- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Projektor topic
- Androidos tablet topic
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nyomtató topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #204384 üzenetére
Azert egy 2-3 eves autohoz olyan nagyon nem kell szerelo. A kotelezokon kivul mas nem igazan szokott lenni...
A 7es DSGnel inkabb el tudom kepzelni hogy lesznek uj szerelo barataid.#204386 KMT
Civicet en csak a 10. genereciotol vennem a 8-9. generacio az zajos, pattogos es a (szivo)motorok meg lomhak is.
A mazda6nal a FLig rossz(felut, pattog, buta) a futomu es a rozsdasodas sem keruli el. Ott meg a belter sem valami nagyszam foleg egy Passattal osszehasonlitva.
A 1,4T J Astra tokre rendben van. Jol felszerelve mar-mar premiumos.[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Ursache #204400 üzenetére
Most tételesen megkérdeztem tőle:
2.2 D Revolution 2017 135e km.Szóval nála a következők voltak eddig:
-DPF (csere, kiírás, ki mit szeretne)
-olajpumpa lánc
-kis turbó
-tűzkarika
-szívósor tisztításjelentsenek ezek bármit is...
Egyébként Alsónémediben javíttatta (valamilyen gurukkal) tehát nem Mazda szervizben és eddig 1.000.000,- forint-ba került. Volt olyan javítás, amivel 1,5 hónapot kellett várnia, hogy sorra kerüljön.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz nandow #204403 üzenetére
Önálló benzinest nem szeretnék venni.
Maga a Mazda külsőre először tetszett, de már hogy is mondjam, valhogy nem adja. Tudom, nagyképűnek tűnök, de ugye ízlések és pofonok. (ízlésen pedig nem érdemes vitázni.)
Valahogy a német tervezés jobban bejön.
Én diesel párti vagyok, de a zöld szél engem is fújogat, no meg a pénztárcámnak sem mindegy, hogy mennyiért teszek meg 1 kilómétert. Ráadásul tudnám otthon tölteni, sőt ha muszály lenne, még napelemet is tudnék feltenni a nullát közelítő üzemanyag ár kedvéért.A felvetődött váltáshoz az is hozzájárul, hogy életstílusban is volt változás, inkább városban járunk, de van minimum havi 1 db kb. 6-700 km út is.
Így viszont majdnem kijön 1/2-1/2 részben a város - pálya arány." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #204396 üzenetére
Plugin ennyibe nem fog beleférni, de még csak egy hibdrid sem. Német vonalon melyik márka lenne az ami szimpatikus? Esetleg a Hyundai vagy Kia mennyire taszító a pár évesek közül? Az új Tucson már szerintem egész jól néz ki.
Mondjuk ha nagyon kell a 4x4 akkor az baromira leszűkíti a keresését. Ha az nem lenne szükség akkor egy Niro Plugin is ott van a kalapban.Az a baj, hogy az általad támasztott kritériumok alapján nincs német 4x4 hibrid ennyiért.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Hát őőő, az első gen RAV4 4wd hibrid nem egy jó autó. (baromi jó technika és megbízható, csak mint autó nem a legjobb. Összkerékhajtás is hagy kivetni valót.) Ezt azért nem is ajánlottam, meg amúgy is németet akar
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz footy #204401 üzenetére
Valoban, a 2-3 eveshez nem kell, de 5-10 evre veszunk autot, markaszervizekkel meg nem jo a tapasztalat, ugyhogy oda csak addig vinnem, amig muszaj (garis). Aztan ha tfh 8evesen valami megmihalylik, akkor johet a fejvakaras, hogy kihez vigyem, aki ert is hozza, nem csak olajcserelo szakember… VAG vonalon tudok ilyen embert, akire ra merem bizni az autot, tudja hova kell nyulni, de o nem foglalkozik a franciakkal ilyen melysegben.
-
dj79
senior tag
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #204406 üzenetére
Őszinte leszek.
A 90'-es évek elejétől vannak saját autóim. (Ladával, majd Fiat Uno 1.3 Turbo i.e.-vel kezdtem, már ha ismeritek...)
Több Hondám is volt, (az akkori nagy sláger 1.6 VTi is - természetesen fékhatás nélkül -), majd Peugeot 307, 2000-ben szalonból kihozva 1.6 benzines, ami szintén nem volt egy jó autó, aztán 1 évesen el is adtam, és úgy döntöttem dieselre váltok.
Először még Toyota szívó dieselre, ami nekem szintén nem jött be, aztán lett VW Tdi.
Mind minőségben, mind motorkarakterisztikában, mind egyéb dologban ég és föld volt a két technika.
Ekkor mondtam azt, hogy soha nem lesz jappán autóm, mert gagyi az egész.
Nem értettem amig Hondával jártam, hogy miről beszélnek az Audisok, meg a Bmw-sek, de ahogy elkezdtem használni a Volkwagent, én is rájöttem. Összességében teljesen már érzés.
Nagyon imádtam az első VW-emet, majd 6-7 év utáni használat után lecseréltük egy Crtdi Passatra. Az maga a csoda volt!
Roppant kis fogyasztás, iszonyat kényelem, nulla probléma.
Ahogy viszont a gyerekeim szinte pár év alatt felnőttek, és jöttek a párkapcsolatuk miatti plusz személyek, vettünk egy 7 személyes S-max-ot.
Azt is baromira szerettem, míg le nem görbült a szám a szinte mindig előforduló DPF problémával. 3 db "érzékelő gyertya", ami a DPF előtt, közben és után van, egymás után ment ki, darabja 80e forint volt, és még valami "fáklyát" is ki kellett cserélni, ha jól emlékszem 130e-ért. Utána megjelent az olajfogyasztás, 200e km volt benne.
Ekkor költöztünk a III. kerületbe, itt "hegyes" közlekedés van.
Házunk környékén is, és munkába menet is, sokszor megyek pl. a Kiscellin... már ha ismeritek.
Szóval 4x4-es kellett.
Találtunk egy Galaxy AWD-t, amibe 120e km volt, gondoltuk van még vagy 80-100e km benne komolyabb pénztárcába nyúlás nélkül.
Sajnos nem így lett. Elromlott az elektromos kézifék, majd a generátor adta meg magát, aztán a pályán állt meg aklattunk. Mint utólag kiderült a Comman Rail rendszert ment tönkre, pontosabban a hajtó fogaskerék tört le a végéből...
Megcsináltattuk, eladtuk.
Időközben a legnagyobb lányom el is költözött, tehát csak a két kisebb gyerekem maradt, így le is mondtunk a 7 személyes járműról.
A szép emlékek miatt csak a VW jöhetett szóba, és mivel már a passat óta napfénytetős (sőt a Fordok üvegtetősek) volt(ak), így az összkerékhajtás, és a napfénytető is bekerült a keresési opciókba.
Találtunk egy Tiguant, nagyon szép, nagyon jó, baromira is megy (2.0 BiTdi, 240 Le), és az első automatánk.
Tényleg jók voltak a benyomások, jól is indult a kapcsolatunk, majd miután megszoktam az autót, észre vettem, hogy városban annyira alacsonyan tartja a fordulatszámot (az emissziós norma miatt ) hogy már zavaró. (1100, 50-es tempónál 6-ban) Azóta ezen idegesítem magam.
Kiderült, hogy ezek mindegyike ilyen, tehát a megoldás valószínűleg csak az lehet, hogy chiptuningosokkal átíratom a DSG váltót.
Nemrég kiment a kereszt stabilizátor rúd szilent is az autóban, aminek csak az anyagára 70.000 forint, (szerintem irreálisan drága) így érzelmileg kiábrándultam a kocsiból.
Vagyis most itt tartok.Gondolkodom a cserén, de ugye mire?
Jappán nem, az előbb leírtak, illetve a korábbi hozzászólásaimban részletezettek miatt. Kia Hunday szinte ugyanaz, bár tegnap bementem megnéztem az új Sportage-et, és hát összességében tetszett.
Épp egy Gt line volt kiállítva, viszont 1 év várakozás és 16 millió... és ugyanaz a felszereltség, mint a mostani Highline Tiguanunk, és hátul iszonyat kicsi a hely.
Az Audi baromira tetszik, de 12 millió alatt normális használt mondjuk Q5-ös nincs.
Volvo sincs ebben a kategóriában, pedig lehet az lenne az én autóm... egy XC 40-50Ezek alapján gondoltam beírok ide, hátha lesz valakinek ötlete...
Igazság szerint lehet lejjebb kellene adnom, és egy új autót kellene vennem, mondjuk egy új SX4-et...
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz BigBlackDog #204415 üzenetére
Néztem az NX-et a Galaxy eladása után, amiből ugye Tiguan lett.
Élőben is, sajnos nem fogott meg. Lehet el kellene mennem megnézni ismét, lehet bele lehetne szeretni, de azokból is ami jobb, kevésbé elhasznált, azok bőven 10 millió fölöttiek." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #204414 üzenetére
Hát akkor ebben az árszegmensben már nincs feljebb a Highline Tiguannál sajnos. Audi BMW Mercedes mar mind drágább lesz hasonló felszereltséggel és méretben. PHEV vagy HEV meg 4WD-ben ritka, ennyiért csak az Outlander fér bele, de az meg fájóan gagyi lenne számodra egy VW után. Egy új SX4-el biztosan nem lennél elégedett. Hiába lenne meg 9-ből a fullos Allgrip automata, a belseje egy Passat B6-hoz képest is gyászos.
#204415 BigBlackDog: 2015 körüli Lexusok vannak ennyiért, az meg 100000 km alatt ritka mint a fehér holló. (bár mondjuk egy HSD technikánál nem nagyon számít a motornak a km)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
HUTCHDB
nagyúr
Igen, nyilván ez lenne a normális gondolkodás, és ebben is voltam, hogy nem kapkodok.
A feleségem is ugyanezt mondja, hogy tegyem azt a rohad váltót S-be és máris, hopp...volt, nincs probléma.
Gondoltam futok egy kört, megnézem milyen lehetőségek vannak, van e más hasonló autó, és ide is azért írtam, mert ugye itt több ember másfajta észrevétele, javaslata, tapasztalata megjelenik." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
rozsgyi
tag
Esetleg egy új Ssangyong Korando? Bár épp most kerültek ki a csődből, viszont a tesztek csak jókat írtak róla.
Vagy az új Hyundai Tucson? Nekem jobban bejön mint a Kia, és olcsóbb is.
-
addikt
válasz HUTCHDB #204417 üzenetére
Az a rossz hir, hogy a jelenlegi helyzetben igen nehez 10 milla alatt maradni, nagyjabol barmivel is. En biztosan nem cserelnem a Tiguant ilyen apro problemak miatt. Most csak akkor erdemes autot venni, ha extrem modon muszaj, mert elso auto, vagy a regi mar szetesett atomjaira.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #204418 üzenetére
Jah, azt elfelejtettem írni, hogy szépen töltöm fel a MOL-os játékba a netre a tankolásaimat a hibryd GLC megnyerésére. Lehet, nem is sokat kell már várnom az átadásig, és meg is van oldva a probléma, mondjuk ehhez még lesz szava Fortuna istennőnek is, de hátha...
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz rozsgyi #204420 üzenetére
Természetesen megnéztem ezeket is. Közel van hozzánk a Duna Autó ahol szerintem minden tipus szalonja megtalálható (nem is tudom, hogy ezt hogy lehett így kiépíteni).
A Hyundai tényleg jó lehet, de az ára..." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
KMT
addikt
válasz footy #204401 üzenetére
Köszi! A 10-es civic is drága már. Meg mintha kombi se lenne belőle.
A Mazda 6-nál FL alatt a 2018-asra gondolsz? Na az meg főleg kereten felüli.
Így akkor a japánokat szerintem ki is zárhatom, pedig most is az van, és hiányozni fog a megbízhatóság. Accord csak régi lenne, Avensis-nek meg nem túl praktikus a csomagtere és a 2.0 szívó is ritka...
-
joshua7
veterán
válasz HUTCHDB #204414 üzenetére
Én első körben adnák még esélyt a Tiguannak s megíratnám a DSG-t. Egy Highline Tiguant nem engednék el ennyire könnyen.
Olyan helyzetben vagyunk most, hogy minden értelmesnél nagy pénzmagot kéne hozzátenni különben.A Galaxy elektromos kézifékének mi volt a gond és mennyibe volt a javítása, ha szabad tudni?
Semper Fi
-
Vismajor01
addikt
válasz HUTCHDB #204423 üzenetére
Én elengedném a SUV-ot és vennék egy Passat GTE-t. Nem ülsz túl alacsonyan(persze Tiguan magasabb) de sok hely, phev, 4x4, szép és német. Vagy elengedném a 4x4-et és rx 450h.)az új AWD rx 450h nem fér bele a keretbe)
Ja, ezt a 100k alatti dolgot se értem. Lehet vmi 80k kilométer futár autó amiben még olajat se cseréltek és lehet 160k főnökautó ami bécs-budapest ingázásra volt használva és 10 ezrenként olajcsere+vezetett szervizkönyv. Akkor most melyik a jobb autó?
Pl az én kocsim is 4x4, plugin hibrid, iszonyatkényelmes+luxus belülről, 300 LE. De nincs benne annyi hely és alacsonyan is ülsz
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
félisten
Hát tiszta szívás ez az autó vásárlás
Ha mégis elmegyek új irányba akkor nagyon max egy S-SCROSS lenne, de azért csak 7.3M körül van forgalomba helyezve, de február 11-én nálam lenne, GL+ és AT. (úgy gondolom a guruló doboz iránti igényeimet lefedné ez is).
Új mellett szól a (várhatóan) kevesebb probléma, pár évig csak 1-1 éves szerviz és 0 km-s korától ismerem, hogy volt használva, váltó mennyire van letiporva.Használt vonalon (max 5,5M efelé nem mennék, mert akkor már inkább az előbb említett) ha automatát akarok és benzines tökre meg vagyok lőve, bármennyire is jó egy GTI vagy GTE az árban az új S-CROSS szintjén van, annyit nekem nem érnek. TSI mellé az automata lutri, mivel nem ismert a felhasználás korábban (ezt kitárgyaltam a tisztelt kollégával a VW csoportból), így akár jó is lehetne, de ha nem úgy hajtották akkor felugrik könnyen egy új SCROSS ára közelébe és csak 4-5-6 éves autó (plusz bármi előjöhet egy 4-5-6 éves autónál).
Automata vonalon maradva K Astra szimpatikus lehet, de ritka az automata vagy éppen max Enjoy felszereltség, bár elég is lehetne még éppen (ha találnék...).
Persze van még más márka is, de azok valahogy nem tetszenekC verzió: fenti típusok/márka manuálissal 4-4,5M körül, maga az automata váltó, mint lutri ki is esne és már jöhetne valami jó 1.4 TSI motor akár, 2016 utánról amik elvben egészen jók--> lehet ezzel a verzióval járnék legjobban, maradna cash bőven (vennék még egy garázst), igények lefedve (kivéve automata).
Na most legyek okos
-
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204429 üzenetére
Ha a city kielégítette az igényeidet mint A->B eszköz, akkor szerintem az S-cross is ki fogja. 7+3 év gari, bombabiztos vétel. Egy baja lehet csupán, megunod.
-
footy
addikt
En ramennek egy cosmo J astrara 1.4T lehetoseg szerint xenonnal es automtaval. Nem gyakori, de kivarnam
#204414HUTCHDB
En megiratnam a valtot. Engem is zavar mikor passatot vezetek hogy annyira alacsonyan tartja a fordulatot. Egyreszt a lendkerek se halas erte, masreszt nincs is erelye a motornak mikor szukseg lenne ra. Ha padlozod akkor meg kapkodva kapcsol vissza.[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz bandus #204427 üzenetére
A mostani autóm nem 10+-os, ahogy te fogalmaztál, még 8M sincs, de nem is ez a lényeg.
A stabilizátor rúd egy filléres dolog más autókban, itt meg olyan árat mondtak, mivel csak gyári van belőle, ami szerintem irreális.
A probléma nem is igazán a 70e ft, hanem az, hogy ez egy egyszerű kopó alkatrész (budapesti utakon meg pláne) ami más márkánál 1/4-1/5 áron van.
Kb. olyan párhuzamot mondanék, mintha egy index izzót neked valaki 25e forintért akarna eladni.
Ráadásul írtam, hogy kezdtem kiábrándulni az autóból a DSG-környezetvédelem miatti malőr miatt, és rátett ez is, hogy egy bagatel alkatrész ilyen áron van, ami mégjobban lefele görbítette a számat." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Vismajor01 #204428 üzenetére
A Passat egy alacsony ülőpozíziójú jármű. Nekem. Van céges autónk Passat, tudom, használom.
Nem kifejezetten SUV-ot akarnék én venni, de láthatja mindenki, hogy ebbe az irányba megy az autógyártás, és ha egy picit buszosabban akarsz ülni, akkor nem negyon van más lehetőség.
Mondjuk az 5008-at megnéztem, kipróbáltam, mert az pontosan annyival magasabb mint amennyivel kell, de nem nyerte el a tetszésemet.
Szó mi szó passat nem lesz." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204429 üzenetére
Ugyehogy ugye csak szóba került megint az scross?
Nekem is ugyanez volt a bajom, az ötfél már nagyon az a határ, ahonnan nem kell nagyot nyújtózkodni egy használható, jól felszerelt új autóért. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz footy #204435 üzenetére
Csak kialakítás miatt említettem meg.
Ha belevágnék megint egy franciás autóba, akkor már inkább Ford, bár akkor is ott van a 3F szabály...." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Haramia11
újonc
Sziasztok!
Ismerősöm ajánlotta ezt a topikot, így regisztráltam, remélem tudtok segíteni az alábbiban.
Ford Fiesztát (2017-2018) néztem ki magamnak.
[link]
[link]
Linkeltem két fajtát, ezeket ajánlanátok? Az látom, hogy nem sok a LE, de nem is akarok száguldozni. Mást típust nem nagyon szeretnék, szerelem autó, csak ha ez nagyon nem ajánlott, mert pl sokba kerülne a fenntartása vagy valami komoly meghibásodásai vannak ezeknek a típusoknak.Köszi előre is
-
félisten
válasz tboy93 #204431 üzenetére
A City mellett ugye volt más is, az most jelenleg ilyen kényszer megoldás (bár a covid miatt elég is volt) ami maradni fog mivel nem éri meg eladni Nagyjából kielégítette ezt mondanám, mivel hangos, nem megy és sokat is fogyaszt magához képest.
#204436dj79
SCROSS akkor megoldás ha mindenképp automata a cél végül, ha sikerül lebeszélnem magam róla akkor 5M alatt már találok használható manuális váltósat, és a felárból elvagyok egy darabig, költöm másra. Nem mindenképp cél az új.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz HUTCHDB #204437 üzenetére
Részemröl is +1 a váltóprogramozásra, ha csak ennyi "bajod" van vele.
Egyébként meg tudom érteni, "autós" emberként nekem is tikkel a szemem a Leonban, ahogy 1500 alatt nyekteti emelkedön is a motort, át szoktam húzni kézi módba, ha ilyen van (vagy parkolóház, nagyobb dugó pl.). A következö DSG-s autót már szerintem én is át fogom programoztatni. -
RJ45
tag
Nissan melyik évjárattól kezdve nem japán? Vagy ez típusfüggő?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #204428 üzenetére
Amúgy nekem pont a terep kombi kategória jutott eszembe, ha már egyik crossover/SUV sem felel meg a kívánalmaknak Gyári állapotban Allroadok jók lennének pl. De igazából ott vagyunk, hogy kell egy Passat Variant GTE, meg az Alltrack futóművét alá csavarozni, és kész a tökéletes autó. Ugyanez fillérekból megoldható pár pogácsával, illetve tema4x4 ebayen készen árul lift kiteket különböző magasságban.
Mégegy agymenés - pickup/-alapú szekér (alul legyen hely), és utólag beépített villany. Van itthon pár műhely, aki simán megoldja. Adott esetben még olyan típusok is játszhatnának, amik alapból elöl hajtanak és volt feláras összkerekes, úgy gyári cuccokból kilegózható hátra egy elektromos rész. Na abbahagyom, mindenki máshogy ütötte be a fejét, én így...[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #204449 üzenetére
Ennyire megharagudtál valamikor az NKH-ra?
ezektől kisülne az agyuk meg leégne a szerverparkjuk….
Támogatom
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Projektor topic
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Tudományos Pandémia Klub
- Elektromos cigaretta 🔞
- Vírusirtó topic
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Napelem
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs