Hirdetés
-
Lejtőre került a streaming
it A Bank of America szerint áprilisban a videostreaminges piacon a letöltések és az aktív felhasználók száma is esett.
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saskakas18
tag
-
szabonagyur
félisten
Vagy K Astra 1.4T vagy 1.4TSI manuállal 1.4TSI manuállal 2016 utántól nincs mitől félni ugye? Mármint a motor elvben okés.
Jelen esetben biztos, hogy 2 het alatt nem er ide Japanbol.
Igen, tudom, van rálátásom, hogy még extra pénzért, külön repülőn is mennyi idő alatt érnek ide cuccok.#204500Paxker315: Magyarországon sokan azonosítják az automata váltót a korral vagy éppen, hogy valaki nem tud vezetni, sajnos. Közben meg nekem 0 élvezet a manuálissal való vezetés, pedig mentem vele eleget.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204502 üzenetére
Automata váltó: nem is kérdés, hogy kell, sőt
2013-tól már nem rumli a szíjas csí, 140-150e km környékén egy kis szívósor/szeleptakarítás injektorpucolással egybekötve aztán mehet bele megint a méter bőven. -
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204502 üzenetére
Jaja azert irtam, a Subaruhoz rendeltem gyari tpms szenzort. Ne akard tudni mennyi ido alatt ert ide…
Ami mar szijas tsi az mar oke.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
válasz Paxker315 #204500 üzenetére
Én autópályázok és városozok. Mind a kettőre nettó hülyeség a manuális váltó. Vagy dugóban araszolsz és szar, vagy folyamatos sebesség miatt nem is érzed az automata/manual közti különbséget.
Az egyetlen ahol szeretem és kivánom a manualt az a kanyargós főút, szerpentin. De azokon meg 5%-ban járok az évben. Emiatt manualt tartani olyan lenne mint gyerek nélkül 7 személyes kocsit venni mert évente 1x elmegyünk nyaralni. Az év amradék részében meg szopás
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #204506 üzenetére
"Az egyetlen ahol szeretem és kivánom a manualt az a kanyargós főút, szerpentin. De azokon meg 5%-ban járok az évben."
Pontosan ugyan ebben a helyzetben vagyok es ugyan ezt gondolom en is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Saskakas18 #204501 üzenetére
G4 SDI, eretvagsz olyan gyenge kb cserebe nincs ami elromoljon benne. Csak a kasztni legyen egyben…
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #204506 üzenetére
Milyen puhány itt mindenki!
(Persze megértem és elfogadom, ha valaki nem szereti a manuálist, csak gonoszkodom.)
-
Szada85
aktív tag
válasz tboldi #204509 üzenetére
Szerintem nem a manuális váltóval van baj(a sokunknak), hanem a mára "autózhatatlan", és élvezhetetlen közlekedéssel, forgalomszervezéssel, ami miatt a kézi váltó sem adja az igazi feelingjét.
Minden otthonlét alatt Bp-en közlekedve én is azt érzem, hogy "ide sose kéne kézi", viszont ha a GSi-vel elmegyünk egy karikára Csobánka, vagy Nógrád irányba, igazi "B Roads" utakra, ott lehet vidámakat autózni úgy, hogy élvezed közben a váltogatást is.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz vzsryl #204475 üzenetére
Mert a mutyizós nepper kihozza nullásra a vállalkozást (már ha van és nem 20-an használnak egyet, amit havonta bedöntenek), hogy ne kelljen adót fizetni. Mert a mutyizós neppert az érdekli egyedül, hogy menjen el a vas gyorsan és jöjjön a következő. Mert a mutyizós nepper a mának él és ezt szereti is és nem is fog előrébb lépni ebben.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #204512 üzenetére
Már nem lehet havonta bedönteni tavaly óta, ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
CragON
aktív tag
Ha egy új autóra idehaza adnak 5 év garit, akkor ugyanilyen használt pl 3 éves behozott autónál is érvényesíthető a gari 5. évig? Hogy van ez?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Saskakas18 #204519 üzenetére
A Ford dizelt annyira nem ismerem behatoan. Cegnel sok dizel G4 volt, nem volt veluk nagy gond.
#nincsbennetarcsi
-
7Heads Drago
veterán
válasz Paxker315 #204500 üzenetére
Baromság így nézni ezt. Az automata váltó marha kényelmes és nincs olyan hogy rosszul vált. És mióta van kettőstömegű még csak azt se mondhatjuk hogy drágább lenne. Mire az automatát javítani kell kb 2 kuplung megy szét, ha pedig sokat hibázol akkor még többet.
És kit érdekel más mit gondol, neked úgy jó és kész. Manuális váltóval és automatával is lehet valaki tahó vezető.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 7Heads Drago #204523 üzenetére
Azert itt erdemes nemi fogalom pontositas, a hetkoznapokban autoamatnak hivjuk a DSG fele (duplakuplungos) valtokat is, mikozben azok robotizalt kezi valtok ezert van bennuk kettostomegu is… Vagy ott a szaraz dsg ami 200-250k km utan garantaltan leterdel es akkor maris tobbe van mint a manualis (nem csak azert mert ugyanugy van benne dmf).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 7Heads Drago #204526 üzenetére
Nem nyeres kerdese, nem kioktatas akart lenni csak kiegeszites.
Sokan nem tesznek/tudnak kilonbseget tenni a hidrodinamikus meg a duplakuplungos kozott. Nekem pl leesett az allam mikor kozoltek a szervizben, hogy akkor kettostomegu csere a dsg-s Passatban. Wtf?! Nyugodtan fizessek be 300k-t a penztarban.Az a baj, hogy tdi ezert az alacsony fogyasztas es emisszios ertek miatt hamar elvalt 50-nel mar 5.-ben 1100-on teker, 70-nel ugyanez 6.-ban. Na az alacsony fordulatos nyektetest meg a dmf nagyon nem birja. Ezert van az is, hogy a benzinesekben sokkal-sokkal tovabb birja mert azok az eltero nyomatekkarakterisztika miatt magasabb fordulaton jarnak altalaban. Bar a kisturbosra mar ez sem feltetlen igaz…
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 7Heads Drago #204525 üzenetére
Igen ea van javitokeszlet is de az sajnos nem mindegyik verziohoz jo.
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #204518 üzenetére
Persze, szerintem abban fognak eltemetni.
Jelenleg épp a bódét igyekszik karosszériás cimbi rendberakni, sajnos a flex alatt gyorsabban fogyott a bódé, mint a korong, így van vele meló, de a jelen állás szerint még éppen menthetö, apránként, de talpraáll, aztán mehetnek bele a müszaki csemegék.Amíg odajutunk, addig pedig "hiánycsillapítónak" hajtjuk az Ö, minden porcikájában komolyan átalakított C20XE-s GSi-jét.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz 7Heads Drago #204523 üzenetére
azert az automataba egy szuro+olajcsere be-beugrik 50k km-kent ~60k-ert, mikozben egy manualban ez frutti, a tizedebol megvan, par perc alatt elvegezheto, sokszor meg konnyebb lecserelni is, mint a motorolajat
vagy ha nem volt megcsinalva, akkor majd az a szerviz buli az elegge karcos lesz, es kifizeti vki akkor egyben egyhuzatra a korabban elmaradt szervizeket is... csak arra kell vigyazni, hogy ne te legyel az a vki
---------------
ez olyan kb, mint turbos autonal a 30k km-s olajcserek temaja is, mert longlife
(aminek megvan a terminologusa, mikor is lesz az is longlife, csak a nagy tobbseg meg messze nem ugy hasznalja....)
aztan amikor jon a turbofelujias/csere akkor kb tiz olajcsere arat kifizeti arra egyben
wow
foleg ha meg a fotengely es/vagy hajtokar csapagysor is elkoszon, es megragja a fotengelyt is melle
akkor tuti nagy biznisz volt, mert az a tiz olajcsere mindjart 30+ is lesz
nem a autopalyan leveretek egy nap 6-800km-s autoban fog elfogyni hamarabb, mert az sokat megy egyszerre uzemmeleg olajjal, hanem aki varosban a kornyeken veri ezt bele, csak kozben 30x indit hidegen ennyi futas km-re, meg sokkal jobban kell nyomnia a gazt, mint aki az uzemmeleg motorral tempomat 130-l 2500rpm-n tud menni 2 oran at, amihez kell ~70 loerotöbb drón kell ;P
-
Weareus
addikt
Üdv.
Használt autót vennék.
Autópálya, napi 2x65 km. (Munka, üzemanyagot nem térítik!),
Jelenleg egy S80 T6 (2000-es) Volvo-val járok.
80-90 km/h-val közröhely tárgyaként közlekedve sikerült levinnem a fogyasztást 8,9-re.
Elkezdtem vele "épeszűen" (130+ km/h) közlekedni, most 10 l/100 km.
Persze, ez nyilvánvaló.
Van egy Nissan Micra 1.0 benzinesem, de ez válságautóként lett véve 100 e HUF-ért és kiszolgálta az idejét. Annyi mindent kellene rajta megcsináltatni, hogy gazdasági totálkár... (Ahogy a t6-tal járás is az lesz...)
Kis fogyasztású használt autót (dízelt?) keresek max 3-400 e HUF lenne a keret.
Ilyen Micráról van szó:
[link]
Amúgy a Volvo meg nem is erre lett véve. (hétvégi, ünnepi autó).
A micra bejönne, mondjuk 1.6 dízelbe is.
Lehet ilyenből max-max 500k-ért élhető példányt venni?
Esetleg más, kis fogyasztású, (szintén) kevésbé problémás használt dízel?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
nagyúr
válasz Weareus #204533 üzenetére
Én eladnam a volvot, a micrat es ha nem eleg hozzatennek meg egy accord 2.2 arahoz (kb 1.5-2M egy jó dízel). Az egy megbízható motor, palyan 130-nal el van 5-6 literbol, volveszhez kepest ilyen futasnal eves szinten 6-700e Ft a zsebedben maradhat. Es hangosnak sem hangos, viszonylag jo zajszigetelese van.
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
válasz tboy93 #204536 üzenetére
A Volvo marad. (Kirándulás, hétvégi, ünnepi autónak).
A keret max-max 500k.
A Micra max a bontóba megy. (Állapot).
Azért köszi.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
rbalint88
addikt
válasz Weareus #204538 üzenetére
Sajnos manapsag 500ezerbol kb azt valaszthatod meg, hogy milyen logos es szinu hullat vegyel es mivel ebben az arsavban a legtobb auto mar oregnek tul fiatal (ergo bonyolult), fiatalnak viszont nagyonoreg, ezert lehasznalt, ezert szinte garantalt a rollerezes es hogy 500k-t meg iden ra is fogsz kolteni… ebben a kategoriaban nem specializalodnek markara es tipusra, hanem azt keresnem, hogy melyiken csereltek ki az emult 3 evben a legtobb draga dolgot, hogy mar ne nekem kelljen
-
nagyúr
-
Saskakas18
tag
Focus mk2 1.6 tdci 90hp-ról valakinek tapasztalat?
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
Saskakas18
tag
válasz Saskakas18 #204542 üzenetére
1.6 dízelből melyiket érdemesebb megvenni a 90hp vagy 109 hp?
Úgy tudom, hogy a 90hp nincs dpf és vannak modellek amikben kettőstömegű sincs. Tudnak nekem valaki segíteni abban hogy ha ez tényleg így van, akkor a 90 hp-ból melyik motorkódosat kell nézni?
[ Szerkesztve ]
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
m3tr0
senior tag
válasz CragON #204520 üzenetére
Ha Ford akkor tuti nem.
Csak a Magyarországon vásárolt Fordokra adnak 2+3 év garanciát. (a plusz 3 évet a Ford Magyarország adja)
Más márkák nem tudom,hogyan kezelik ezt.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Szada85
aktív tag
Mindenre meg kell keresni a legjobb alternatívát.
Én a ~6,5 éves Leont olajcserére egy független szervizbe hordom, ott "márkás" olajjal (úgy, hogy 5,7 liter kell bele, emiatt 5+1 litert kell venni) 100-120€ között volt eddig mindig a csere, megvárható, és látod is, miközben csinálják.
Mivel DSG-t nem vállalnak, plusz egy márkaszervizes számla "meggyözöbb" lehet eladáskor is, így ezért kértem erre a Seat-tól árajánlatot, meglátjuk mennyire tartják az elözetes számokat. -
Doki16
addikt
Azta mindenit, mi ez az ár? Kiveszik a motort és úgy csinálják? Még kiskerben is 12000 Ft literje a gyári DSG olajnak. És mindössze 6 liter kell hozzá. Egy motorolajcsere meg filléres tétel, 5,5 liter olaj nem lehet túl drága. Maga a csere meg fél óra, 1 óra ha beszélgetünk. Konkrétan nekem anyagköltségben 22-ből megállt egy komplett kis szerviz a Passaton. (olaj+szűrő, pollen és légszűrő)
Nagyon komoly lehúzások mennek a márkaszervizekben.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
válasz Szada85 #204546 üzenetére
Az a helyzet, hogy kért ő is a helyi bosch car-tól árat ugyanerre a műveletsorra, nem olcsóbb jelentősen sajna.... most azt montam neki, hogy kérjen több márkaszerviztől árat, így írt még pár helyre, kíváncsi vagyok a matek eredményeire.
Doki16: 24 bruttó az óradíj, innen indul a sztori, meg olyan szép kis tételek is bővítik, mint diagnosztika etc....
Jövő héten megyek a mayerbe, kis szerviz, 4+ program, hibridgarival 60e. (0w20 olaj, olajszűrő, pollenszűrő).
Ez is megugrott olyan 25 százalékkal.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Doki16 #204547 üzenetére
Mini szervíz (csak olaj+szűrő) márkaszervizben ~100k. Többi szűrővel, üzemanyag szűrőt is beleértve ~150k.
Tavalyelőtti Bosch car service-es kis szervíz ismerősömnek volt 46k. Most nem tudom milyen áron dolgoznak. Nekem helyi, kis műhelyes szerelőnél volt vezérlés, vízpumpa, olaj és minden szűrő csere 155k. 2.0 CRTDI CFFB.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen