Hirdetés
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz
batai15 #220487 üzenetére
Mi számít a te értelmezésedben olaj evésnek? Nálunk a flottában sok 1,5-2 éves tsi meg két literes cr tdi van. Jellemzően új koruk óta kell rátölteni két olajcsere között. Nekem pl tsi-nél már 12e körül bedobta az alacsony olajszint figyelmeztetést és tényleg a nívó legalján volt. Nekem ez még tűréshatáron belüli, akkor is, ha én lennék a tulaj és nem csak juttatásként kapnám a kocsit. Csak hosszútávon járok vele.
A dízeles kollégák is töltenek rá néha.Egyébként, ha mondjuk 10e lenne a gyári előírás, akkor nem közelítené meg a nívó alját a szint.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz
batai15 #220487 üzenetére
Nálunk ami cégnél ami mostanában VAG, abból már kevés 2.0 CR TDI.
Jellemzően az első olajcsere előtt 10-15e-nél kellett rátölteni 1l-t.
A dinamikus olajcsere periódus miatt az 25K jellemzően, és 25K után már ki szokta bírni a következő 25K-t. Mondjuk a szervízben is általában csurig rakják, a gyárban pedig valószínűleg még nem...
Sokat elmond, hogy amikor átadják az autókat, akkor az elsősegély doboz mellett van egy 1l-es olaj is utántölteni, külön tépőzáras tasakban...(ami amúgy 508/509)
[ Szerkesztve ]