Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
micro
addikt
-
tildy
nagyúr
válasz
fokukac #3493 üzenetére
Mivel (fő)városban átlagban 8-9et evett átlagban, és ahogy hallom a dieselek itt is 6ot ennének.. Szóval mi így számoltuk. Már havi 1000-1500 -nál visszahozza az árát. Ennyit meg megyünk. (Fél év alatt 8000 lett belepakolva)
2002-2003as dizelek meg már vannak 1.3 -1.4 körül, és az csak 200 000 -300 000el több, mitn amennyiért mi vettük.
Hozáállás: Az erősebbet olyan 110-120LE-re értettem. Annak meg nem sok a kötelezője.
[Szerkesztve] -
lacafaca
addikt
zsiga! itt az autód:[link]. ez ennyiért világbajnok. nekem volt ilyen a 2. szériásból evvel a mocival, országúton 5lityit evett és ha kell m1 is.... szerintem ez bagóért van.
-
-
zsiga667
addikt
válasz
lacafaca #3480 üzenetére
Odáig oké, hogy visszamegyek és végignézem márkánként, csak attól még nem leszek előbbre. Pl. ezek tetszenek: [link], [link]. Szép mindkettő, méretben teljesen jó nekem egy hármas, nem is túl sok egy 1,8-as motor 140 lóval, csak nem tudom hogy egy ilyen korú (és közel 200k-t futott) BMW-t érdemes-e megvenni.
-
lacafaca
addikt
válasz
zsiga667 #3478 üzenetére
(ha rámész a linkre ott a piros sávban találod a ''vissza a keresőoldalra'' feliratot, ide kattintva visszamész oda ahol a kritériumok ki vannak jelölve és itt csak a márkát változtatva végig tudod futni ebben a sávban az összes hírdetett autót....
)
egyébként ne gondold hogy az olasz autókra elfizeted a gatyádat....ha szart fogsz ki mind1 milyen márka, ha jót akkor úgysem kell szervízbe hordanod. amúgy az olasz autóknak az egyik legolcsóbbak az alkatrészeik. -
zsiga667
addikt
válasz
Integra #3475 üzenetére
Szeretem a japán autókat.
Kicsit bővebben esetleg?
Parsifal2: Mennyi az a sok? Mert én abból indultam ki hogy apám Vectrájával 11-12 liter között járok, mondjuk 7-10 körüli fogyasztás megfelel, nem feltétlenül 3litert ''zabáló'' kis dízel kell.
Szerk.: Lacafaca: Igen, ezt megtettem én is, inkább ezt a 100 lehetőséget kéne szűkíteni olyasmi tippekkel, hogy pl. olaszt ne mert a gatyámat is ráfizetem a szervízre, és egyéb hasonló jótanácsok.
Szerk.#2: A régebbi BMW-k milyenek? Mert külsőre megfelelnek, gondolom lehet találni olyat is ami nem sokszáz lóerős, streetracer huligánoknak való.
[Szerkesztve] -
zsiga667
addikt
Országút, napi 100-120km (kis vidéki városból másik kis vidéki városba), heti 3-4-5 nap.
Nagyságrendileg mondjuk 1milla, de lehet hogy több lehet hogy kevesebb, tényleg nemtom még.
Egyép spec. igények: légkondinak örülnék, elektromos ablaknak/tükörnek is, nameg központi zár nélkül nem tudok élni, lusta vagyok.Nagy csomagtér nem kell, utast nagyon ritkán vinnék, és nem vagyok egy nagydarab én se, így tágas beltér nélkül is tudok élni. Illetve inkább legyen lomha mint gyors, sajnos ismerem magam, és nem szeretnék korán meghalni...
Szerk.: Suzuki nem játszik, egyszer ültem régi Swiftben, és halálfélelmem volt a pályán 110 felett...
[Szerkesztve] -
Parsifal2
tag
válasz
zsiga667 #3470 üzenetére
Suzuki swift: olcsó, megbízható, nagyon jó motor. hátrány: bukfenckor esetleg beépülsz Ára: 5-6 éves jó állapotú milla körül van.
VW poló, skoda fabia., seat ibiza, toledó esetleg: nem annyira olcsó, de megbízható és tökéletes választás
Szerintem kis költségvetéssel ezek közül. -
-
zsiga667
addikt
Elképzelhető hogy a nyár végén lesz autóm, kéne egy kis segítség.
Az igényeim: nézzen ki valahogy (ne huszonéves kocka-design legyen...), legyen viszonylag nagy és biztonságos (normális futómű és fékek, ABS, légzsák, stb.), ne legyen nagyon drága a fenntartása (fogyasztás + szervíz). Alufelni, sportkipufogó, 10000W-os mélynyomó és 200+ Le nem számít. Mit tudnátok ajánlani, és nagyjából mennyibe kerülne (lehetőleg minél olcsóbban, de árban egyelőre még nincs semmi elképzelés)? Előre is köszönöm. -
Rive
veterán
válasz
Integra #3466 üzenetére
de nem, ehelyett ilyen elbaszott rendszer van készülőben, én ezt nem is értem
Tényleg érdemes lenne kitalálni valamit, keríteni hozzá valami hátteret, és megfelelő körítéssel betolni az illetékesekhez. Anno a SeX kapcsán a csináltunk ilyet, és a legtöbb gond nem azzal volt, hogy bejussunk az ajtón, hanem azzal, hogy az értékes hozzászólások elvesztek tízezer 'úgysesikerülminekhülyeségazegész' röffenet között. -
Integra
titán
igen, én is ilyesmire gondolok, hogy megfelelő lenne.
a legkisebb adót a legkörnyezet barátabb autók kapják. ulev és sulev minősítésűek.
dízeleknél szintén euro besorolás és részecskeszűrő
de az osztrákoknál pl a kötelezőt autó teljesítmény alapján fizeted asszem.
szóval megtalálni az egyensúlyt hogy most súlyra vagy teljesítményre kössék...
a környezet szempontjából egyértelműen a károsanyag kibocsájtás a megfelelő mérce.
értelem szerűen kis motor fog kevesbb károsanyagot kibocsájtani, aki meg 5 literes dögöt vesz annak látványosan nagyobb az adója.
de nem, ehelyett ilyen elbaszott rendszer van készülőben, én ezt nem is értem -
karib
addikt
Természetesen ezt is nagyon hozzáértő emberek találták ki, mit kell meglepődni
Angliában pl. a CO2 kibocsátás alapján megy a cégautókra az adó - ez van súlyadó és regadó helyett. Valszeg ki lehetne találni ennél is jobbat, de szerintem nem olyan rossz megközelítés.
Amúgy jövőre megemelik az átírási illetéket is, mert miért ne. -
Integra
titán
ez jó nagy faszság ahogy van, mert kvázi ösztönzi az embert hogy régi traktromotoros fost vegyen az ember... bravo
arra pedig lépést sem próbál tenni, hogy mondjuk az 1.6-os alatti autók megfelelő környezetvédelmi besorolással alacsony súllyal valami kedvezményt kapjanak, pont a kisemberek felé nyitva, hogy ne egy 10 éves német szart vegyenek, hanem új autót próbáljanak meg. a részecskeszűrőről nem is beszélve, amiért megint csak nem annyit kellene fizetni mint egy e nélküli után
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
#16741888 #3461 üzenetére
Nem az a jellemző, hogy a magyar ember 20 éves bmw-vel, vagy mercivel jár.
Az már sokkal jobban, hogy rengeteg 15 évnél öregebb lada, skoda, satöbbi van még forgalomban, kb 60 LE környéki vagy azalatti motorokkal...
Az mondjuk más tészta, hogy az új szisztéma szerint 1000 ft-tal kevesebbet fizetnék, de a kedves 4 ezerrel többet.
[Szerkesztve] -
NoLF
veterán
válasz
djtoomi #3445 üzenetére
haveroméknak pont ilyenjük van, pöpec kis gép csak nekem kicsi lenne ha már 13 millás tütüt veszek, de teljesen rendben van, iszonyatosan jó minőségű mindene, imádom, és megy is elég jól. egyébként a városban mostanában (kecskemét) megjelent egy jópár, van már kék, fekete, szürke, pirosat is láttam már.. az embereknek sok pénzük van.
-
#16741888
törölt tag
Itt volt a kárszakértő, első ránézésre, elmentek az ajtóhézagok, oszlopcsere stb. Alaphangon 3kiló, de azt mondta könnyen 450-500is lehet. 1 kurva kerék, még mindíg nem tudom felfogni.
-
fokukac
nagyúr
súlyadó helyett kilowatt-adó :
[link] -
Chili7
őstag
válasz
Rover623 #3451 üzenetére
Banyek, mintha nem is egy autóról volna szó, olyan különbözőek ''népítéletek''.
Amiben megegyeznek : igénytelen belső, és a kicsit (ellentmondásosan ) alultervezett motor, magas fogyasztással.
Különbözően ítélik meg a tulajok az : útegyenletlenség-elnyelésben, a dinamikában, belső ergonómiában, zaj/csendességben, stb..
Kössz, hogy összeollóztad! -
hobizoli
nagyúr
[link]
hobizoli -
djtoomi
addikt
válasz
Scream007 #3444 üzenetére
hát én nem akartam automata váltót de csak ilyen volt sajna
amúgy jó kis kocsi beleültem mentem a sajátommal egy kört.hát mit mondjak kibaszott jó kocsi.és csak 12.879.000-ba került ami még kevesebb is mint 13 milka.ezután max GS-t vagy LS-t veszek
főleg hogy új LS a nyolcsebességes automata váltóval ''csak''34milkába kerül
-
djtoomi
addikt
válasz
Rover623 #3441 üzenetére
aha.keresek a használtautó.hu-n egy képet ami úgy néz ki mint enyimé.
szerk.:[link]
pont így néz ki az én autóm is ilyen szín ilyen felni,és ilyen felszereltség.és automata váltós sajna.csak az az egy baja van.de ha meg manuálisat kérek ilyen felszereltséggel akkor az július közepe körül kaphattam volna meg csak.
[Szerkesztve] -
djtoomi
addikt
válasz
Scream007 #3438 üzenetére
na hali nem hiszitek el mi történt.délután elment minden kocsit végigpróbáltam újra.és utoljára a lexus-t hagytam.megvettem egy fullos Lexus IS 250-est ami pont volt raktáron és jövő hét szerdán meg is kapom a kocsit.holnap megyek kifizetem,papírokat megírjuk,lerendszámoztatják megkapom a forgalmit lés mehetek is a kocsiért.azt mondták jövő szerád vagy kedden már otthon áll a garázsban a kocsim.
-
Rover623
félisten
Hát ha kíváncsi vagy, ott vannak a gyári weboladalak...
Én is ott néztem meg...
És tényleg...a nyomorult Vectrát is csinálják azzal a szerencsétlen 1.6-ossal...
Egy sofőrrel 1400kg-os autóba egy ilyen motor...borzalom...
Persze a Jetta se sokkal könnyebb...
P.S.:
És igen...
Új Passat kombi is kapható ebben a ''muscle car'' kivitelben...
Kiviteltől függően akár 1580kg önsúly...148Nm...ülésbepréselő 12.8-as gyorsulás...
És csak 7.8-8.0l fogyasztás...
Szerintük...
[Szerkesztve] -
Chili7
őstag
Hali!
Nézegetem az 1.6-os benzines Bora-kat és a ''C''Vectra-kat!
Az egyik 105, a másik 101 lovas. Érdekelne, hogy ezek a motorok hol adják le max nyomatékukat, és hogy mennyi a max nyomatékuk.
Küldjetek linket légyszi ahol ezeket az adatokat össze lehet hasonlítani! Köszi! -
lenox
veterán
válasz
kicsi joe #3426 üzenetére
Amugy nem en akarom venni
. En is azt mondom, hogy jo a lexus is 250, csak kicsi.
Sztem az X5 bmw csak addig jo, amig nem probaltal masik suvot, illetve kivulrol szep. De belul gagyi, benne ulni meg inkabb olyan erzes, mintha szeker tetejen ulne az ember, ellentetben mas suvokkal, amik meg olyanok, mintha tankban ulnek. Nekem a tank filing jobban bejon, mint a szeker, ugyhogy az x5 nem az en autom. Raadasul az ember az esetek 90%-ban a kocsi belsejet latja, az x5 meg gagyi belulrol. 4.8-as motor meg tudtommal v8. Ilyesmi kategoriaban Range Rover Sport nekem sokkal jobban bejon. Abbol is van 400 loeros, ha valaki arra akar ramenni, es az legalabb kivul-belul rendben van, raadasul nem fingik ki az elektronikaja egy mobiltelefontol, mint az x5-nek. -
kicsi joe
újonc
szerintem egy lexus is fullos mindennel felszerelve megérné nekd főleg hogy egy király autó a lexus i9s.kicsinek kicsi luxus kocsinak luxus kocsi motorja jó kényelmes jó a futóműve.más sztem nem iws kell neked.amúgy bmw x5 sztem meg jó kocsi de abból csak a 4.8-as v10-est kell megvennni mert az a komoly
.de te tudod
-
lenox
veterán
válasz
djtoomi #3408 üzenetére
13 milkaert eleg nehez autot venni, mert a kozepesek felett van es a nagyok alatt...
Lexus IS - ebbol fullost vehetsz, de azt tudod, hogy ez egy kis auto, ugye?
Mercedes E - ebbol taxiskategoriat tudsz venni 13 milkaert, 240 szar motor, sokat fogyaszt es nem megy
BMW 5 -ebbol tudsz venni 525-ost is 13 milkaert szerintem, en ezt ajanlanam, kicsit sportos a felfuggesztes nekem, de masoknak jo szokott lenni
Audi a6 - ebbol megint nincs jo valasztas, mert 2.0 turbo gyengecske (de ha neked jo, akkor ez is lehet a te autod, az audi amugy belulrol a legszebb/legjobb ezek kozul, MMI rulez), 2.4 gyenge es sokat fogyaszt, erosebb motorok nem fernek bele
Toyota - hat ez egy vicc, ez nincs egy kategoriaban a tobbivel, felejtd el.
Szal vegeredmeny - BMW 525i vagy Audi A6 2.0T, ha erosebbet akarsz, akkor BMW, ha kenyelmesebb/szebbet, de eleg 170 lo, akkor Audi.
Szerintem. -
Rover623
félisten
válasz
djtoomi #3415 üzenetére
Kiváncsi vagyok beírod-e majd ide hogy milyen autót vettél végül is...és hogy felbukkan-e a lakóhelyeden...
Gyk: nem stimmelnek nekem dolgok...apróságok...
1. Havi 20-30.000km-t magyarországon nem igazán lehet autózni.
Az napi 1000km körül van. Full autópályás országokban is 10-12 óra menetidőt jelent, nálunk (vagy keletebbre) viszont inkább 15-öt. Semmi értelme...
A vezetés mellett/után már semmi értelmeset nem lehet csinálni.
2. Nagyjából van elképzelésem hogy milyen munkakörökben lehet dolgozni a BM-nél...az ott megszerzett ''képességek'' két irányba predesztinálják a kilépett munkaerőt: lefelé - biztonsági őr...''felfelé'' - szervezett bűnözés...
Nagyon amatőr maffiózó az, aki vásárolni! akar sokmilliós autót...pláne itthon, legálisan...
Persze elvileg el lehet helyezkedni jobban is a vagyonvédelmi cégeknél, de tizenmilliós autók csak a felsővezetőknek járnak...azok meg nem autóznak ennyit...
3. Nem életszagú a helyzet: ''ugyan má' kolléga, eriggy oszt vegyé magadnak egy új autót nyócé'...'', aztán látva hogy szegény dolgozó nem talál magának valót, utánaszól: ''tudod mit? Legyen inkább 13 misi''...
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
djtoomi #3415 üzenetére
midnkettő jó autó
én csak a kifutó is200-zal mentem, az felejteni való, egy sima 1.6 vti elkeni a száját
x5-ből pedig csak a v8-ast próbáltam, az brutális, 200-nál is suhan az autópályán, elképesztően nagy batár dög és nagyon pöpec futóműve van, automata váltó teszi a dolgát de hátast nem dob tőle az ember. a belső szubjektív, nekem nagyon nem jön be a mostani bmw design, visszasírom a régieket, chris banglét akasztani kéne már..
az új IS is szerintem is szép és jó autó, talán majd egyszer lesz lehetőségem kipróbálni, bár nem mozgat meg különösebben mert nem rajongok a kényelmes utazó autókért. viszont a lexus ebben nagyon otthon van. kicsattanó örömautót viszont ne várj tőle, a toyota a régi celica gt4 és mkiv óta nem gyártott sportautót.
[Szerkesztve] -
djtoomi
addikt
válasz
Viszlát #3414 üzenetére
ma délelőtt azért nem voltam itthon mert ezeket az autókat néztem meg próbáltam ki.nincs széthajtva a x5 jó állapotban van.1 hónapos.nekem azért mondtam hogy a legjobban a Lexus IS ami tetszik meg ez az X5 de mondjatok gondolatokat.negatívat pozítivat egyaránt szivesen fogadok.
-
djtoomi
addikt
-
djtoomi
addikt
válasz
szatocs #3406 üzenetére
na közben beszéltem főnökkel és szűkült a kör nőtt az ár.csak opel vectra,ford mondeo,rtenault laguna,citroen c6,peugeot 607,vagy ezenél jobb autók.ár nőtt 13 millió van rá.és csak magyarországon vennék.bmw mercedes audi ilyenek is jöhetnek.de nekem most 5 autó van bent:Lexus IS,Mercedes e240,BMW523(vagy nagyobb),Audi A6,és Toyota Avensis full-full-full,legnagyobb motorral és legsportosabb kivitelben.szal ezek közül melyiket ajánljátok?
-
szatocs
őstag
válasz
Scream007 #3405 üzenetére
Én csak Hondákat kérnék tesztelni, ha lehetne. Az Accordot minden motorral végigpróbálnám - persze a gyengébbtől az erősebbig, hogy mindig egyre jobban tetszenek
Jöhetnének a Jazzek is, meg minden, levezetésnek meg jöhetne az S2000, egy Type-R, és egy Type-S
Jah, és ne feledkezzünk meg régebbi, valamint tengerentúli termékeiről sem, az Acurák, és az Integrák is jöhetnek - szinte mindegy, csak Honda legyen. Nem hiszem, hogy meg tudnám unni... -
Scream007
őstag
válasz
#00809728 #3390 üzenetére
nem kispálya, gondolom unja már a vezetést, igaz amennyit kap annyiért lehet senki nem unná meg. Én úgy gondolom ez nem rendeltetésszerű használat ennyi idő alatt ennyit beletenni, de ez egyéne válógatja ki hogy gondolja.
A németeknél az opel a népautó, mert hazai és olcsó, kb olyan mint nálunk a Suzuki. -
fokukac
nagyúr
két hete láttam a winklert, előttünk ment a hűvösvölgyi úton,
legalább 10 fok volt (kabát volt rajtam), de ő tető nélkül nyomta...
egyébként neki a legrégebbi van, két generációval ezelőtti
----------------------
egyébként nem kell újat venni, egy régi is fun feleannyiért-harmadannyiért...
[Szerkesztve]
Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest