Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Snooker
senior tag
Ma egy rövidebb városon kívüli szakasz után, városba beérve, főútról lekanyarodva, (tehát visszaváltás után) az autó műszerfalán kigyulladt a hibajelző és nem is gyorsult 20-nál többre, motor se pörgött fel 2000-nél magasabb fordulatszámra, illetve gyengébb, erőtlenebb volt az autó hangja mint alapból. Nem mertük leállítani mert nem volt senki biztos benne, hogy újra beindul e, ezért inkább eldöcögtünk hazáig (ami végülis max 2 km volt a hiba bekövetkezése után), de leállítás után, szinte rögtön be lett indítva és már nem volt semmi baja. Mi lehetett szerintetek a probléma ?
1,3 fiesta, benzin, 130k km -
-
Pete55555
addikt
Sziasztok.
Remélem tudtok segíteni.
Családi kis Ford Fiestánkat szeretnénk lecserélni, egy Citroen C3-ast néztünk ki,
A Ford 97-es, 1.3-as, 120e km, kicsit rohad már a hátsó sárvádő, de motorikusan jó állapotban van.
A Citroen 2002-es 1.4 HDI 146000 km-el. egész jó állapotban van, 600e-re hirdetik, a Fordot 100e-be számítanák be, szerintetek megérné a csere ?
Köszönöm előre is a válaszokat...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz Tothgera30 #71307 üzenetére
Bocsánat, elírtam, 500e lenne a C3 (amit egyébként kicsit keveslünk is, a többi ilyesmiért többet kérnek a neten...). Bár ez azon nem változtat, hogy tényleg nagyon keveset kapnánk a Fiestánkért :S
Köszönöm a tanácsokat, sajnos mi is erre hajlunk, hogy ez így nem érné meg.
Ha valakinek van még véleménye az ilyen 1.4 HDI C3-akkal, vagy ezzel a cserével kapcsolatban, ne tartsa magában...Szeretem leracsniztatni...
-
Tomoty
aktív tag
válasz zsambek #71289 üzenetére
Nekem 1.8-as szívóbenzin Opel Ecotec-em van.
Ha nem nyomod ki a szemét indítás után már 20 másodperccel, akkor túl sok gond nincs vele.
Nálam 10000km alatt 3dl olaj fogyott.
Most kicsit feltuningolva azért kéri 5-6000km-enként a +3dl olajat, de 8-10ekm után mindig cserélem, szóval nem számít.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
zolikaDB
veterán
Merci A160 v 170 CDI? Ezek a motorok nagyon taknyok? Illetve maga az A szeria. Audi A2 1.4 PDTDI-vel ugy tudom, hibatlan. (Vki Poloban hasznlaja ezt a motort, jol emlekszem?)
-
szőröscica
addikt
válasz Pete55555 #71306 üzenetére
Motorikusan jó lehet, ha a km valós. Ezek az 1.4 HDI/TDCI motorok tartós, egyszerű, takarékos szerkezetek. Nyilván nem egy rakéta egyik sem, de egy előzés lebonyolítható velük különösebb izgalom nélkül és városban is simán 6 alatt esznek, országúton pedig 5 liter alatt eljársz velük.
Egyébként nem tudom milyen a C3, jópofa, vidám autónak tűnik, de hogy az elektronikája mennyire háklis, azt nem tudom.
-
Tomoty
aktív tag
válasz r6man123 #71286 üzenetére
Biztos, hogy Tigra kell?
Adatlapodból nem derül ki a "hovatartozásod", de eddig csak hölgy ismerősömnek volt Tigra TT-je.
Amúgy kép alapján egyben van. Az 1.8-as motor nem egy száguldozó rally technológia, de cserébe egy egyszerű és igénytelen konstrukció.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
szőröscica
addikt
válasz MunezXBK #71315 üzenetére
Ez fogós kérdés.
Első generációs A osztályba biztos nem ülnék, de városi szaladgálósnak egy második generációs jöhetne, az már nem olyan csajos forma. Bár vannak erre jobb választások is szerintem, de ha az tetszik, akkor egy 160CDI abból nem lehet rossz. 2 literes motor, 82 lóerő, biztos nincs kihegyezve.A szomszédomnak A150 2. gen van új kora óta, szereti.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Manitou #71287 üzenetére
9-12l.
Olyan típushibával nem találkoztam, amiről minden forumban felhívnák az ember figyelmét, de őszintén, a benzineseknek kevésbé jártam utána.
Regelj be index forumra, van külön S60 és Volvo topik is, vagy volvowiw.hu.S60-at szeretnél?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
r6man123
senior tag
válasz Tomoty #71316 üzenetére
Koszi, pont nem reg gyoztem meg magam, hogy a tigra tt ige is ferfias Erosen "agglegenyzarasi panikom van" sajat kislalasban elek egyedul, van egy sportmotorom... es itt jon a panik resz, szetetnek meg kielvezni egy fun/vagany autot, amire Nekem jo ranezni, a tigra kompromisszumokkal beillil az 1,5millas keretbe. Gyonyoruek a TTk, a H. Coupek vagy a celicac csak nem vagyok benne biztos hogy argategorian belul kapok megbizhato egyedet beloluk. Ameddig nincs komoly lapcsolat / gyerek igyeszem agglegeny maradni annak mimden szepsegevel egyutt (a mosogatosrol meg inkabn megfeledkezem)
Erzem h kell kocsi, de nem mindenarom.. inkabb passion minz cel/vagy arc gep
-
neduddki
nagyúr
válasz zsambek #71300 üzenetére
HI!
ecotek van rairva, de ez mar twinport, ennke mar csak a szokaso nmet olajfogaysztasa van:- )
udv
neduddki
mod: Duliee: latom....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
szőröscica
addikt
válasz Balupapa #71322 üzenetére
Ezt a macerás szerelni dolgot nem értettem sosem. Az átlag ember nem fogja otthon a garázsban szerelni, már olajat is csak kevesen cserélnek otthon. Akkor meg nem mindegy, hogy milyen szerelni? Olyan helyre kell vinni, ahol értenek hozzá és ott szépen meg fogják csinálni.
A legtöbb macerás szerelni autó is azért macerás szerintem, mert Józsi bácsi a sarkon a gyári szerelési útmutatóról és a megfelelő célszerszámokról nem is hallott még.
-
Dr.FantastiK
őstag
válasz szőröscica #71323 üzenetére
'' Az átlag ember nem fogja otthon a garázsban szerelni, már olajat is csak kevesen cserélnek otthon. Akkor meg nem mindegy, hogy milyen szerelni? Olyan helyre kell vinni, ahol értenek hozzá és ott szépen '' . . .
...es ot szepen lehuzzak rollad a bort is ! ! ! ! gondolom orommell fizetsz ''par Tizezret'' egy sima olajcserenel ?!?
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
-
Balupapa
senior tag
válasz szőröscica #71323 üzenetére
Neked mindegy, hogy a 13 ezer forintos (vagy ha nem márka, hanem maszek 6-7) rezsi óradijból ugyan azon műveletre 1et vagy 3-4et számolnak?
ugye hogy nem?
ez kitunoen szemlélteti a csigaevők szerelhetőségét.[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
TaaT
veterán
válasz Dr.FantastiK #71324 üzenetére
Keresni kell egy megbízható független műhelyt. Ahol ott lábatlankodhat az ember az apró cseprő (pl olajcsere) műveletek közben.
zsambek: "Egyébként miért ecotec van ráírva, ha már twinport?"
Én ugyanezt kérdeztem korábban, csak annyi különbséggel miért van az OPC-kre is ecotec írva.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
aphra2
aktív tag
válasz Balupapa #71325 üzenetére
A példa eléggé részlehajló, odarakhattak volna egy H astrat, és akkor ott is a doblemeznél kell az izzót cserélni
Egyébként nagy általánosságban manapság már minden márkánál van olyan szerelési folyamat, ami bődületes sz*pás a többihez képest.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
TaaT
veterán
válasz Dr.FantastiK #71331 üzenetére
4500ft-ért (munkadíj) megvolt az olaj, olajszűrő csere és a váltórudazat megkenése. Ennyiért inkább nem fetrengek a kocsi alatt. Amúgy meg a 2. művelet akna vagy rendes emelő nélkül otthon kb lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
m4rc!
őstag
Sziasztok! Január vége - február elején szeretnék autót vásárolni. Leginkább rövid távokon használnám, munkába járáshoz olyan napi max, 20km-ert mennék vele, persze egy-egy hétvégi kiruccanás még benne lehet a pakliban. Emiatt mindenképpen benzinest szeretnék, viszont fontos lenne, a vezetési élmény is.., vagyis viszonylag nagyköbcentis motorral szerelt kellene. Egyelőre 3 típussal szemezgetek:
Mazda 6 [link], [link]
Volkswagen Passat [link], [link]
Skoda Octavia RS [link]Javaslatokat szeretnék kérni, hogy melyik lenne a legjobb választás, melyik mennyire megbízható..
Esetleg Seat Toldeo [link]
We are analog players in a digital world
-
Bdanyy
addikt
Az a debreceni passat sztem tavasz óta fent van már, legutóbb nyáron nézelődtem kocsik után, és már akkor is régóta hirdették.
Vezetési élményre őt szokták még említeni : [link]
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
harry
veterán
Ennél a kocsinál / videónál: [link] Jól látom, hogy az óraállás 264k [link], ezt mondja is, majd benéz a motortérbe, és kiemeli, hogy rá van írva a vezérlésre, hogy mikor cserélték - ami meg 300k-t mutat? [link]
Itt nyilván nem a tekerés lehetősége lep meg, hanem, hogy ezzel már nem is foglalkoznak, vagy csak rosszul látom és nem 3 az első szám, vagy hogy van ez? (Nem vásárlás szándékkal, csak úgy megláttam és meglepett).[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
tomcsi23
veterán
válasz Melack #71337 üzenetére
Az mondjuk érdekes kérdés, hogy mit keres hátul a 4x4 felirat, meg a gyári rs kipu vég is "hiányzik".
Pakolni elég jól lehet bele, az igaz. Amúgy meg szinte ugyanazt tudja élményre a toledo is, csak 6-os váltóval, igaz diszkrétebben mutatja kifelé....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Tomoty
aktív tag
Nekem a Mazda 6 2.3GT jön be. Teccik
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
runner 125
nagyúr
..én visszafogott elegancia híve vagyok, így a Toledo-t mondanám.
Szerintem nincs annál jobb, amikor egy "szürke", hétköznapi autó okoz meglepit."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#27813376
törölt tag
Szerintem a GT-re asszociálj.
Nyilván nem megy úgy mint az RS, de kevesebbet fog enni, ha kell azért szedi a lábát. Hátul is van benne hely, Az RS egyénfüggő, nekem volt 3 évig, elöl az ülései szűkek, 100km után a bal térdemet rendkívül nyomta az ajtó, kényelmetlen volt. A Mazda motorikusan is jó, az RS-ben 50-60ezrenként gyújtótrafókat kell cserélni, volt akinek kigyulladt menet közben miatta. A féktárcsái (mindegy mit vettem bele) mindig hullámossá váltak párezer km után, rázta a kormányt. A kipufogóból ítélve hülyegyerek autó lehetett. Az ülések az enyémben olyanok voltak ennyi kilométernél mint az új, ebben vagy több van, vagy 100 kilós ember hajtotta. Mindezekkel együtt élve egy nagyon jó kis autó volt, csippelve hatalmasat lépett. 3 személlyel 180-ról szinte ugrott. Ma is néha eszembe jut, hogy kéne egyet venni 3. autónak, de napi használatra nem tartanám fenn:A Toledo-ra ugyanezek igazak, a Passat nagyobb, kényelmesebb autó, cserébe lassabb, és sokat eszik ebben a formában.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen