- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- Megköveteli a hardveres sugárkövetést az új Indiana Jones
- Egérpad topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Predator2 #191593 üzenetére
Talán jobban illene az autós topikba.
Amúgy részemről Rocket.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Predator2 #169751 üzenetére
Gombóc Swift fullos felszereltséggel, tip-top állapotban. Ennyiért már nagyon szépet kapsz, és gombokból fenntartható, ráadásul ritkán hibásodik meg benne valami. ABS kockával szokott néha gond lenni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
footy
addikt
válasz Predator2 #154201 üzenetére
Az autó jó, a kategória egyik legjobbja. A motor elvileg már az átdolgozott változat, ahol nem volt gond az olajzással. (bár ennek azért nem árt utánanézni)
Az ESG váltó viszont gagyi, nem igazi automata. Kettőstömegű is és részecskeszerű is van az autóban. Ezek viszont ne legyenek döntőek a vásárlásnál, mert gyakorlatilag minden hasonló évjáratú autóban benne vannak. -
Mágus2
Közösségépítő
-
rwin5
őstag
válasz Predator2 #127729 üzenetére
Én most vettem clio-t 5 ajtósban eddig minden oké vele, viszont 3 ajtósban nem tudnám elképzelni vele az életet, hátulra állandóan bedobáljuk a táskákat, az ülésdöntögetés tortúráját kihagyom/kihagynám Ha meg Hondát vettem volna akkor erősebb motorral néznék, persze ezek csak az én dolgaim, de hidd el lehet 1 év használat után pont ezek a dolgok jutnak eszedbe, hogy dekár..
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz Predator2 #127653 üzenetére
Sajnos nem volt túljelentkezés, így berakok ide egykét kérdéses példányt:
Az alap dolgok/elvárások maradtak:[link]
Honda: [link]
Toyota: [link] Bár ő talán még pont az "olaj evő" fajta.
Peugeot: [link]
Francia vonalon maradva: Renault:[link]
Érdemes e velük foglalkozni? Megérhetik e az árukat?
Nem gond, ha 3 ajtós.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
trassher
addikt
válasz Predator2 #127197 üzenetére
Itt most 2 konkrét típus van. Nézd meg az kopó alkatrészeket mi mennyibe kerül újonnan. Nem nagy dolog 2-3 ablakban összehasonlítani az árakat. Vezérlés, fékalkatrészek, futómű alkatrészek, ezeket nézd első körben + azokat az alkatrészeket amik köztudottan könnyen elhasználódnak az adott típusnál.
Redmi Note 7
-
bitpork
nagyúr
válasz Predator2 #127197 üzenetére
Irgalmatlan nagy fába vágtad a fejszédet. Szerintem egy típust nézz meg ami tetszik és annak menj utána. egyszerre egyet, mert ha elkezdesz 8-10 irányba menni akkor úgy jársz mint kornélka, hogy nem tudsz tovább lépni mert valamin mindig megakad a szemed.
Szerintem.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #126866 üzenetére
a legalja az minden autónál a piacon lévő legrosszabb állapotú autókat jelenti az adott szériából! tehát lehet bucira törött, lelakott, hibás, hiányos, vagy valami gondokkal küzködő, de igaz akár lehet jó is, de azt alkalmi vételnek hívjuk! esetleg mazdában nem gondolkoztál? igaz azok kicsit rohadósak ennyiért, de motorikusan nagyon egyben vannak!
amúgy én a renaultokkal is ki vagyok békülve, a yaris mellett egy lagunám van, igaz még az egyszerű fajtából.
az, ha fiataloknak kellene kocsit venni, akkor mindenképpen benzinest ajánlanék(kevésbé nagy a sz0pás kockázata benne), akár megane, akár clio ha renault front, a clio2-esből is nagyon jót lehet kapni olcsóbban is, 1,4 16v-es motorral jól is megy, nem is eszik sokat, gyújtótrafón kívül(meg esetleg egy kis elektromos hiba előfordul) nagyon nem szokott elhasalni rajta, nem rohad(2 első sárvédője műanyag, mint a megane 2-nek is).
általánosan jók a fordok is, egy focus 2 vagy akár a fiesta is bevált cucc. a toyotát így kilőttük. van még sok jó autó, golf4 a korához képest szerintem túlárazott, igaz a konszern autói is.
például agyonüthetetlen tud lenni a seat cordoba/ibiza is 2003-tól(újabb generáció), az sem rohad, a kőkorszaki benzines motor viszonylag kevéssel is be tudja érni, és még nem is olyan csúnya, mint az ördög segge!persze még van sok-sok ajánlható autó, el kell dönteni, hogy a kockázatos dízel, vagy a nagyobb fogyasztású benzines amit keresel, milyen futásteljesítmény ami elfogadható, mennyire legyen öreg, stb-stb.
amúgy opel fronton is jó kocsik vannak.....
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #126802 üzenetére
igen, 1,1-1,2milliótól már van clio 3, de az a kínálat legalja és mint mindenből a legalja azt jelenti, hogy valami nem kerek vele!
150ezerrel a tényleges használat módja befolyásolhatja a motor állapotát, amúgy annyi km nem vészes még magában. 2 embernek egy clio is bőven elég, de egy 4 tagú családnál már azért gázosabb, főleg nyaralás esetén, ahol csomag is van bőven!dízel/benzines örök kérdés, a dízel ellen szól, hogy minden földi jó benne van már amit el kellene kerülni és ami elcsesződhet az el is fog, fogyasztás difi egy kisköbös dízel vs kisbenzines között kb 2liter százon(van hogy több, vagy hogy kevesebb), de míg egy dízelnél a nagynyomású rendszer helyreállítása is többszázezres kiadás, addig a benzinesben nincs ekkora zakólehetőség! másik meg azért a dízelekkel többet mennek, jobban tekergetik őket, ennek megfelelően a lyukra futás veszélye is nagyobb!
-
bitpork
nagyúr
válasz Predator2 #126802 üzenetére
A benzin-dízel kérdés ott dől el , hogy mennyi a kocsi értékvesztése és futásába beleölt összeg.
150'000 km nem kell hogy sok legyen egy modern autó motorjának. De a megtett km alatti bánásmód definiálja h sok v nem sok.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #126777 üzenetére
hány embert akarsz vele vinni? clio3 belefér ebbe az árba? benzinesek közül bármelyik jó lehet, a fogyasztásuk sem vészes, az 1,5 dci az durván takarékos, de akár borzasztó vagyonokat lehet rákölteni, ha sikerül beleválasztani.
a toyota megbízható, elpusztíthatatlan, de a jobbakért azért még mindig millió felett kérnek! nagyon megbízhatóak, nekem is van egy yarisom 273e km-el, semmi baja még most sem a motorjának, piszok jó fogyasztású, nem eszi az olajat, azt is ajánlani tudom! a corolla is ugyanez, csak nagyobb!
akármit is veszel ha biztosra akarsz menni, akkor benzinest vegyél, ezek nem akkora nagy étvágyúak, a renaultoknál elektromos ablakemelők, gyújtótrafók tudnak megpusztulni, trafókat egyszer kell kicserélni jófélére és akkor azzal sem lesz gond!elvétve még ezek egyszerűbb elektronikájuknál is szokott zavar lenni, nem jellemző, de előfordul.
rohadásra még egyik sem hajlamos! biztonságosnak biztonságosak.
clio 3-ból szerintem amúgy az alja 1,2milla, és azok között nincs nagy választék ennyiért, tehát bőven lehet törött, csillió km-es.....
én a toyotára fókuszálnék a helyedben, 1,4 benzines corolla tökéletes választás lehet számodra.....szerintem....
látom, hogy a corollába sem feltétlen tuti a motor, én a yarisomból indultam ki, az teljesen okés, igaz középen van az óracsoport benne, de legalább keveset eszik!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Predator2 #126777 üzenetére
Érdemben az E12 corollához tudok hozzászólni. Az 1.4 és az 1.6 benzin motorok 2005-ig olajevősek voltak, akár 1L-t is benyeltek 1000 km alatt. Anno gariban cserélték a motort 7 éves korukig vagy 150.000 km-ig. A szar olajtól elkokszosodott az olajvisszavezető furat. Amelyiknek cserélték a motorját annak nincsen motorszáma, csak motorkódja van. Ezekkel már nincs gond, nyugodtan megvehetőek. Ezen kívül a benzineseknél a szívósor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Nem okoz különösebb problémát, de zavaró és kb. 200k HUF egy új szívósor. A 2005 után gyártott autókba lengyel váltó került, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200k HUF a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy búg, illetve üresben zörög, de ilyenkor már nagyon a végét járja. Futómű, elektronika agyonüthetetlen, rozsda nem jellemző. Dízelnél a szokásos dolgokra kell odafigyelni, befecskendezés, nagynyomású, EGR, típushibája a dízelnek nincs. Kettőstömegű, DPF nincs benne. Nem prémium gázolaj használata esetén 100-150k km körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok (elvileg felújítható, erről nincs bővebb infóm).
-
nesa
veterán
válasz Predator2 #106752 üzenetére
Euro2 megjelenesevel talan egy idoben jelentek meg az elso CR es egyeb hokuszpokusz dizelek euro 3 ba meg van adagolos de itt mar ritkabb, cirka 2005 ig, itt lepett az euro4 ebbol meg talan valami japan vagy koreai letezik adagolosba de nemtudom biztosra.
Ha ez presztizs kerdes nalad vegyel valami ujabb CR dizelt majd megmondjak itt melyik ajanlott az elso szerias JTD meg HDI szerintem jol sikerult.
(#106751) Dorien
Kerlek ne mondj ilyet else hiszed hogy egy 20+ eves adagolos dizel mennyivel beeri, a Tipom ha kicsit nagyobb tavokat megyek Pl 100-120km ezen mar csuklobol 4,5L/100km a fogyi ha nagyon hosszut megyek csinaltam mer 38 literel 900km is, es ezt nem egy 6millios uj autohoz kell hasonlitani hanem milyen benzinest kapsz 150k er ami ettol 1 literrel eszik csak tobbet es ugyanez a kategoria, semmilyet.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kickass
őstag
válasz Predator2 #106747 üzenetére
Ennyiért nagyon csecse autókat lehetne kapni benzinesből például japán vonalon:
- Toyota Corolla
- Honda Civic vagy akár Accord
- Seat Leon (ennyiből simán lehet lőni egy jó adagolós dízelt is ha mégis hosszabb távot nézel)Dízel vonalon is játszik a Corolla, de akár H Astra
Nem ragadnék le a franciáknál
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Villanyszerelés
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Robotporszívók
- ASUS routerek
- Spórolós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ubuntu Linux
- Az én érdekes, öszvér videokártyám...….
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest