-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Állandó 4WD-nél valóban kisebb értelmét látom, max. az első, kormányzott kerekek kopása lehet picivel nagyobb (főleg városi használat mellett), de ez szvsz annyira elenyésző, h nem nagyon lesz mérhető kopáskülönbség az elsők és hátsók között. Haldex-es, vagy kapcsolható 4WD-nél már más a helyzet.
Hm, ccm-hez képest az tényleg kevésnek tűnik, bár nem ismerem a boxer motor pontos kenési felépítését, lehet ez is közrejátszhat.
Az 1.6-os D16W5 3,6 litert fogad be (3,9 a száraz feltöltési mennyiség), a 2.4 D5 viszont benyelt 6,6-ot."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
hobizoli
nagyúr
ezt ertem is, de ha a furata a meg a lokete nagyobb csak a nagyobb motornak akkor elvileg nem kell bele tobb olaj sokkal
hiszen a fotengely csapagyazashoz pontosan ugyanannyi kell csak bele, max a nagyibb furat es a hosszabb loket miatt a dugo alatti resze belso feluletere kell vmivel tobb olaj(film), de az 1 deci tobblet sincs osszesenszoval ha keves, akkor a kisebb ccm-s motorhoz is keves az a gyari tekno igazabol
az lehet meg a krtikus pont, ha a olajszivattyu szivokosara tul kozel van a tekno aljahoz, akkor az szivasi nehezseget okozhat magasabb rpm-n a kis res
tobbnyire akkor forul elo ilyen, ha a tekno nem tomitessel, hanem pasztaval van felrakva gyarilag is mar, mert
akkor a tekno alja kb 1mm-l kozelebb van a szivokosarhoz, ennyivel kisebb a reses azert nem mind1, hogy 1.5mm hely van ott vagy 2.5mm, az tobb, mint 60%-l nagyobb hely
Stilo 1.6 16v-re sem irnak pl tomitest oda, mert az mar pasztazva van, egyes esetekben elo is fordult kenesi hiba ezeknel a motoroknal (meg a juzer altal jojazmegvazzeg elnyujtott olajcsere is kozrehatott ebben sokszor)
viszont a mk1 Punto SOHC 1.4-1.6-s motorjahoz oda meg tomitest ir elo a gyar, es a Punto-é az 1:1 jo a Stilo-ra is oda alulra
mi mindig tomitessel rajuk ossze, es azokkal nincs is gond ugy, mert kap eleg olajat a motor akkoris, ha meg a turbot is kell lett latnia mar olajjaltöbb drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
neked tök mindegy, hogy náluk van-e károkozó biztosítója a lényeges. legalább is gondolom.
meg azt nem értem, hogy most akkor mi van a levélben? hogy ezeket a boltokat ajánlják. ok. de mi van akkor, ha máshonnan veszik az alkatrészt? semmi, ugyanannyit (90%-ot) fizetnek utána akkor is.
vagy én vagyok ma különlegesen sötét.
-
werszomjas
addikt
Ezen a fedélzeti computeren néha mosolygok magamban mikor ülök az autóban, 2008-as autóban ennyi visszajelzést képes adni, és ilyen módon
üdv
-
runner 125
nagyúr
Volvo-nál a legjobb, élettartam olaj.
..még az automatákba is azt írja a könyv. Nyilván, pár ezer liter olajon kisebb a margin, mint egy új váltón.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
deicide
veterán
Megnézem hazafelé, ha nem felejtem el.
Más, kaptam ma egy like-ot egy M3-as BMW tulajtól, jót meccseltünk az M1-M7 kivezetőn a 100-as táblától. És csak néhány méterrel nyert, lehet, csak félig nyomta a pedált. Cserébe én is toltam neki like-ot mert szép autó.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
runner 125
nagyúr
Igen, ezt a Honda-nál is nagyon érezni. Tulajdonképpen teljes havon lepadlózva nem kezd el szitálni jobbra balra, hanem tol előre, mintha aszfaltról indulna.
..én is várom havat de itt a Kisalföldön szr sincs."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#27813376
törölt tag
Én 110 tempomattal megyek pályán (
lehet köpködni, de kiéltem magam - O1 RS, M6 GTA, ATS, mind 200 körüli lóerő volt) így, meg országúton néha ellépve 7-8 körül eszik. Ez egy másfél tonnás kocsitól benzinből nem rossz érték. Ahogy kollega írja, 130 már dobálja a fogyasztást literekben, így azért is könnyebb megállni.bajnokpityu: Én 170-nél cseréltettem először. Szelepeket is párat, kokszosak voltak.
[ Szerkesztve ]
-
teratti
senior tag
Swift-ből léptem ki kb. egy éve annak is az aszfaltszaggató verziójából az 1.0-ból. Vissza a Subaruba.....Ezért mondta, hogy ne vegyem meg ezt csak ha van pénzem a jövőben is fenntartani. Maradnom kell a valóságnál ha lenne 5 millám vennék egy szépet és maradna pénzem rá de így marad az egy millió-s határ és a G Astra de abból az 1.6 legalább. A C Vectra bevált modell?
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
Declare
őstag
nah ez milyen jo elolvasgatni, meg ugy is, hogy nem kacsintgatok a subaru fele.
Azert ez az 5k olajcsere (szigoruan szerintem), kisse mar a lo masik oldala. Nyilvan egy kihegyezett, pörgös sport kocsinal oke...lehet...de egy atlagos autonal, amit minden nap nem gyorsulasi versenyre hasznalsz es nem is extrem rövid tavokat megy kizarolag, hanem vegyesen van hasznalva, azoknal a 15k km +/- 1-2 ezer km (mennyire hosszutavu vagy rövidtavu auto), realisan vallalhato periodus.
Persze nyilvan az 5k az meg biztosabb, de ez nekem olyan, mintha olommal belelned a hazat falait, hogy megvedjen a kozmikus sugarzastol....biztos, hogy jo es megved, csak kerdes, hogy van e ertelme?
Na de ez nem kötekedes, csak egy velemeny....
(#102670) MunezXBK Jah, asszem a H astraban ilyesmi müvelet az elsö izzo csereje is
-
teratti
senior tag
Ő lenne az. Felhívtam egy hete egy békéscsabai barátom, hogy nézzük már meg de azt mondta ha sok pénzem van mellette akkor vegyem meg. A vezérlés 200e, speciális szerszámok kellenek, computerrel is csak az eredetivel kommunikál.... Igaz túl van a kereten, németországi a km-t keveslem....nem tudom.
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
runner 125
nagyúr
Soha nem volt zsánerem az üvöltős, hivalkodó hang, sőt, magamat nem tudnám elképzelni ilyenben, de egy Subaru-nál mindig megállok a járdán és utánafordulok. Kollégák néztek már furcsán, nem igazán értették h ezt a hangorkánt muszáj élvezni.
Győrben szoktam találkozni egy új fekete példánnyal. Múltkor volt némi eső. Természetesen a Szent Istvánról az autót keresztberakva kellett lekanyarodnia."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
nagyúr
A 2001-es könyvecskében VW 500.00, 502.00 501.01 van megadva. [link] Olaj márka és viszkozitás nincs.
És ha ilyet nem találnánk akkor ACEA A2 és A3 is jó bele. Persze felhívják a figyelmet hogy a szabványokat folyamatosan fejlesztik és az újabbak kiválthatják a régieket. [link]
Jelenleg VW 504.00/507.00 olajat használok.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
kovacsroli
senior tag
Nekem 2003-as Fiesta-m van, ezért az első Fókához hasonlítottam, közben látom, hogy második generációsról volt szó ez az info kimaradt, sorry
Viszont az azonos korú fóka kombi 1105, az én 3 ajtós fiestám 1040 üresen, ez csak 65kg
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
FrankMonzano
őstag
Oszinten szolva a 6os jobban bejon,mint a 3-mas. Viszont a 2.0 elegge az ingerkuszob,de inkabb mar afelett van sajnos.
kalmanchris : Ennyire nem vagyok meresz .
tboy93 : A mostani cliom 2000/6.havi. Ha mar valtok,akkor azert legyen ujabb. Nehez matek ez, akarhogyan nezem. Raadasul volt par jo foka fenn, mostanra az osszes 200+ km-es maradt csak... remelem majd kitisztul a kep idovel .
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
A Jazz nagyon csaloka kocsi - kivülröl picinek tünik, de beleülve.. Sztem tegyen vele egy probat, üljön bele, meg fog lepödni.
A Golf jo kocsi, de sem az 1.4-es alap (75 lovas) sem az 1.6-os szivo benzinessel nem vennem - gyengek es cserebe sokat esznek (+ szinte biztos, hogy csipegetni fogjak az olajat, az anyem is ette). TSI meg nem jön ki ennyiböl, vagy csak a lancos, attol meg mint a tüztöl...
Az elöttem javasolt Focus (mk2) es Corolla is jo ötlet, Civic is.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
deicide
veterán
A kényelem relatív, F Astra-val megjártam Olaszországot (2x1250km) 28 óra alatt, ebből 5 óra volt az alvás, a többi a gáz taposása, mert nyilván tempomat sincs benne. Szóval nem vagyunk egyformák, nekem pl fosmindegy, hogy egy autó hogy néz ki belül és milyen extrákat kínál, valakinek pedig fontosabb a belső, mint hogy 220 vagy 250 a vége. De én mondjuk az a fajta ember vagyok, aki más autóját, vagy cégest vezetve nem állítja el az ülést, tükröket, hanem használja úgy, ahogy be van állítva.
Na jó, a tempomat az okos találmány.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nofi
addikt
Elismerem, Octaviában talán egyszer ültem vagy 10 éve és akkor még nagyon nem a kényelmi szempontok érdekeltek Passat nagyon tetszik, de félek, hogy az 1,4 TSI nem vinné úgy azt a kasznit (1.8-at próbáltam még csak), viszont úgy meg már a lélektani határ felett kellene nézelődnöm.
Xbox GT: nozsolt
-
runner 125
nagyúr
Qrva jó.
Épp ma vigyorogtam, mint egy 3 éves, volt egy kis móka a parkolóban így az első hóban.
Első körben tesztnek indult, h működik-e a 4WD, de játék és kacagás lett a vége.Nagyon magabiztosan vezethető egyébként hóban, de ezt neked nyilván nem kell bemutatni. Gázra nem kezd el jobbra balra kúszni az eleje, hanem érzed a stabil tolást, persze pár hirtelen kormányfordulattal meg lehet forgatni, jó lesz ez.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeFranco
nagyúr
neked is hogy lefikáztam a kocsidat. majdnem itt is hagytad
@Mágus2: de most mondd meg. és itt még többé-kevésbé gondos gazdák vannak, Marinéne Pistabátya meg sem nézi az olajszint soha, aztán meg megy a pingvinezés fél év múlva, hogy megfeküdt a katalizátor, bisztos azok a szemét oroszok vizezik a benzint.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Félre ne érts ... nálam senki se hitetlenebb a gyári szervizzel szembe de a maszekokról is meg van a véleményem... nagyon kevés a hozzáértő...ezért amit csak lehet én csinálok az autón és a barátok/haverok autóján és érdekes mindenki elégedett mindig Szóval egy állásponton vagyunk
-
nagyúr
Bocsi, hülyeséget írtam, nem szervizkönyv hanem az autónak az a könyve amiben ilyen szervizleírások vannak (pl. hogy kell lámpát cserélni).
Mióta megvan a honda én a szervizkönyvéhez hozzá se nyúltam, az alkatrészekről elrakom a számlát, lefotózom a kivett és az új alkatrészt egymás mellett, oszt' legyen elég ennyi
tresh azért azt megnézem, hogy visszaszámláz neked valaki 2008-ra alkatrészeket
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Természetesen evvel tisztába vagyok és avval is hogy büntetnek titeket érte tehát jogos ezeknek a tiltása a fórumon... én szimplán az ehhez kapcsolódó jogállással nem értek egyet..
(#100457) tboy93 : pont ez a lényeg nem az egészet rakom fel hanem mondjuk 3 ábrát amit könnyebben meg ért mintha 4 oldalba végig írom mit csináljon hol keressen. Az alap ha feltolja az egészet az jog sértés stb stb egyetértek.. de 1 db kép hogy tudja miről beszéljünk nem fogja a szerviz manuálokat leváltani és nem lesz mindenki autószerelő...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
te more': a szevízkönyv alatt nem szervíz-útmutatót akartatok volt érteni?
most esett le, hogy lehet nem is az elvégzett tervszerű szervizelések igazolását tartalmazó füzetet (aka: szervízkönyv) nem akarjátok látni itt (ami tiltásának nem is volna sok értelme azon kívül, hogy betelefonált becsnep, de ezt azóta is felvont szemöldökkel hiszem kötve), hanem a kezelési- karbantartási- és szerelési műveleteket leíró könyvet (nem akarjátok látni) aka.: kezelési útmutató vagy service manual.
nem-e lehet hogy itt van a kutya elásva?
(a figyelmeztetés nélküli végleges kitiltás meg a ló túloldala, lehet tévedés, vitás eset, egyszeri agyborulás, nem kell felvenni a digitálrambótempót, de ez egy másik kérdés. három csapással simán intézhető korrektül)
@dabadab: az tiszta ügy.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Az hogy gyorsan ment és esetleg valóban szabálytalanul előzött az szabálysértés, ami független a balesettől
De ezt sose értem, hogy hogy lenne már független ... ha jön 250-el egy motoros azt észreveszi bárki?
Úgy kifordulok elé mint a huzat .. esélyem nincs észrevenni, nekem jön, meghal, és én vagyok a hibás mert nem győződtem meg, hogy jön-e valaki? Az meg, hogy egymillióval ment szabálysértés ugyan, de független a balesettől(#100172) deicide : M6-os közel van
[ Szerkesztve ]
-
Tankblock
aktív tag
Hello,
Azért eléggé életszerűtlen lenne, ha egy városban balra kanyarodásnál ahol sor is van mögötted azért büntetnének meg mert valaki pl 160 [km/h] "előz" szabálytalanul.
Tanú elvileg a mögötte haladó is lehet. A végállapotból, pedig lehet rekonstruálni nagy bizonyossággal a sebességét is.Az való igaz, hogy ilyen helyzeteknél kell igazán észnél lenni, de általában pont ilyenkor megy a legtöbb embernek a legnehezebben a gondolkodás.
Release the Beast....
-
Tankblock
aktív tag
Hello
Tekintve a tényeket, szerintem a KRESZ mást mond:
34. § Előzés
(3) Az előzést - a (4) és az (5) bekezdésben említett esetet kivéve - balról kell végrehajtani.
(4) Csak jobbról szabad előzni
(a) azt a járművet, amely a balra kanyarodási szándékot irányjelzéssel jelzi és az úttesten és a....meg van még (8) Tilos előzni rész is:
(e) része taglalja az útkereszteződésben és közvetlenül előtte sem szabad előzni részt.
Mindegy h mennyivel megy. Továbbá a jóhiszeműségre is hvatkozhat, h ott tiltja a KRESZ az előzést és így nem számított rá.
Release the Beast....
-
nagyúr
Az ciki lesz. Igazából én is úgy gondolom, hogy valószínűleg az Aygo lehetett a hibás, főleg mivel tudom hogy szokott vezetni Ádám, de a többiek szentül hiszik hogy nem ő volt a ludas. Érdekes lesz a végkifejlet, mert mindkét fél mögött komoly ügyvédi réteg áll. Vajon a rendőrség milyen gyorsan dönti el ki volt a felelős?
Egyébként helyszínelés nem nagyon volt, a teherautós telefonálgatott párat, aztán jött 1db rendőr, felvette a vallomásokat, de abból se mindet, egy szemtanúét nem volt hajlandó, aki az egészet kívülről látta, mert Ádám ismerőse volt a srác . Mondjuk ezt se nagyon értem, véletlen csattanok egyet valahol és édesanyám kívülről látja az eseményeket akkor ő nem lehet szemtanú mert ismer engem? Lol.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem akartam én folytatni, épp befejezni, de inkább hagyom a fenébe, nem érti meg mit akarunk vele közölni, bocsi az offért.
(#100129) Qru : A rendőrségi helyszínelő és a biztosítós kárszakértrő pont ezért van, nem? A féknyomokból, autók roncsolódásából és a szemtanúk elmondásából szerintem ez esetben simán ki lehet hozni, hogy ki is volt az igazi hibás.
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
outsiders
aktív tag
Én is érzem az s80-ban, hogy csak elfolyok az ülésben kényelmemben.... Manuális váltót szeretnék természetesen, a fogyasztás nem zavar, országúton egyenletes 110-es tempóban csak nem eszi le a gatyámat. A 170 pacira átalakíthatóságról hallottam már korábban
Köszönöm a tapasztalatokat !Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Köszi az infót! Hát azért az várható, hogy főleg egy D5 elég sok km-t futott. Ugyanakkor ha rendesen karban volt tartva, nem jelent az nagyjából semmit sem, időtálló konstrukció. Ami nem vonzó a Volvóban az a magas alkatrészár, minden más csak pozitív. A nagyszerű német prémiumautók is futnak bőven ennyit amiket behoznak a nepperek, csak bőszen tekergetik....
Egyedül szívóbenzinest vennék a megbízhatóság és a viszonylag kevés meghibásodási lehetőség miatt. Ilyen idős autót turbódízellel kicsit szerencsejátéknak érzemAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Tankblock
aktív tag
2 sec kicsit túl sok lenne :-D
Működése: azt nézi, hogy milyen gyorsan nyomod le a pedált, ha megfelelő gyorsasággal (gradinessel), de nem elég fékerőt fejtesz ki akkor tolja rá a teljes nyomást .
Fék szárazon tartás a Renaultban is kell lennie RBA emlékezetem szerint...... Csak annyit csinál, hogy közelebb tolja a fékpofákat kicsit, hogy a vizet párologtassa le róluk.
Release the Beast....
-
Declare
őstag
Na hat nem vitabol, de egyikkel sem örtek egyet
A fek kerdesre nem akarok hülyeseget mondani, de ha jol emlekszem anno 2008 ban mar az audiban is volt, mindenfele különös nagy hirveres nelkül, csak mondta a kereskedö. (itt egy cikk 2006 ban a bmw z4 ben is ([link]) volt mar, szerintem nem olyan nagy ritkasag ez mamar)
A veszfek aszisztenst en ugy tudtam az amikor figyeli a forgalmat a kocsi is fekez lassu temponal ha elötted megallnak. Viszont az hogy gazelengedes utan ha fekre lepsz 2 secen belül akkor veszfekez a kocsi, az szerintem eleg para lenne gyakorlatilag akkor 90% ban varosi forgalomban veszfekeznenek a kocsik En ugy tudom, hogy a gazpedal erzekeli, hogy milyen gyorsan nyomod be (gondolom valahogy ugy, ha az elsö x mm-t bizonyos hirtelenseggel teszi meg a fekpedal akkor lep eletbe a veszfek)
Tom1939: nem is az hogy megszokhatatlan, de en nem szeretem, szerintem zavaro....persze ha csak egy autot vezet az ember mindenhez hozza lehet szokni. Viszont en ugy jartam, hogy a punto utan közvetlenül mentem a Navaraval es majdnem nekimentem az elöttem levönek piroslampanal, mert annak meg taposni kell a feket....szoval szerintem nem jo dolog, de persze szokhato minden.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
2sec? Nem sok az egy kicsit?
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Dare2Live
félisten
"Csupán arra reflektáltam rá, hogy nem a gumin múlott a CR-V csúfos veresége a teszten, hanem a szar 4wd rendszerén."
Ezt el nem magyarázod neki... Honda tehát nem igaz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
lenox
veterán
Itt is latni, hogy elol-hatul hajt a honda, koszi.
A dacia hajtasa nyilvan jobb, mi a kerdes ezzel kapcsolatban?
#99749: En csak elolvastam, amit a honda irt, hogy spec eset, ha elol nulla, hatul max tapadas van, akkor kinyit a biztonsagi szelep a hatso hajtas vedelme erdekeben, a teljes nyomatekot nem adja hatra.
#99751: Nem ertem, ott miert kene felmennie. Az elso es a hatso hajtasnal is nulla a tapadas az egyik oldalon, es itt csak az elso es a hatso hajtast zarja ossze a rendszer, jobb es bal oldalt se elol, se hatul.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
Köszi
Közben gondolkodtam a mai vitát látva a CRV bukásán. Lenox ugye azt mondta, hogy spec eset, amúgy működik a 4WD. Azon gondolkodtam, hogy miért spec eset az, hogy az első kerekek jégen állnak és elpörögnek, miért nem ad hátra nyomatékot? Pont az lenne a lényege a rendszernek, hogy az első kerekek tapadásvesztésekor küldjön hátra nyomatékot. Aztán rájöttem, hogy (szerintem) mi a hiba oka. Ugye, mivel alapból az első kerék hajt, ha ezek egyformán tapadnak, a rendszer szerint halad az autó, semmi gond. Amikor a két első kerék között fordulatszám különbség adódik, azt gondolja a rendszer, hogy hopp az egyik kerék tapadást vesztett, hamar kapcsoljuk a hátsó kerekeket is. Szerintem a Honda szoftvere egyszerűen nem figyeli a hátsó kerék fordulatszámát, csak az elsőkét. Így, ha az első kerekek azonos fordulatszámon pörögnek a jégen, nem gondolja, hogy az autó áll, mert nem nézi meg, hogy a hátsó kerekek forognak-e egyáltalán. Talán ezt a plusz változót bele lehet programozni, így készült a szoftver frissítés. A rav4-es videóban pedig jól látszik, hogy működik a CR-V-ben is a 4WD, ha nem tükörjégen áll mindkét első kerék.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
Az nem fordul elo, hogy igy allsz, es nem probalsz meg hatrebb menni, es ugy atmenni rajta. Meg az sem fordul elo, hogy mesz, es amikor egy ilyen helyzethez ersz, lefekezel, hogy allasbol probalj tovabbhaladni. Illetve az is ritkan fordul elo, hogy az elso ket kerek tukorjegen van, a hatso ketto meg kurva jol tapado aszfalton, de csak addig probalkozol, amig ez igy van, ha esetleg arrebb mozdulna a kocsi, ahol mar masok a tapadasi viszonyok, akkor abbahagyod. Szoval nem, ilyen nincs a valosagban. De igazabol mindegy, ha nem 2013 ev eleji gyartasu kocsit probaltak volna 2014-eskent bemutatni, akkor okafogyott lett volna, meg amugy azt se irtak le, hogy a 20 kocsis negykerekhajtasu tesztjukbol a cr-v vegul a rossz szoftverrel 3. lett.
Amugy ha jol ertem azert nem adott hatra nyomatekot a rendszer, mert azt erzekelte, hogy elol nulla tapadas van, hatul meg sok, es ezert a vedelmi szelep kinyitott, hogy ne terhelje tul a hatuljat. De ha mondjuk egy kis feket nyomott volna kozben az illeto, akkor maris ment volna. -
8th
addikt
Á, szarni az autógyártókra. Úgy kell mint haverom. Utólag belerakatta a 17éves VW Caddy 1.9 SDI-be a mechanikus torsent, hogy szét ne szaladjon az a 58-60ló ami jó eséllyel még megmaradt Valójában azért kellett mert ha meg van pakolva olyan far nehézzé válik, hogy emelkedőkön télen nincs semmi tapadás elől. Most már van.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
8th
addikt
Na jó de ha azt nézzük a második generációs torsennel felszerelt hátul zárható difis Passat b32 Syncro sem terepe való. Az egy családi tepsi mégis amíg ténylegesen fel nem ül az alja ha rendes gumik vannak alatta röhögve elmegy bárhol bármilyen körülmények között mindegy, hogy sár hó jég vagy épp friss szántás.
Az a ciki ebben az egészben, hogy ha a Subaru ami a Hondához képest egy törpe autógyár tud és nem sajnál igényes profi hajtást tenni az autói alá akkor a Honda miért nem rak legalább az önmaguk által SUV-nak definiált autói alá ha nem is hasonlóan összetett de egy jól felprogramozott awd hajtást? Ez tényleg akkora blama tőlük. Szinte mindenki a haldex hajtást reszelgeti mert egyszerű olcsó és megbízható, nem ezzel van a baj meg lehet azt jól is csinálni de hát, na ...
Tipikusan olyan programozási hiba mint a kikapcsolhatatlan kipörgésgátló. A német autobild is rárepült erre pár éve. Több átlag tucatautóval kipróbálták a műgyantás emelkedőn való elindulást. Fwd kocsik közül több is csúnyán elhasalt bekapcsolt kipörgésgátlóval viszont amelyeken ki lehetett kapcsolni (és úgy is maradt!) azok mind felvergődtek valahogy. Többeknél mire lendületet vehettek volna pár méter után az asr automatikusan visszakapcsolt elvette a motorerőt és fékezgetni kezdte a kereket. Ez is mekkora fail már.Analóg vén majom egy digitális világban
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Gitáros topic
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Opel topik
- Láncfűrész topik
- One mobilszolgáltatások
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...