Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
parandroid
félisten
Pfff, még csak 300km van az autóban, de őszintén remélem, hogy ennél kevesebből el tudok vele járni.
Szerk: na jó, lehet, hogy 10 perc volt egy kerék. Amolyan családi program ez a kerékcsere, szezonváltásnál, nem szoktam mérni. De (relatíve) nem tart semeddig, az biztos.
p -
lenox
veterán
válasz
parandroid #2822 üzenetére
5 perc alatt fel se tudtam emelni a kocsit a gyari tekergevel...
-
tildy
nagyúr
válasz
parandroid #2888 üzenetére
Látod ennyiből kitűnik, hogy kinek mennyire más az amire szüksége van. Én pl. abból nem szeretek kérni, hogy érezzem az aszfaltban lévő kis kavicsokat is, vagy a legapróbb úthibákat. Autópályán még nem próbáltam a ponym, viszont nagyon nem komálom, ha a firss, új burkolaton is érzem az összes apróbb egyenetlenséget, amit mondjuk más autóval meg sem érzek...
(Most húzták újra pl. a keresztúri út egy részét, nagyon megörültem neki, aztán alábbhagyott kicsit a mosoly, mikor végigmentem rajta, pedig látszólag egyenletes, viszont elég durva szemű kaivcsok, vagy mik vannak benne... ... Lehet van valami a futóművemmel, ez a pony egyik(nekem) gyenge pontja szvsz...)
Hm, ha esz egy kis pénzem, lehet lecseréltetem ezt a lengéscsillapítót, ami most van..
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
válasz
viharhozo #2886 üzenetére
Szasz!
Én már anno leírtam ezzel kapcsolatban az észrevételeimet.Kb ugy 2 éve rakattam be az első szoftvert /nem chipp/.
Pld egy pumpa 110litert kell,hogy szállítson az adott jármüben akkor mi egy 140-150literes szállításu pumpát adunk bele.Igy van majdnem minden más esetében(üzemanyagellátó rendszer).De ha bővebb és okosabb felvilágositást szeretnél kapni a srác neked ezt elmagyaráza.Itthon melozik de ő egy Osztrák cég alkalmazotja és kint is melozik.
Nekem kevesebb lett a fogyasztásom azonos üzemanyag azonos sebesség és azonos kutról tankolva.
70-90km/h temponál. Természetesen 200km/h temponál más értékek mutatoznának.
De a loerő(Nyomaték)/suly itt a fő érték néha.
[Szerkesztve] -
parandroid
félisten
Logan nem próbáltam. Kalos szedán, Thalia, Ignis, egyik rosszabb, mint a másik, futómű szempontjából. Viszont mindenhol 'dicsekednek' a finomra hangolt futóművel ezeknél a minignómoknál. Köszönöm, de én inkább nem kérek az ilyen finomra hangolásból.
Láttam amúgy a TC tesztjét, elég rettenetes eredmények születtek.
p -
tildy
nagyúr
válasz
parandroid #2884 üzenetére
Ha láttad a totacar tesztjét, nem a logan volt ami billeget mondjuk egy ''kátyú (rénszarvas)''hirtelen kikerülésénél...
Mifelénk otthon egyre több logant látok... Pedig nekünk nincs is(Fatert mondjuk szívesennem rávenném egy kombira, vagy steppere, de nála a corolla az ''isten'' )
[Szerkesztve] -
viharhozo
addikt
-
parandroid
félisten
Pesten biztosan jó ez, itt vidéken nemcsak kátyúban, de nyomvályúban és kanyarban is gazdag a környék, a megengedett legnagyobb sebesség pedig nem 50-70, hanem 90 kmph, amit ki is lehet ezzel együtt használni. Ennél a sebességnél pedig én inkább érezni szeretem magam alatt az utat, mint hogy minden kanyarban a frászt hozza rám az autó a billegésével.
Elég sokat kellett használnom az 1,4-es Kalos szedánt, és gyűlöltem azért, amit kanyarokban csinált. Az 1,2-es ötajtósnak teljesen más hangolású volt a futóműve, emellett kapott egy garnitúra márkás 195/60-as R14-es gumit a 175/70-es koreai négyévszakos gyári helyett, a megyeszékhelyig tartó 35 km-es úton ez 2-3 perc előnyt jelentett a kisebbik autónak, mindenhol a megengedett legnagyobb sebességgel haladva, talán előzéseknél egy kicsivel túllépve azt (sok a trakesz, a 30 éves teherautó, meg az út közepén 60-nal billegő hegyrejárós Suzukis errefelé).
Mondjuk Pesten szívtam a fogam, amikor 70-nel vitt a forgalom a kátyús szar utakon.
p -
tildy
nagyúr
válasz
parandroid #2880 üzenetére
(Komolyra fordítva a szót, párom gondolkodott használt tiburonon, mert ha gyakran kell németbe járni, az mennyire jó lenne.. Aztán rájött, hogy itthon az utak miatt valószínúleg az összes pénzét ráköltené, amellett biztos lenne valaki, aki szép csíkot, smileyt és egyéb dolgokat rajzolna az oldalába kulccsal... )
A hozzászólásod második részével abszolút egyetértek.
(Egyébként néha én is örülnék, ha öregecske minignóm szedánom kicsit lágyabb rugózású lenne, nem szeretem ugyanis az összes úthibát érezni magam alatt.... Pedig érzem...)
Viszlát és peterket: a most leírtak fényében talán érthető, miért vontam párhuzamba...
Egyelpőre egyébként a tulajok 1.5-majd kétéves tapasztalatára alapozva még nem ráfizetés. Kiderül mi lesz később...
[Szerkesztve] -
Viszlát
addikt
Na hát TT-vel hasonlítgatni valóban sok értelme van. És az olcsót nyugodtan rakhatjuk idézőjelbe, mert nem sokkal olcsóbb és hosszú távon pedig tuti ráfizetés...
-
parandroid
félisten
Hehe, elképzelem, ahogy az ifjú topvezetőpalánta azon tépi magát, hogy:
''Úgy vennék egy TT-t, de hát ezekre az utakra, ááá, inkább veszek egy Logant, az pont ide való!''
Komolyra fordítva a szót:
A két autó nem egy kategória, kár így említeni őket. Mindazonáltal valamennyi általam eddig kipróbált minignóm szedánra igaz volt, hogy a szokásosnál lágyabbra van hangolva a futóművük, hiába, az autógyártók is arra alapoznak, hogy abszurdisztánban bizony szarok az utak, ide ilyen kell. Emiatt viszont az autó kanyarstailitása és nagy sebességnél (értsd: 100 fölött) a menetbiztonsága érezhetően csökken.
p -
tildy
nagyúr
válasz
Viszlát #2878 üzenetére
De magyarázat.Biztos van nála szebb is, de olcsó, és a magyar utakra való. (Most mondhatnám, hiába szép mondjuk egy Audi TT, ha Budapesten 1 év alatt tönkremegy a tengelye, a kereke, stb, az utak miatt.)
Vannak nála jobbak is, de aki ritkán autópályázik, annak eg ykorrek tmegoldás lehet. Én egyre több logant látok az utakon. -
tildy
nagyúr
válasz
Viszlát #2872 üzenetére
A segge azért elnagyolt, hogy minnél kevesebb elemből álljon össze a dolog, ileltve minnél kevesebb műveletet kelljen végrehajtani rajta, mivel az annál több hibaszázalék lenne. Pl. emiattt akkora a lámpája , amekkora, emiatt nem megy plusz ív be alámpa alá satöbbi. Eleve az volt a koncepció, hogy lehetőleg minnél kevesebb illesztéssel, azért valamennyire emberi formájú autót hozzanak ki.
Peterket által mutatott logan meg, uhh, hát a csajt leszámítva is bejövős -
tildy
nagyúr
válasz
Viszlát #2865 üzenetére
Dehogynem. A thalia hátsója sokkal rondább..
Ez kép amúgyis egy egész jól beálított logan kép. Full hátulról nagyon szögletes az igaz.
A city viszont szerintem nagyon ott van. Tudom, tudom az én ízlésem. Egy valamit nem értek, az pedig az, még mindig, hogy miért erőltetik a négyajtót? Miért nem lehet ugyanazt a modellt formára megegyező módon,de 5 ajtósban megcsinálni?Így eltűnne Peterket sokat hangoztatott érve is, hogy minek ha úgyis kis helyen lehet bepakolni.
éna cityt lazán el tudom képzelni 5 ajtós módon.
Egyébként perpill , csak tavalyi- idei modelleket nézve, bizony a city kinézetben szvsz veri az összes hasonló kategóriájú , (árban és , kinézetben) sedant, azaz még a 2006-os accentnél is szebb -
Viszlát
addikt
válasz
parandroid #2871 üzenetére
Láttam. Sztem ezen is iszonyat elnagyolt a segge és ráadásul otromba, de durván
-
parandroid
félisten
válasz
Viszlát #2865 üzenetére
Ezen legalább látszik, hogy szedánnak született. Látnád az ötajtós változatát. Na az csúnya. Ez nem igazán, csak késett vagy 15 évet.
Az igazán csúnya az, amikor láthatóan utólag eszkábálják rá a puttonyt a szekérre. A Thalia ilyen, és szerintem a City is.
Szerk: Nesztek, erre a Loganre: [link] nem mondanátok nemet, mi?
Szerk2: az ötajtósról nem találok képet de találtam
- egy kombit: [link]
- és egy szabadidőautót, vagy mi a szöszt: [link], bővebben: [link].
Szerk3: egész jó ez az oldal, az ember szinte kedvet kap egy Loganhez.Találtam pár kémfotót is a ''fourgonette''-ről: [link]. Egész pofás jószág, mondjuk a kék propagandaképeken azért inkább, mint ezeken.
p -
ladybug
őstag
válasz
parandroid #2862 üzenetére
A BMW vhogy nem a liblingem, de a VW, az igen. Szeretem. Talán még az Audi.
-
parandroid
félisten
válasz
fokukac #2859 üzenetére
Itt áll egy a szomszédban - bár ritkán látjuk, mert vasárnapi autó, amíg az öreg ezerkettes Zsiguli szét nem rohad...
Amúgy kövezzetek meg, de ha mindenáron szedánt kell választani, akkor legyen egy Passat, vagy valami BMW. A németek tudnak klasszikus szedánokat csinálni, amik jól is néznek ki. A technikához meg úgysem értek, de mindegy is, mert nem az én pénztárcámhoz méretezték őket.
p -
fokukac
nagyúr
válasz
parandroid #2858 üzenetére
lehet, hogy elfogult vagyok, de azért annál sokkal szebb!
mármint a city hátsója. a thalia-é úgy néz ki, hgoy ''nesze, itt egy púp'' a City-nél meg próbálták a vonalakat egyeztetni, még ha nem is sikerült tökéletesen....
összességében elmondhatom, hogy élőben sokkal jobban néz ki, mint a képeken. és színfüggő is. a mienk bordó. -
parandroid
félisten
válasz
viharhozo #2855 üzenetére
A kerékcsavarral nem volt gondom, az alufelni lopásgátló fedlapjának speckó háromágú csavarjával viszont megküzdöttem. Bezzeg egy profi felnitolvaj azt is levette volna egy perc alatt...
A City hátsójának védelmében annyit elmondanék, hogy nem rondább, mint a Thaliáé. Valójában pontosan ugyanolyan ronda.
p -
_seth_
veterán
Alakul az autóm
Belső hibák nagyrésze már ki is van javítva (törött, repedt alkatrészek, hiányzó csavarok...), hangcucc is alakulgat: Sony Xplod CDX-R3350 [link] + ilyen hangszórópár csak 220W-os [link] + majd még vennem kell 1 pár 10 centis hangszórót is mert azt elfelejtettem
. (tudom, a kadett árának jelentős része a hangcucc lett benne de imádok zenét hallgatni jó minőségben....). Ponyvát is vettem a kocsira szal most nem ázik pedig esik az eső
(kíváncsi leszek meddig bírja mert nagyon vékony anyagból van
) Holnap is lesz egy kis szerelgetés rajta: alapjáratot beállítjuk, ajtókat is be kell mert nem jól állnak + még amihez lesz kedvünk
(hangcuccot majd autóvillamosági szervízben kell berakatni mert az MM csak úgy ad rá garit....)
-
viharhozo
addikt
válasz
parandroid #2822 üzenetére
5 perc egy kerék komplett cseréje
Ez a tetel akkor dol meg, amikor nem tudod fellazitani a gumis altal meghuzott csavarokat. -
viharhozo
addikt
válasz
BlacKSouL #2820 üzenetére
Amúgy Honda City forever
Ma korulneztem Honda fronton. A Jazznek egyetlen hibaja van, nincs hozza nagyobb motor, egyebkent zsenialis kis gepezet. A Civic sztem a tudasahoz kepest draga, bar ketsegtelenul egyedi. A City hatso felere nincs mentseg, de komolyan. A Thalia jobban nez ki. -
Viszlát
addikt
Opel Astra Champion 1.6 16V Ecotec
Irányár: 750.000 Ft
Évjárat: 1995 / 05
Műszaki vizsga érv.: 2007 / 06
Futott km: 219.132 km
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1600 cm³
Teljesítmény: 74 kW (101 LE)
Fogyasztás: 6 L (vegyes)
Felszereltség:
Centrálzár, immobiliser, riasztó, szervokormány, színezett üveg, állítható hátsó ülések, plüs kárpit, rádiósmagnó, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák, első-hátsó ködlámpa, garázsban tartott, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott.
Egyéb:
210e km-nél teljes szervíz (vezérműszíj, vízpumpa, feszítő és vezető görgő csere, olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, gyertyák cserélve). Mad Max sport kipufogódob és vég.
80%-os nyárigumi és 65-70%-os téligumi, felnikkel jár hozzá.
Képek: [link]
[Szerkesztve] -
Viszlát
addikt
Mi is újfent el akarjuk adni az Astrát, tegnap volt vele apám átnézetni, sehol semmi rozsda, tökéletes állapotban van a kaszni, pedig Opel
-
norbiphu
őstag
országúton jöttem és direkt próbáltam a fogyasztást levinni amennyire csak tudtam. Egy kb 20 kmesen szakaszon 90-100 között előzgetés nélkül 5.5 liter körül evett.
na persze ilyen ritkán van amúgy 6-7 liter között szokott lenni (ez a 9. gen, de gondolom a 8. is ennyit ehet)
[Szerkesztve] -
Rover623
félisten
válasz
forceberg #2829 üzenetére
Amennyibe egy flex kerül...
Csak vigyázz...ha levágtad a tetejét, ne nyisd ki az ajtókat mert összecsuklik...
Cimbora annó S100-as Skodából csinált ilyet...persze csúnya volt meg nyeklett-nyaklott...
Merevítette a B oszlopok között...megerősítette az A oszlopot...szarrá hegesztette...
Akkor se volt jó...''Nem baj ecsém! Visszarakjuk a tetejét!''
Nem sikerült...naná...a flexeléssel eltűnt 0.5-1cm anyag az oszlopokból...
Napokig fabrikálta a közdarabokat...utána meg az ajtókat, mert nem akartak csukódni...
Soha többet nem lett passzos rajta semmi...csak úgy süvített be a réseken a szellő...
De jó tapasztalat volt... -
#16741888
törölt tag
[link]
Teccik nagyon, de ennyit nem ér sajnos.Nem igazán értem miért jó a 4,2 motor, 2.2T vagy 2,6T ugyanúgy megtette volna és könyebb lenne, na mindegy,
-
tildy
nagyúr
válasz
parandroid #2822 üzenetére
Valami van a jobb első kerekemmel, vagy ereszt, vagy valaki nem szeret engem.Kb hetente egysezr fel ekll fújtatnom, kismilliószor használtam már. A kézi emelőt meg nem szeretem. Szerszámosláda meg kell, abban vannak az égők, meg ez meg az... Ja és persze a kedvenc 4es kerékkulcs
-
Kicker
őstag
válasz
norbiphu #2826 üzenetére
igen, az zsír újnak nézett ki... de azaz ár sok második autonak.. szal a csúnyácska corolla lenne jobb, az ár szempontból... de akkor TI azt mondjátok, hogy megbízható? az alkatrészek nagyon drágák?? mennyit eszik kb?
a csúnyaságát meg valamivel kompenzálom majd... négy alufelni minimum... -
Integra
titán
újabb gyöngyszem
[link]
[Szerkesztve] -
-
Kicker
őstag
hellobello...
néztünk ma ezt azt... toyota corolla, 97es, 1.4 asszem 1100.000 HUF
Toyota corolla, 2001 vagy 2002 1.900.000 HUF
Opel Astra, 98as, sedan(még az első forma) 1.100.000 HUF
a második kilóg a sorból az árával, de kérdezném a tapasztalatokat, hogy a toyotákból ezek milyen jók? meg egyébként ki mit javasol? (gazdaságosság, megbízhatóság a legfőbb szempontok)
ja, a samara eladó... -
parandroid
félisten
''hidraulikus emelő, szerszámosláda, kompresszor''
OMG. Hogyhogy nem valami furgonnal jársz?
De most tényleg: ezek minek? Nálam egy pótkerék van a gyári emelővel és kulccsal, aminek néha ellenőrzöm a keréknyomását, és ezzel a hidraulikus emelőt és a kompresszort ki is váltottam (10 év alatt egyszer volt defektem, de a téli-nyári gumi váltásnál is jól elvagyok a kis kézi emelővel - 5 perc egy kerék komplett cseréje). Meg a szokásos cuccok: elsősegélydoboz, háromszög, égőkészlet, mellény, egy rongy, meg egy darab fólia just-in-case. De ezek elférnek akármilyen kis üregbe eldugva is. Szerszámkészlet meg: az általam eddig látott autókhoz deafult egy darab csavarhúzó jár, ami az izzócseréhez kell. Ennél jobban nem is lennék hajlandó hozzányúlni semmihez, mert nem értek hozzá.
p -
Rover623
félisten
válasz
BlacKSouL #2814 üzenetére
Ja, és ahogy oktatóm mondta, az első 1-2 év a legveszélyesebb, utána már benő az ember feje lágya, akkor az elején én is kiéltem magam, kipróbáltam az egyes kocsik határait(meg a sajátomét is) és azóta még csak veszélyes helyzetem sem volt.
Hát úgy látszik, későn érő típus vok...
De ez a téma inkább ide tartozik:[link]... -
fokukac
nagyúr
költői kérdés : mit vár az, aki ilyen mocskosan fényképezi le az autóját a hirdetéshez?
[link] -
BlacKSouL
addikt
válasz
Rover623 #2802 üzenetére
Pár éve nekem is kezembe akadt egy autós újság, amiben leírták, hogy a versenysportban hol, hogyan és miért alkalmazzák a versenyzők a ballalábbal való fékezést. Lényeg hogy a hajtó kerék hajtott marad miközben az autó súlypontját a fék segítségével lehet előre vagy hátra helyezni, illetve stabilizálni, így a kanyarsebességek magasabbak lesznek, illetve a keresztbecsúsztatásnál úgy tudnak fékezni a kanyar előtt és benne, hogy közben nem veszít a motorerőből, és folyamatosan hajt. Ami ugye a turbómotoroknál pl azt jelenti, hogy a fékezés ideje alatt sem csökken le a turbónyomás, tehát a fék felengedésekor azonnal teljes nyomással tud tölteni.
Na, gondoltam ezt nekem is ki kell próbálni. 1300-as jó állapotú kockaladaItt a környékünkön van pár hegyi szakasz(lásd Salgótarján rallye) nekiálltam óvatosan először egyenesban, majd nagyívű kanyarokban egyre nagyobb sebességekkel. Először szokni kell, eleinte mindig lebólintottam a kormányt, de aztán belejöttem. Volt olyan kanyar, amit simán 70-75-el is csak határon tudtam bevenni, bal lábbal pöccögetve a féket pedig fel lehetett tornászni 85-90-re is. Aztán egy ismerősömnek mutattam milyen jó vagyok, amikor egy nem belátható kanyarba a normál 50-60 helyett kb 75-el beestem, amikoris felbukkant előttem a kanyar közepén egy gerendákat szállító szekér. Persze vészhelyzet esetén nem lehet bal lábbal finomkodni, satu, majd négy kerékkel csúszva keresztben át a szembesávba, gyors lábváltás, de jobbal is reflexsatu, nagy nehezen megfogtam a túloldali árok előtt, és szerencsénkre szemből sem jöttek, de kissé megdobta a pulzusunkat, még a kocsisét meg a lovakét is. Soha előtte és azóta sem csúsztam kocsival ekkorát és ilyen veszett helyzetben, de egy életre megtanultam, hogy nem lehet hülyéskedni még a leg elhagyatottabb utakon sem. Azóta sem fékeztem bal lábbal, pedig azon a néhány úton 15-20km/h-val gyorsabban tudtam menni, de mivel az életem többet ér, legközelebb csak versenyzőként próbálom ki megint. Ja, és ahogy oktatóm mondta, az első 1-2 év a legveszélyesebb, utána már benő az ember feje lágya, akkor az elején én is kiéltem magam, kipróbáltam az egyes kocsik határait(meg a sajátomét is) és azóta még csak veszélyes helyzetem sem volt.
-
karib
addikt
válasz
hobizoli #2811 üzenetére
Igen - ha valamiért a vizsgáztató helyen nem tudják felmatricázni. Nekem a régi autón pl. betelt a forgalmi, nem lehetett tovább megújítani... Vizsgapapírral el az okmányirodába, rencámmal bebattyog, és ott szépen megkaptam az új forgalmit (12e
) meg egy matricát a rencámra.
-
tildy
nagyúr
Eredetvizsgánál nagyon figyelj, hogy nem lehet 60 napnál régebbi !!! (Nem munkanap, természetesen... Nekem pl. márc 16án járt le, pechemre 18án vettem az autót meg...)
Adásvételnél kell még 2 tanú.
Aztán, ha ez megvan, elmész biztosítást kötni , persze viszed az adásvételi papírt is. Ha ez kész, akkor elmész az eredetvizsgával, a papírokkal , régi forgalmival, illetve a törzskönyvvel (na ezt nem tudom , hogy müxik, ha pl. hitelre vesz valaki autót, mert annaka törzskönyve ugye a banknál marad...) az okmárnyirodába. Ott papír kitölt, csekk befizet .(1500 cm3 esetén kb 35 ezret kell befizetned...)Visszamégy, és készítik is az új forgalmit, a törzskönyvet meg egy héttel utána postázzák...
Nem nem, a sorrend biztosítás, majd átiratás... KGFB nélkül szóba se állnak veled az okmányirodában...
[Szerkesztve] -
SaNyEe
aktív tag
Köszönöm az észrevételt, ismerős, autóhoz értő szakembert viszek természetesen.
Ez a törzskönyv pontosan micsoda? Nemrég jártam az okmányirodában és kicsit furcsállottam mikor egy öregúr egy rendszámmal a kezében tért be. Az mi a manónak volt a kezében? Átiratáshoz tehát vinnem kell a törzskönyvet, eredetvizsgapapírt, zöldkártyát meg a forgalmit?
És a sorrend átiratás majd biztosítás ugye
Elnézést a hülye kérdéseimért de még kezdő vagyok ilyen téren. -
Notes
senior tag
Inkább kezdjük azzal, hogy ha nem nagyon értesz az autókhoz akkor kérj meg egy autószerelőt, hogy menjen el veled megnézni a kiszemelt kocsit. Hidd el, megéri inkább fizetni egy szerelőnek pár ezer forintot egy árvizsgálásért min hogy beleugorj valami törött, motorhuibás stb. pénznyelőbe. Ez sokszor elhangzik, de sajnos én sem vettem elég komolyan míg egy autószerelő ismerősömmel elmentünk kocsit nézni, és olyan dolgokra mutatott rá amiket nem is gondoltam volna az autóról.
Az ügyintézésről röviden: magyarorszag.hu-ról letöltesz egy adásvételi mintát. Kell két tanú. A kocsi forgalmiját, zöldkártyáját nézd át, hogy nem jártak-e le. Ha jól emléxem 2001 óta törzskönyve is kell, hogy legyen. Illetve kell, hogy kapjál egy eredetvizsgáról egy igazolást. Ha ezek megvannak mehetsz biztosítást kötni, illetve az okmányirodába átíratni. -
SaNyEe
aktív tag
Üdv.
Készülődök megvenni első autómat, használt lesz a kicsike, szegény ember még mindig vízzel főz
Kérdésem a következő lenne. Kimegyek az illetőhöz, megnézem a kocsit tetszik azt modnom megfelel, kialkudunk egy árat, megírjuk az adásvételi szerződést, a kocsin van eredetvizsga, gondolom erről valami nyomtatványa van az ürgének ugye? Az adásvételinél kellenek tanúk, ha igen mennyi? Kocsi kifizet, ezután átiratás jönne elvileg, ennek mi a pontos menete, kezdjük azzal, hogy megvettem a kocsit. -
Rover623
félisten
Itt van kovásznak egy ''ballábas gáz'' kialakítás:[link]...
[Szerkesztve] -
Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest