- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz szőröscica #220451 üzenetére
Toyota yaris faceliftben is comfort felszereltségtől hangszigetelt szélvédő van... Állítólag (árlista szerint)... De én is saját fülemnek hinnék ez esetben, egyetértek az óvatosággal...
-
batai15
félisten
válasz Villa7 #220456 üzenetére
Igen ezzel tisztában voltam , sőt ismerős is utána nézett,nem sok különbség van a TSI motor alkatrész árak között és a cr között.
Most hogy haver nézi amúgy egy 2.0 cr Octavia még rendesen meg tetszett ,főleg mert sok belőle a Szedán ami nagyon jól pakolható ,az RS meg az egyik legjobb autó a kategóriában. Hmm lehet nem Peugeot lesz hanem egy dsg octi hamarosan[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rbalint88 #220457 üzenetére
Feleségemnek 300 lóerő? Másnap hozhatom ki a börtönből Jár mostanában vidékre pályán elég gyakran (évente olyan 10-15 Nyíregy oda-vissza megvan) és a szintideje jazzel jobb mint nekem rav4-el... Mondjuk golfon kezdtem még el gondolkozni így ráncfelvarrás után, de a konfigurátor csak dízelt dob egyenlőre. Milyen a mostani golf hangszigetelése van valakinek tapsztalata?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tom1939 #220459 üzenetére
Golf hangszigetelés; nem rossz, de azért lehetne jobb is. Főként a gumik felől hallani zajt. De pl. 1-2 órás autópálya, 130-as tempóval nem fárasztó számomra.
Összehasonlításképpen; AW Polohoz képest picit jobb, de futóműzajban sokkal, az AW Polo meg az MK3 Leonhoz képest volt jobb. Az viszont érezhetően (de nem zavaróan) zajosabb volt, mint a Volvo S60 (első gen.).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #220461 üzenetére
Köszönöm mindketőttöknek. Lehet majd ránézek a faceliftes golfra mennyit sikerült javítani a csupa érintőképernyős horroron. A volvo is játszana simán ha sikerülne nekik egy pár év relatív megbízhatóság (egy toyotához viszonyítva ). , de sajna nem látom a jeleket...
-
őstag
válasz BigBlackDog #220461 üzenetére
Egyébként lehet hogy a legegyszerűbb egy kis hangszigetelés és hifi upgrade utólagosan a rav4-en, mert ezeken kivül elégedett vagyok vele. Végre referenciám is van aki már csinált ilyet (700k volt mondjuk 2019-ben....).
-
Tothgera30
Ármester
-
őstag
válasz Tothgera30 #220464 üzenetére
Ha az user ügyes akkor igen. Ha az user én vagyok akkor az károkkal jár De leírás alapján elég profi a hifi része (és ott azért már hozzáértés is kell).
Mondjuk lexus nem lesz ettől a toyotából, gondolom azért a dupla hangszigetelt üvegek nyomnak a latba rendesen lexusnál.
-
tototos
őstag
válasz Bikkrom #220018 üzenetére
Na tegnap volt vszervizben a kocsival. Átnézték és jó állapotúnak tűnik. 550 ezer volt költség. Ebben benne volt az olajcsere, generátor szíj feszítőkkel, klíma átmosás és váltóolaj csere. Tehát nagyjából ennyivel lehet számolni egy jó állapotú külföldi V60 PHEV első szervízre.
-
Bikkrom
senior tag
válasz tototos #220466 üzenetére
Köszönöm az infót! Meg a privátot is! Elkezdtem nézni a 2016-2017-eseket. 5,5 körül már van az is, igaz kisebb felszereltséggel.
Mennyi lett az egész behozatal mindennel? +550 vszervíz.Évjárat? Felszereltség? Futott km? Aksi állapot?
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
kirisz
tag
Lassan autóvásárlás előtt állok és kikérném a segítségetek. 2 millió Ft-ot tudok rászánni. Eddig az opel j astrat, ford focust és a kia creedeket nézegettem. Dízelt szeretnék venni, mert nagy távokat kell viszonylag megtennem, vidéken lakom. Nem kombit, hanem a csapott, ferde hátúakat néztem ezekből, nem tudom mi a szakszerű megnevezése. Ezekből viszonylag nagy a választék, gondolom szerviz esetén vannak hozzájuk alkatrészek. Megbízható dízel változat kellene ezekből, de jöhet más is amit hasonló kategóriában tudtok ajánlani. Illetve érdekelne ajánlás mellett hogy milyen típus hibák vannak amikre érdemes oda figyelni és hasonlók. Előre is köszi a segítséget.
-
addikt
válasz kirisz #220468 üzenetére
a Focus 1.6 TDCi se rossz, de a Kia dízele talán egy hangyányival még tartósabb
ez nem jelenti azt, hogy nem lehet belenyúlni egy sz*rba.
opcionálisan Renault Megane?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #220472 üzenetére
A Kia 1.6 dízel mellett? Még a korábbi Astrákhoz képest is érezhetően drágább a fenntartása, a Kiához képest meg pláne. Az említett Kia megbízhatóbb, kevesebbet fogyaszt, olcsóbbak az alkatrészek.
A kérdező szempontjai alapján mi szól a J Astra mellett?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bikkrom
senior tag
válasz focvis #220474 üzenetére
Köszönöm! Rendszeresen nézem a 2013-as V60 phev felhozatalt. De már 1,5 hete egy másik keresést is nézek napi többször.
Na most. A 2013-as D6-okat néztem eddig. De rendberakott változatok 4,7 millió körül vannak. Azonban akkor már itt vannak a 2016-2017-esek. 5,5-ért sem kell senkinek egyik sem hetek óta. 5,2 millió lenne most az egyik. Akkor már inkább a 4 évvel fiatalabb +500 ezerért. Szerintem. Felszereltségben bukok pár extrát.
DE, ez mind D5. Vszervíz honlapján azt írják, hogy 2016 után D5 lett a D6 neve. Összekavarodtam, akkor most ez az a D5 ami 2013-ban is D5 volt, vagy facelift után D6 lett átnevezve D5-re, tehát a két D5 nem ugyan az (2013-as vs 2106/17-es D5-ök). Szerintetek? Ez is ugyan olyan jó motor?
Melyiket vennétek? 2013 D6, rendberakva vszervízzel 4,7 millió VS 2016-2017-esek D5, rendberakva más volvo szervizeknél 5,2 millió. Az utóbbi felé hajlok, mert 100% elektromos lesz a felhasználása napi 2*20km, havi 1 nagyobb út menne csak dízellel. Tehát az aksi fontos lenne, hogy fiatal és penge legyen.
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
Szerk.: 5,4-től meg ott a Passat GTE. Pfff.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
veterán
válasz Bikkrom #220475 üzenetére
2020-ban eladtam az enyémet, azóta nem néztem őket, kopnak az emlékek.
D6 = D6 PHEV, egyértelmű.
D5 = D5 dízel.
Valamikor, lehet, hogy 2015 táján bevezették a "D5 PHEV"-et is a D6 mellé, azzal párhuzamosan létezett, a villamos rész megegyezik, a dízelmotor gyengébb benne.A D6-ban lévő erősebb, 215 lovas, amúgy a normál D5-ével megegyező motor esetében kis számban előfordul - kopnak az emlékek! - hogy vagy a hengerfej, vagy a motortömb átszakad a hengerfalnál. Ettől függetlenül inkább D6, mint D5 PHEV-et valasztanék. De csak Summum felszereltséget.
(Amit linkeltem, az is Summum szerintem.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #220476 üzenetére
Ahogy nekem rémlik:
Euro 5: D6
Euro 6: D6 mellett elérhető volt egy D5 Twin Engine változat is párhuzamosan, kevesebb lóerővel, de hardver azonos lényegében.Hengerhüvely repedésről Novoth szervizben volt egy videó [link] szerintem is nagyon ritka, nem aggódnék miatta, a PHEV meg amúgy is előre temperál mindent, hiba esélye elhanyagolható.
C-Max hibrid első pár évjáratban váltó hibás, kis utánajárással és pénzzel elkerülhetők az adott évjáratok
Ha van pénz GTE-re, és mindkettő hasonlóan tetszik/megfelel, akkor a VW-t nézném meg első körben.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #220477 üzenetére
1. bekezdés: Kb. ugyanazt írtuk.
2. bekezdés: Érzésem szerint nem temperál előre, csak indulás után átforgatja egy pillanatra a dízelmotort. Nagy gázra késlekedés nélkül ráengedi a dízelt, akár 3000 rpm-mel hidegen.
-
Bikkrom
senior tag
válasz focvis #220476 üzenetére
+molnarpeter:
Köszönöm mindkettőtöknek.Szerintem a D5-öket is bent hagyom. Írtam a vszervíznek, hogy 2013 D6 vagy 2016-17 D5.
Ugyanolyan jó a két motor. Ők a fiatalabbat vennék D5-tel. Nem bajosabb motor az sem. Láttak pár darabot, hiszek nekik.
Na már csak jó nagyot kell alkudni és jöhet a mehet. Meg legyen meg a jogsi. Ha jogsi előtt megveszem heti hányszor járassa meg valamelyik rokon elektromosan vagy dízelesen amíg nincs jogsi? (Még kb 2 hónap) Nem szeretném ha addig állna, gondolom a dízelnek meg az erad+aksi kombónak sem tesz jót. Odaadom valamelyik szülőpárosnak amíg nincs meg a jogsi.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Yany
addikt
Ha már megemlítettem itt az egyik korábbi hozzászólásomban, hogy az e-Power meghajtású Qashqai-okban az Inifitiben debütált motor 3-hengeres változatát alkalmazzák, rákerestem, hogy milyen technikai vívmányai vannak a konstrukciónak, elég szemléletes anyag, ha valakit érdekel: Infiniti VC-Turbo
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Érdekes, hogy a Qashqai-t nem nagyon emlegetik az ezzel kapcsolatos cikkekben, de amúgy szerintem abban is ennek a motornak egy bizonyos verziója duruzsol. Ezt a cikket még idehoznám a témában: [link]
Kíváncsi vagyok, hogy mire jutnak a vizsgálatok. Egyelőre úgy néz ki, hogy nincs ok visszahívásra és hogy a Nissan a debüt óta folyamatosan csiszol a technikán, mivel ismertek voltak számára a jelenségek. Majd figyelni fogom a híreket.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Mondjuk az említett autók ugye a hajtásláncban integrált módon alkalmazzák ezt a motort, az e-power pedig csak generátort hajt vele, kvázi állandó terhelést jelentve + nem gázpedállal, hanem számítógéppel vezérelve, tehát ha atomra is azonos a motor, egészen más kontextusban működik. Ez persze jelenthet egyéb gondokat is akár, amik kiderülhetnek, de még nem derültek ki ilyenek szerencsére... nyilván friss dolog, remélem, öreg korára is így marad. Mindenesetre köszi a linket.
Közben átfürkésztem amúgy a teljes netet Qashqai, meg KR15DDT visszahívás, probléma, gond stb. kulcsszavak (angolul is nyilván ) társaságában, de egyelőre úgy néz ki, hogy elég jól kimaradnak a Qashqaiok a szinte már minden gyártót ilyen vagy olyan módon utolért visszahívásokból és a fenti sem visszahívás ugye, csak vizsgálják, hogy mi a szitu.
szerk.: A sok cikk egyike szerint a "Rogue Sport" = "Qashqai", csak kisebb különbségek vannak (pl. pont a hajtásláncban) és gondolom azokat nem is UK-ben gyártják, de már nem bírom és nem is akarom követni.
szerk#2: hahahaha pont beírtad te is
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
batai15
félisten
Srácok ,cr TDI mennyire hajlamos olajat enni ? Beléptem már az RS Octavia csoportba,aztán nem az első poszt ami azzal kapcsolatos.
-
Gombinyó
őstag
válasz batai15 #220487 üzenetére
Mi számít a te értelmezésedben olaj evésnek? Nálunk a flottában sok 1,5-2 éves tsi meg két literes cr tdi van. Jellemzően új koruk óta kell rátölteni két olajcsere között. Nekem pl tsi-nél már 12e körül bedobta az alacsony olajszint figyelmeztetést és tényleg a nívó legalján volt. Nekem ez még tűréshatáron belüli, akkor is, ha én lennék a tulaj és nem csak juttatásként kapnám a kocsit. Csak hosszútávon járok vele.
A dízeles kollégák is töltenek rá néha.Egyébként, ha mondjuk 10e lenne a gyári előírás, akkor nem közelítené meg a nívó alját a szint.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz batai15 #220487 üzenetére
Nálunk ami cégnél ami mostanában VAG, abból már kevés 2.0 CR TDI.
Jellemzően az első olajcsere előtt 10-15e-nél kellett rátölteni 1l-t.
A dinamikus olajcsere periódus miatt az 25K jellemzően, és 25K után már ki szokta bírni a következő 25K-t. Mondjuk a szervízben is általában csurig rakják, a gyárban pedig valószínűleg még nem...
Sokat elmond, hogy amikor átadják az autókat, akkor az elsősegély doboz mellett van egy 1l-es olaj is utántölteni, külön tépőzáras tasakban... (ami amúgy 508/509)[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Gombinyó #220488 üzenetére
igazabol ez vezetesi stilus fuggo is
az a motor, amit rendszeresen "kiforgatnak", benzinest 6k rpm, dizel 4k rpm-re, az enni fogja az olajat
akkoris, ha nem u.n. lazabb illesztesu
az, hogy hetente 1-2x megkapja igy az ivet, egy forgalmi szitubol adodo autopalya felhajtos gyorsitosavos besorolashoz, az ehhez keves
raadasul ez fugg az olaj adalekolasastol is
siman lehet olyan szitu is, hogy ugyanaz a motor az egyik gyartos es azonos viszkozitasu olajat kevesbe eszi, a masikat jobban, mert mas adalekok es katalizatorok vannak benne
a gyari gepkonyvben benne van egy u.n megengedett olajfogyasztas pont ezekert is
ez alatalaban 6-8deci liter per 1000km, neha 1 liter
szoval ha vhol 12k km alatt kert 1 litert, az ennek az egy tizede volt 1000km alatt, ezzel gyarto nem fog gariban foglalkozni semmit, ez teljesen normalis is
az meg hogy a gézabácsi tutujgatott toyotaja nem eszi, amit dizeluzemben vezet 2k rpm-nel elvaltogatva forgalmi akadalykent az 50km/h-t 10sec alatt eri el, meg az autopalyan 85-90-l veret vele, egy masik tortenet
ugy amugy eleg sok masik auto sem eszi
nem mintha abbol a 1,33-s motorjuk pont ne lett volna egy kifejezett szoporoller ebbol a szempontbol
ex-kollegamnak is 80k km-nel gariba csereltek a motort es azt az autot o vatta ujan vette, nem az elozo tulaj ruppotlankodasa meg elkummantott olajcserei miatt lett olyan
de az mar ilyen 4-500 km alatt bekert egy liter olajat, elegge vallalhatatlan szinten menttöbb drón kell ;P
-
Gombinyó
őstag
válasz hobizoli #220490 üzenetére
Én azért odafigyelek rá, úgy használom mintha sajátom lenne. Hidegen óvatosan gyorsítok és 3k körül elváltom, melegen meg 4k körül. A lényeg, hogy felváltásnál 2k alá nagyon ne essen be, mert ott halott tsi.
Ugyanezzel a vezetési stílussal a corolla 1.2t-ből egy csepp olaj sem fogyott.
Ahogy írod is ez lehet normális és engem sem zavar, nem naponta kell figyelni meg töltögetni. -
WasabiTrsr
csendes tag
Van valami ajanlott SUV (vagy nem SUV de felesegemnek az tetszik) ami a MK 2.5 Focus Hatchback mereteben van (4.3 m hosszu), elony ha kicsit nagyobb a csomagtartoja, benzines.
Szamomra az egyetlen szempont lenne, hogy legyen halkabb palyan mint a focus (2008), de gondolom a modernebb autok ezt teljesitik.
Az elorelathato keret kb 5-5.5 millio.
Nekem mondjuk a Megane tetszik, de ez azert hosszabb: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_grandcoupe_1.6_sce_limited-20353745#sid=b0fa9eee-7e3e-4af1-90a1-12e5ac2c2369
Ez a motor/auto mennyire ajanlhato?
Igazabol legszivesebben vennenk egy elektromosat vagy hibridet de az kivul van a budgeten.
Meg nezegettem a Lexus CT200h-t de azt irja(to)k hogy az kicsi, es nekem is ugy tunik. Kia Niro meg talan. De ugy tunik nekem, hogy a Megane "tobb" kocsi, ugyanazert a penzert.
Felhasznalasugyileg, helyi bevasarlas - 10km heti 2x, bejaras budapestre vagy mashova heti max 1-2x, 100km, nyaralas, altalaban nagy korut 3000 km 2-3 het alatt. De evente osszesen kb a legtobb amit mentunk az 15 000 volt, iden 10k alatt. -
batai15
félisten
válasz Gombinyó #220488 üzenetére
Mi lenne szerinted az olaj fogyasztás most komolyan ? Az az autó rendellenes mértékben fogyasztja az olajat ,és nem tömítések által és azért eléggé riasztó hogy az egyik srácnak 270k van elvileg a motorban és 600km/1l tűnik el .
Nekem a kotlák 407 nem eszik meg ennyit 15 ezer alatt .
Értem egyébként hogy TSI /cr is tudja enni ,csak nem mindegy mennyit. Azért az említett érték eléggé sok ,az hogy 10-15ezer km alatt eltűnik egy liter ,az semmi kategória nálam .
De azért nem szeretnék rá futni egy ilyenre ha nem muszáj,és azért kérdezem hogy ez mennyire általános dolog ,mert 2 3 héten belül több poszt is ezzel foglalkozik a facen.[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Autómárkák megbízhatósága az USÁban: [link]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
nagyúr
Nővérem nézegeti a kis városi autókat. Eredetileg használtat akart, de inkább új felé kacsintgat, tekintve a használt árakat.
Eddig két autóra szűkítette a kört....
Hyundai i10
Mistubhsi Space Star, 1.2 MIVEC motorral.Utóbbi 500k-val olcsóbb, ezért rákérdezett, hogy szerintem okés-e. Merthogy tudja, hogy itt szoktam kérdezősködni tanácsért.
Vajh' ez a MIVEC motor miféle lehet? (annyit találtam, hogy 3 henger, Mitsubishi Innovative Valve Timing Electronic Control /VVT?/ , szívó benzin; de tényleg Mitsu saját fejlesztés?)Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
őstag
válasz cappa72 #220498 üzenetére
Motor kérdésedre nem tudok választ, de a mitsu fél lábbal már kb kivonult Európából (új modelljei itt átcímkézett renault-ok), és ez a modell ősöreg én biztosan kihagynám. I10-et béreltem nem rég, szerintem kisautónak elég korrekt csak az 1.0 gyengus nagyon (1,2 meg 5,5 listaáron, annyiért mondjuk a toyota aygo-ra is ránéznék annyiért már van az is és szerintem a toyota 1.0 elég sokkal jobb mint a hyundai-é).
-
dellfanboy
őstag
válasz cappa72 #220498 üzenetére
miert donto tenyezo, hogy sajat fejlesztes vagy nem? a honda vonul ki a mitsu meg fejleszt ide egy uj 3 hengerest? raadasul bunronda ez a verda kivulrol. ez a mitsu jott indiabol?
a vezess tesztben ezt irtak negativumkent:Bizonytalan kormányzás és futómű.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen NAS-t vegyek?
- Sweet.tv - internetes TV
- Elite: Dangerous
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest