Ferrarija'': [link].
Es ez meg megy is vhogy
Van egy valtohibas szivo 2.0-s is 7kiloert. Abba egy valto, ami egesz ''veletlenul'' megegyezik a tobbi 2.0 16V Fiat/Lancia-eval ~30kHUF bontoba. Vagy akar fel is lehet ujittatani nem sokkal tobbert. Ammo is maradt az 1M-bol, meg nem is egy oskovulet
hobizoli -
TexT-BoY
addikt
válasz
hobizoli #3852 üzenetére
hát valami nem lett koser, autoszerelő szedte szét, és olyan jol jelölte meg a kábeleket hogy valami nem okés, alapjárat nincs és a 116lo sincs meg mivel egy másik EX ugymegveri lámpánál hogy öröm nézni. De a srác most cserél motort, de az meg már nem hivatalos , szoval nagyon kesze kusza a történet, én senkinem nem ajánlanám. A turbos motortér más, nézz meg egy karburátoros prelude motorteret és rájösz..
d
-
Integra
titán
válasz
tiv83us #3831 üzenetére
vészesen???
bazmeg kint igyen osztogatják az itthon árakhoz képest.
itthon egy fx45 13 milla körül áll meg. a 2gen md-x már jóval több sajnos..
van pár német kereskedés amelyik hivatalosan hoz be mdx-et de horror árért már
amúgy egyetértek lenox-szal, nem egy hatalmas járgány belül az fx, főleg hátul nem.
mondjuk én alapból nem vagyok automata váltó párti, szerintem a cayenne turbo-ban is szar az automata. még ha furcsán is hangzik, akkor is az, ez van -
TexT-BoY
addikt
válasz
TexT-BoY #3845 üzenetére
Bocsi B20A5.. de a lényegen nem változtat az még karbis meg minde, nem yóóóu. Ha prelude akkor B20A1, abba még nem volt környezet védelmi okokbol tiltás, jol is eszik, jol is megy. a Mostani B20A9 viszont kezd éledni. A héten intézem a P28at
.
Jah Integra, alap több lábon kell álni, tuningba utazunk, nőkkelnajo ez igy nem igaz, de alakul, erröl jut eszembe azért a prelude is csajozos, és nem kicsi az a csomi tartó, aki lekispolákozza az még nem látta, korrektül belemegy 5x6 üveg ásványviz
Dr. Ernő: pont azért nem dicsérem az EX-et mert 17éves és a honda már réges rég jobb motorokat csnált mint ez a B20A5 , ez valami mostoha gyerek azzal a sok vákumcsővel, ugyan ennyiért találsz normálisat, és hprelude klubbba is néha...
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
Dr. Ernő #3835 üzenetére
ideális , csak kinek?
a lehető leg parásabb B20A7es motor.. telistele vákumcsővel, minden szerelő rémálma és gyenge is... Szoval ezt gonoold át mégegyszer, ebbe ha a motortérbe kell nyulni nagyon csunyákat gondolnak
aesir vagy hobizoli?!: itt csepelen van kapásbol 3 olyan hondás csaj akik nagyon fanatikusok.
CRX,5gen Civic és egy 6 gen civic. Mind3 kiváló állapotban, a crxes csajjal ültünk a multkor az étterembe amikor hirtelenfelindulásbol hazament és levette a hengerfejet.. meg ilyen aproságok
[Szerkesztve] -
tiv83us
veterán
Nemtom, mi gyonyoruen elfertunk, pedig nem voltunk kicsik /en hatul is jol megvoltam a 185cm-emmel es a 93kg-ommal/.
A Land Cruiser is jo kis jargany, csak az mar mas kategoria, SUV. Ha mar SUV, akkor vagy olyat vennek, ami ippeghogy SUV, pl a Toyota 4Runner-t
, ez nem is zabal sokat es egesz tagas is.
Ha pedig nagyon ra szannam magam, akkor csakis ezek johetnenek szoba, mint SUV-k:
Chevy Suburban: [link]
Cadillac Escalade: [link]
Lincoln Navigator: [link]
A Lexus SUV-k sem rosszak, csak nagyon dragak. A BMW /X5 es tarsai, azok meg dragak is meg borzasztoak is.../
-
aesir
veterán
válasz
fokukac #3836 üzenetére
Jó, akkor mondok még párat...: Liscsinszky Olgi és Szabó Brigi a Seat-kupában versenyeznek, Bianca Steiner pedig a magyar Formula kategóriában nyomja (17 éves, és a hétvégén a Formula Renault 2.0 kupában is indulhatott vendégként, szépeket előzött és nagyon nem utolsó lett
)...
Szóval vannak benzintyúkok azért ebben az országban. -
lenox
veterán
válasz
tiv83us #3831 üzenetére
Igen? Akkor ti nagyon picik vagytok. Eleve hatulra beszalni az mar akrobatamutatvany es mi csak 4-en mentunk benne, de a csomagok csak cipokanallal fertek el, ugyhogy hatul koztunk is voltak, pedig semmi extra, mindenki egy borond plusz egy kis csomaggal nyomta. Szal szerintem pici, elol nem rossz ulni, hatulra csak gyereket ultetnek, felnottet nem...
De most tenyleg, a csomagtartoja mar annyira kicsi, hogy neztem ki a fejembol, hogy ezek hulyek. Nezz mar meg egy land cruisert. A kicsit, vagyis amit ott lexus gx-kent arulnak. Az ugye a kisebb lc, es haromszor akkora csomagtartoja van, meg ketszer szelesebb hatso ajtaja... Na most ha nagyobb lc-t nezed, vagy barmelyik buta amcsi szornyszulottet, na azok nagyok. A lexus gx pont jo meret, ez meg kicsi. Szerintem... -
Dr. Ernő
tag
Ideális első autó jó áron
[link] -
tiv83us
veterán
5 szemely kenyelmesen elfer benne, csomagokkal egyutt.
Integra: Valto az itt automata, eszre sem veszem mikor valt. Talan lehet triptonic-al is kerni, de automataval gyonyoruen megy. A penztarcadon mulik hogyan szerelteted fel belulrol, beepitett GPS, ulesek, DVD-k, felnik, sot meg tobb meretu motorral is kaphato.
Sokat vezettem ilyet, vezetesi elmeny 10/10, kenyelem 10/10, kinezet talan egy 8.
Annyira nem is veszesen draga itt. -
Integra
titán
válasz
tiv83us #3821 üzenetére
fx45öt téptem.
jó gép nagyon, nagyon állat az awd-je, a v8 is passzol.
váltó gáz, fékek sem a legjobbak, ez az infiniti belső meg ízlés kérdése.
md-x fényévekkel jobb belül. igaz, nem ennyire vérpezsdítő kívülről, legalábbis az első generációs, a második generációs az már más világ. az nagyon kéne
ez a crossover azért vicces a marketingesektől
ez egy személyautó emelt padlóvázzal és ordenáré nagy aszfalt felnikkel és gumikkal.
de nagyon állat ahogy kinéz
[Szerkesztve] -
lorcsi
veterán
most megy a totalcar...egész jó 7 szem. kocsilat lehet kapni 2 milla alatt
-
dragonfx
veterán
Elmondom ilyne nincs, mi az hogy 99%a nem alkalmas???
Most akkor terepjáró kell vagy sem?
milyne terepre kell?
lehet eddig alkalmatlan volt az autó de nem jelenti aza továbbiak 99%a is.
Tiv>>terepjáró??..ne már...ez nem muscle car.....veszel egy régit nálatok magadnak ezen célra, úgy hallottam a 15 év feletti verdék árát nagyrészta benne levő benzi határozza meg ottanság....
[Szerkesztve] -
G@ben
addikt
válasz
dragonfx #3815 üzenetére
Jelenleg egy 1.9-es VW Sharannal jár, csak az valahogy nem szereti annyira a földutakat. Sem menetdinamikában, sem ''presztízsben'' nem menne ez alá, csak más kategóriát keres. Százszor leírtam, hogy nem terepjárót keresünk! Sajnos a sima személyautók 99%-a nem felel meg jobban a terepezési feladatra, mint a Sharan, ezért is nagyon nehéz megtalálni a megfelelő autót, ami nem hivalkodó, elegáns, bírja ezt a könnyű terepet, nem terepjáró és belefér abba a 4,5 millióba használtan.
-
G@ben
addikt
#3734 blunt: nem különösebben érdekel a nagyon jó négykerékhajtás, mert nagyon kevésszer van rá szükség, ha egyáltalán kell.
#3735 lenox: megmondtam Apámnak a Sportage-et meg a Sorento-t is, utánanéz, bár tényleg nem terepjárót keres, hanem egy Allroad Quattro-hoz és XC70-hez hasonló autót, csak kicsit kisebben.
#3743 (Kolombusz): se Apámnak, se Anyámnak nem tetszik, ráadásul viszonylag drága.
Komolyan mondom, az SX4 áll legközelebb az elképzeléshez, csak az nem ''komoly'' autó, amivel egy cégvezető járna. Meg 5.6 millió kicsit sok érte, igaz, hogy ez új.
Aktív témák
- Samsung 32" M8 4k Smart Monitor!32"/4k/VA/Smart Remote/DEX /Airplay/Type-C/Slimfit Kamera/Beszámítá
- VW/ Skoda fejegység Android 13, 6/64gb eladó
- Lenovo Loq Gaming 15IRX9
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest